SUV με 25 χιλιάρικα: XCeed Vs Qashqai Vs C-HR Vs T-Roc
129.283 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2019)
4 SUV… με απΆόλα: Τέσσερα διαφορετικά μέλη των SUV/crossover διασταυρώνουν τα ξίφη τους και προκαλούν με την πληρότητά τους. Ποια είναι η καλύτερη πρόταση για τις ανάγκες σας στα 25.000 ευρώ;
Η κατηγορία των SUV εξελίσσεται συνεχώς. Από τα τετράγωνης σχεδίασης και 4κίνητα μοντέλα του παρελθόντος, περάσαμε σε πιο δυναμικά σχήματα και κίνηση στους δύο τροχούς, ενώ τώρα τελευταία βλέπουμε να δημιουργείται μια νέα υποκατηγορία, με χαμηλότερη απόσταση στο έδαφος από τα κλασικά SUV. Βλέπετε, ελάχιστοι είναι πλέον αυτοί που αγοράζουν SUV για να κινούνται εκτός δρόμου… Και αυτό το γνωρίζουν οι εταιρείες με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν νέες προτάσεις σύμφωνες με τα νέα μέτρα και σταθμά.
Μια τέτοια, είναι και το νέο Kia XCeed τα οποίο έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από ένα επιβατικό (βλ. Ceed) και μικρότερη από ένα κλασικό SUV (Sportage). Στόχος του είναι να μπει στην καρδιά της κατηγορίας και για αυτό το ρίχνουμε στα δύσκολα, δηλαδή απέναντι στο αιώνιο best seller Nissan Qashqai, το πρόσφατα ανανεωμένο Toyota C-HR που ξεχωρίζει με την κουπέ σχεδίαση και την οδική του συμπεριφορά, και το VW T-Roc που ξεχωρίζει από την μικρότερη κατηγορία. Κοινός παρανομαστής το κόστος των 25 χιλιάδες ευρώ. Πάμε λοιπόν να δούμε ποιο ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Εμφάνιση: Ξεχωρίζουν C-HR και XCeed
Αισθητικά υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα 4 μοντέλα που παρουσιάζουμε με το καθένα να διαθέτει το δικό του προφίλ. Το πιο «συμβατικό» αισθητικά μοντέλο είναι το Nissan Qashqai το οποίο ωστόσο δεν στερείται δυναμισμού, με το αμάξωμα να διατρέχεται από έντονες γραμμές και άλλα όμορφα στοιχεία δημιουργώντας ένα ισορροπημένο αισθητικό προφίλ. Παράλληλα ξεχωρίζει για τις αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις του και το αυξημένο του ύψος από το έδαφος.
Το πιο ξεχωριστό αισθητικά μοντέλο είναι το Toyota C-HR, που προκαλεί με τις αιχμηρές του επιφάνειες και το «ανασηκωμένο» πίσω μέρος σε στυλ κουπέ καθώς και τα εξίσου εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, η σχεδίαση των οποίων άλλαξε μετά το φρεσκάρισμα. Είναι το πιο φουτουριστικό αισθητικά μοντέλο της κατηγορίας και κάνει αισθητή την παρουσία του όπου βρεθεί και όπου σταθεί.
Πιο «εύπεπτο» αλλά με την ίδια λογική της κουπέ σχεδίασης, είναι και το Kia XCeed το οποίο έχει δανειστεί από το Ceed μόνο τις εμπρός πόρτες. Για το λόγο αυτό καταφέρνει και βάζει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα στην κατηγορία και κερδίζει τις εντυπώσεις με τον δυναμισμό και τις καθαρές εκλεπτυσμένες γραμμές του.
Το Volkswagen T-Roc έχει τέλος τον δικό του χαρακτήρα και αποστασιοποιείται από το αυστηρό προφίλ των μοντέλων της VW μιας και προορίζεται για πιο νέους οδηγούς. Ετσι διαθέτει ένα σημαντικά πιο νεανικό και μοντέρνο προφίλ που αν και δεν ξεχωρίζει, μπορεί να σταθεί άνετα απέναντι στα υπόλοιπα 3 μοντέλα. Μαζί πάντως με το C-HR είναι τα μόνα που προσφέρουν αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης, μεταξύ των οποίων και διχρωμία αμαξώματος με επιπλέον κόστος.
....δεν είμαι κ ο πιο «φαν» αυτής της κατηγορίας, όμως σίγουρα κάτι προσφέρουν τα «κροσοβερς» κ τα επιλέγει πολύ μεγάλο μέρος των αγοραστών.
Αρχικά να πω ότι δεν είναι κ ιδιαίτερα οικονομικά (26 χιλιάρικα), αλλά είπαμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Πριν μερικούς μήνες είχα στα χέρια μου το «Τι - Ροκ» όπου δε μου άρεσε καθόλου η ποιότητα πλαστικών αλλά κ συνολική ποιότητα στο εσωτερικό. Για να μη κουράζω, να πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το Γκολφ, ΚΑΜΙΑ. Θύμιζε περισσότερο σεατ προηγούμενης γενιάς.
Θεωρώ όμορφο, ποιοτικό, διαφορετικό το C-HR, αν και με ...εκνευρίζει! πολύ το κιβώτιο του. Δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα μου! αλλά μη λέμε τα ίδια, είπαμε, κολοκυθόπιτα !!
Πολύ καλή πρόταση αυτή της ΚΙΑ, πραγματικά.
Το «Νίσσαν» πολύ καλό, αλλά το έχω ...βαρεθεί!
Καλές Γιορτές σε όλους μας.
Το Vw troc κ το Toyota είναι λίγο πιο μικρά σε συνολικό μήκος κ χώρους. Κατά τη γνώμη μου λείπει από το συγκριτικό το Οπελ Grandland το Honda HRV και το Mitsubishi Eclipse Cross. Αυτά είναι τα καλύτερα SUV για μένα, ίσως τα καλύτερα πακέτα με τους λιγότερους συμβιβασμούς, και η τιμή τους ειναι από 22 χιλιάρικα.
....δεν είμαι κ ο πιο «φαν» αυτής της κατηγορίας, όμως σίγουρα κάτι προσφέρουν τα «κροσοβερς» κ τα επιλέγει πολύ μεγάλο μέρος των αγοραστών. Αρχικά να πω ότι δεν είναι κ ιδιαίτερα οικονομικά (26 χιλιάρικα), αλλά είπαμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Πριν μερικούς μήνες είχα στα χέρια μου το «Τι - Ροκ» όπου δε μου άρεσε καθόλου η ποιότητα πλαστικών αλλά κ συνολική ποιότητα στο εσωτερικό. Για να μη κουράζω, να πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το Γκολφ, ΚΑΜΙΑ. Θύμιζε περισσότερο σεατ προηγούμενης γενιάς. Θεωρώ όμορφο, ποιοτικό, διαφορετικό το C-HR, αν και με ...εκνευρίζει! πολύ το κιβώτιο του. Δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα μου! αλλά μη λέμε τα ίδια, είπαμε, κολοκυθόπιτα !! Πολύ καλή πρόταση αυτή της ΚΙΑ, πραγματικά. Το «Νίσσαν» πολύ καλό, αλλά το έχω ...βαρεθεί! Καλές Γιορτές σε όλους μας.
Αφού το XCeed βασίζεται στο Ceed και το T-Roc βασίζεται στο Golf τότε πως βρίσκονται σε διαφορετική κατηγορία;
Το Vw troc κ το Toyota είναι λίγο πιο μικρά σε συνολικό μήκος κ χώρους. Κατά τη γνώμη μου λείπει από το συγκριτικό το Οπελ Grandland το Honda HRV και το Mitsubishi Eclipse Cross. Αυτά είναι τα καλύτερα SUV για μένα, ίσως τα καλύτερα πακέτα με τους λιγότερους συμβιβασμούς, και η τιμή τους ειναι από 22 χιλιάρικα.
Γνωρίζει κάποιος τί γίνεται με το kangaroo effect του 1500άρη κινητήρα του group?