Mega Test: Τεστ ανάρτησης στα B-SUV μέρος 2ο
21.181 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2021)
4 Φωτογραφίες »
Captur, Arona, T-Cross, Stonic και Crossland ρίχνονται στην μάχη για την αποτελεσματικότερη ανάρτηση. Θα μπορέσει κάποιο να έχει λιγότερες αναταράξεις από το C3 Aircross ή να είναι πιο ήσυχο από το Bayon; Οι απαντήσεις στο δεύτερο μέρος του Mega Test Ανάρτησης.
Είναι τα Captur, Arona, T-Cross, Stonic και Crossland πιο άνετα από τον «πρωταθλητή» C3 Aircross;
- Το Renault Captur έχει την καλύτερη ανάρτηση
- Το Citroen C3 Aircross κερδίζει λόγω καθίσματος
- Το SEAT Arona συνδυάζει ευχαρίστηση με άνεση
- Ήσυχα τα VW T-Cross και Kia Stonic
Πριν λίγες μέρες πραγματοποιήσαμε το πρώτο μεγάλο τεστ ανάρτησης, ένα τεστ όπου αξιολογούμε τη λειτουργία της ανάρτησης και το πόσο αποτελεσματικά θα αποσβέσει διαδοχικές εγκάρσιες ανωμαλίες (όπως σαμαράκια, λακκούβες, φρεάτια κ.τ.λ.) στο δρόμο και τι θόρυβος θα περάσει μέσα στην καμπίνα κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας. Τόσο με τα όργανα μέτρησης, όσο και στην πράξη με την αίσθηση που αφήνει το καθένα μοντέλο.
Στο πρώτο μέρος, λοιπόν, αναλύσαμε-δοκιμάσαμε τα Peugeot 2008, Ford Puma, Nissan Juke, Citroen C3 Aircross και Hyundai Bayon. Πρωταθλητής, με τις λιγότερες αναταράξεις σε πρώτη φάση αναδείχτηκε το Citroen C3 Aircross. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του με τις μεγάλες διαδρομές και το απαλό rebound ήταν το μυστικό της επιτυχίας, καθώς απορροφούσε αποτελεσματικά τους κραδασμούς πριν εισέλθουν στην καμπίνα, μετά το πέρασμα από το σαμαράκια. Αντίστοιχα στο κομμάτι του θορύβου, αυτό που πρώτευσε ήταν το Hyundai Bayon. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τα αποτελέσματα του πρώτου μέρους, αλλά και το πώς γίνεται η δοκιμασία.
Στο πρώτο μέρος, λοιπόν, αναλύσαμε-δοκιμάσαμε τα Peugeot 2008, Ford Puma, Nissan Juke, Citroen C3 Aircross και Hyundai Bayon. Πρωταθλητής, με τις λιγότερες αναταράξεις σε πρώτη φάση αναδείχτηκε το Citroen C3 Aircross. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του με τις μεγάλες διαδρομές και το απαλό rebound ήταν το μυστικό της επιτυχίας, καθώς απορροφούσε αποτελεσματικά τους κραδασμούς πριν εισέλθουν στην καμπίνα, μετά το πέρασμα από το σαμαράκια. Αντίστοιχα στο κομμάτι του θορύβου, αυτό που πρώτευσε ήταν το Hyundai Bayon. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τα αποτελέσματα του πρώτου μέρους, αλλά και το πώς γίνεται η δοκιμασία.
Σελίδα 2 | To Captur ξεπέρασε το C3 Aircross, αλλά προτιμούμε C3 Aircross |
Σελίδα 3 | Ανατροπή και βάθρο για το Arona |
Σελίδα 4 | Renault Captur το πιο ήσυχο, χωρίς αλλά! |
Σελίδα 5 | Τελική κατάταξη Part1 & Part2 |