ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στις πιο... σπορ εκδόσεις τους, ποιο μικρό είναι το καλύτερο;

Fiesta ST-Line VS Ibiza FR VS Swift Sport

181.802 Επισκέψεις στο άρθρο (8/8/2019)

Στις πίστες της πόλης… Με ισχυρούς κινητήρες, σπορτίφ στήσιμο και ανάλογη εμφάνιση, τα 3 μικρά του συγκριτικού μας έρχονται να γεμίσουν την καθημερινότητά μας με όμορφες στιγμές πίσω από το τιμόνι τους.

Υπάρχουν μικρά και «μικρά» στην κατηγορία. Aλλα με επικεντρωμένη αστική χρήση με οικονομικό χαρακτήρα, άλλα με πιο σπορτίφ διάθεση και υπάρχουν και κάποια μικρά… για πιο μεγάλα πράγματα σε οδηγικό επίπεδο. Τέτοιες προτάσεις αποτελούν τα τρία μοντέλα του συγκριτικού που διαθέτουν ικανούς κινητήρες και σπορ χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα.

Το Fiesta ST-Line αρχικά, μπορεί να μην είναι η κορυφαία έκδοση του Fiesta αφού υπάρχει η ST με 200 ίππους, ωστόσο διαθέτει αντίστοιχα σπορ χαρακτήρα και η απόδοση του 1,0 EcoBoost με τους 140 ίππους το φέρνει ακριβώς στα μέτρα του ανταγωνισμού. Αυτός αποτελείται από το SEAT Ibiza στην έκδοση FR που είναι η κορυφαία έκδοση του Ιbiza αφού δεν υπάρχει πια η Cupra, με 1,5 λτ. TSI κινητήρα απόδοσης 150 ίππων, και το Swift Sport που επίσης είναι το κορυφαίο στην γκάμα του Swift, με 1,4 λτ. turbo κινητήρα απόδοσης 140 ίππων. Ας τα δούμε όμως αναλυτικά.

Εμφάνιση: Πιο σπορ το Fiesta, low profile το Ibiza
Εμφανισιακά και στα 3 αυτοκίνητα υπάρχουν κάποιες μικρές ή μεγάλες διαφορές ώστε να διαφοροποιηθούν από τις απλές τους εκδόσεις. Η έκδοση ST-Line του Fiesta που είναι διαθέσιμη τόσο σε 3θυρο όσο και 5θυρο αμάξωμα, φέρει τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Αυτές εντοπίζονται στην κυψελωτή μαύρη μάσκα και τον δυναμικής σχεδίασης προφυλακτήρα, ενώ συνεχίζουν στα πλαϊνά με την προσθήκη μαρσπιέ και των σκουρόχρωμων νέων ζαντών αλουμινίου 17 ιντσών. Στο πίσω μέρος την διαφορετικότητα αυτής της έκδοσης διαμορφώνει η αεροτομή και ο σπορ σχεδίασης προφυλακτήρας. 

Αντίστοιχα, την διαφορετικότητα του Swift Sport από τα απλά Swift, εκφράζουν αρκετά μοναδικά στοιχεία της έκδοσης, όπως είναι οι αγριεμένοι προφυλακτήρες και η μάσκα, οι 17άρες ζάντες που «γεμίζουν» τους θόλους, τα σπόιλερ και οι διπλές εξατμίσεις μέσα στον πίσω διαχύτη. 

Όπως και εκείνα, το Sport είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε 5θυρο τύπο αμαξώματος. Την δυναμική του εμφάνιση πάντως τη χρωστά σε μεγάλο βαθμό στο κοντό μήκος-μεταξόνιο και στα φαρδιά του μετατρόχια.

Εμφανισιακά, το SEAT Ibiza FR είναι όσο δυναμικό χρειάζεται για να ξεχωρίσει από τα απλά Ibiza και παράλληλα να μην κρίνεται κραυγαλέο. Οι νέοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω έχουν πιο μυώδη σχεδίαση, με τον μπροστινό να φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τον πίσω να ενσωματώνει διαχύτη που πλαισιώνει όμορφα τις δυο μπούκες των εξατμίσεων. Τα λογότυπα FR, το κατά 1,5 εκ. πιο χαμηλό ύψος του αμαξώματος από το έδαφος και οι όμορφες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, συμπληρώνουν το προφίλ του πιο «καυτού» Ibiza της νέας γενιάς.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
TURANZA 6 ALL SEASON