Μάχη της βασικής: Citroen C3 VS Hyundai i20 VS VW Polo
74.336 Επισκέψεις στο άρθρο (9/11/2019)
Καλύπτοντας τις βασικές μας ανάγκες: Οι βασικές ατμοσφαιρικές και συγχρόνως πιο προσιτές εκδόσεις των Citroen C3, Hyundai i20 και VW Polo θα φέρουν εις πέρας τα αστικά τους καθήκοντα, προσφέροντας οικονομία καυσίμου και άνεση στις μετακινήσεις.
Τα μικρά αυτοκίνητα εξακολουθούν να κρατούν τα σκήπτρα στους πίνακες των πωλήσεων, τόσο στις συνολικές πωλήσεις, όσο και σε αυτές της λιανικής, οι οποίες μας δέιχνουν μια πιο ξεκάθαρη εικόνα στις προτιμήσεις των αγοραστών.
Τρία από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας είναι το Volkswagen Polo, το οποίο φιγουράρει διαχρονικά στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, το Hyundai i20 που εντυπωσιάζει με την άνοδό του στις πωλήσεις, όπως άλλωστε και η Hyundai γενικότερα που έχει πραγματοποιήσει δυναμική επιστροφή στα τεκταινόμενα της αγοράς και το Citroen C3, που με σταθερό ρυθμό κερδίζει όλο και περισσότερους θαυμαστές. Τα συγκεκριμένα μοντέλα το πρώτο 9μηνο του 2019 βρίσκονται στο TOP5 των πωλήσεων, πίσω από το παγιωμένο -και με διαφορά- στην πρώτη θέση των πωλήσεων Toyota Yaris και το Opel Corsa, το οποίο πλέον άλλαξε γενιά, η οποία έκανε μάλιστα το εμπορικό της λανσάρισμα πριν λίγες μέρες.
Εμείς διαλέξαμε τις βασικές τους εκδόσεις που έχουν πιο αστικό προσανατολισμό, με κριτήριο πως είναι οι πιο προσιτές, ενώ παράλληλα προσφέρουν πολύ καλή οικονομία καυσίμου.
Σχεδίαση: Ξεχωρίζει το Citroen C3
Στο κομμάτι της σχεδίασης και τα 3 μοντέλα διαθέτουν γενικά ελκυστικά χαρακτηριστικά και μοντέρνα σχεδίαση, εκφράζοντας νεανικό στιλ, με διαφορετική λογική ωστόσο. Το πιο τολμηρό από τα τρία μοντέλα είναι αναμφισβήτητα το Citroen C3. Κυρίαρχα στοιχεία της εμφάνισης αποτελούν τα στενά LED φώτα ημέρας και ο ογκώδης προφυλαχτήρας, ενώ παράλληλα οι μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρει, προσθέτουν πόντους στο σύνολο όσον αφορά τον ξεχωριστό και νεανικό του χαρακτήρα. Το Hyundai i20 είναι πιο κοντά στα συμβατικά μοτίβα της κατηγορίας, κερδίζει όμως τις εντυπώσεις με τα μεγάλα ελλειπτικά φώτα, τη χαμηλά τοποθετημένη πολυγωνική γρίλια, που του προσδίδει ένα πιο εκλεπτυσμένο ύφος, στοιχεία που εν τέλει του δίνουν το απαραίτητο νεανικό στίγμα. Το VW Polo ακολουθεί την φιλοσοφία της εταιρείας γενικότερα και έτσι εκφράζει ένα πιο ουδέτερο design χωρίς κάτι το υπερβολικό. Το σοβαρό του ύφος χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες, στοιχεία που δίνουν στην σχεδίαση μια διαχρονικότητα.
Χαλαρά το πόλο θα διάλεγα έχω βέβαια το προηγούμενο πολο(2014) μοντελο σε ντίζελ το κομφορτλινε 1600 cc με χειροκίνητο κιβώτιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Εχω όμως την εντύπωση γιατι το είδα κι από κοντά ότι το δικό μου το πόλο το 6r είναι ποιοτικότερο από το νέο.Μαλλον περικοπές πέσαν και στο γκρουπ
Εμένα τώρα γιατί μου φαίνεται οτι το άρθρο είναι 'μούφα'??? πχ οι φωτό της καμπίνας του i20 δείχνουν κλιματισμό και μεγάλη οθόνη, αυτό είναι το 'εισαγωγικό' μοντέλο με την οθόνη 3.5? Το C3 στη σύγκριση αναφέρει οτι δεν έχει οθόνη αφής αλλά στη φωτό του εσωτερικού φαίνεται μια μεγάλη - τι ισχύει τελικά? Επίσης, στις φωτό σίγουρα το C3 ΔΕΝ είναι το εισαγωγικό μοντέλο (έχει πλαστικά στις πόρτε που έχουν οι πιο ακριβές εκδόσεις, εκτός εάν κάτι άλλαξε και δεν το ξέρω)... τελικά μάλλον μόνο στο Polo δείχνουν πραγματικά το εισαγωγικό μοντέλο... αυτό τώρα είναι 'σωστό'??? (όσοι παρακολουθούν τα σχόλιά μου γνωρίζουν οτι δεν είμαι VWνάκιας αλλά τα του καίσαρος τω καίσαρι, να είμαστε δίκαιοι...
Χαλαρά το πόλο θα διάλεγα έχω βέβαια το προηγούμενο πολο(2014) μοντελο σε ντίζελ το κομφορτλινε 1600 cc με χειροκίνητο κιβώτιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Εχω όμως την εντύπωση γιατι το είδα κι από κοντά ότι το δικό μου το πόλο το 6r είναι ποιοτικότερο από το νέο.Μαλλον περικοπές πέσαν και στο γκρουπ
Εμένα τώρα γιατί μου φαίνεται οτι το άρθρο είναι 'μούφα'??? πχ οι φωτό της καμπίνας του i20 δείχνουν κλιματισμό και μεγάλη οθόνη, αυτό είναι το 'εισαγωγικό' μοντέλο με την οθόνη 3.5? Το C3 στη σύγκριση αναφέρει οτι δεν έχει οθόνη αφής αλλά στη φωτό του εσωτερικού φαίνεται μια μεγάλη - τι ισχύει τελικά? Επίσης, στις φωτό σίγουρα το C3 ΔΕΝ είναι το εισαγωγικό μοντέλο (έχει πλαστικά στις πόρτε που έχουν οι πιο ακριβές εκδόσεις, εκτός εάν κάτι άλλαξε και δεν το ξέρω)... τελικά μάλλον μόνο στο Polo δείχνουν πραγματικά το εισαγωγικό μοντέλο... αυτό τώρα είναι 'σωστό'??? (όσοι παρακολουθούν τα σχόλιά μου γνωρίζουν οτι δεν είμαι VWνάκιας αλλά τα του καίσαρος τω καίσαρι, να είμαστε δίκαιοι...
i20 made in Turkey...δε θα πάρω ευχαριστώ!