Full extra Ford Puma ή Ford Kuga στα ίδια λεφτά και άλογα;

42.020 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2023)
Full extra Ford Puma ή Ford Kuga στα ίδια λεφτά και άλογα;
2 Φωτογραφίες »

- Πάμπλουτα σε εξοπλισμό αμφότερα με ST-Line καλούδια.
- Πιο ευρύχωρο το Kuga, αλλά πιο ευέλικτο το μικρότερο Puma.
- 150 ίππους το Kuga, 155 και ήπια υβριδικό το Puma.

Μικρό SUVάκι που έχει τα πάντα ή SUVάρα για την οικογένεια;

Ήρθε η ώρα που εκείνη η ώρα που χρειάζεσαι να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο αλλά, ενώ έχεις καταλήξει στο μπάτζετ που μπορείς να δώσεις, ίσως και στη μάρκα, πρέπει να αποφασίσεις ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα διαφορετικού μεγέθους, άρα και κατηγορίας. Ένα τέτοιο δίλημμα εξετάζουμε και σε αυτό το θέμα, αφού  το 1.000άρι ήπια υβριδικό Ford Puma των 155 ίππων που συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση ST-Line V κοστίζει σχεδόν τα ίδια λεφτά με το μεγαλύτερο Kuga των 150 ίππων με τον EcoBoost 1,5 λτ. στην έκδοση ST-Line. Το ερώτημα λοιπόν είναι: Ποια είναι η σωστότερη επιλογή; Να αγοράσεις ένα μικρό SUVάκι με full extra εξοπλισμό ή το μεγαλύτερο Kuga στην βασική (αλλά πλούσια σε αυτή την περίπτωση) ST-Line;

Πάμε να προσπαθήσουμε να δώσουμε απάντηση σημειώνοντας πως τα δύο μοντέλα είναι ετοιμοπαράδοτα στις επίσημες εκθέσεις της Ford και διατίθενται με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, με το πρώτο να προσφέρεται από 23.995 ευρώ και προνομιακούς όρους αγοράς όπως ονομαστικό επιτόκιο 2,99%, προκαταβολή 20% και όφελος 1.000 ευρώ και το δεύτερο  με ονομαστικό επιτόκιο 2,99%, 20% προκαταβολή και χρηματικό όφελος 2.141 ευρώ με ανταλλαγή αλλά και σε leasing για την Plug-in υβριδική έκδοση.

600 ευρώ διαφορά - Αμφότερα με πλούσιο εξοπλισμό

Ξεκινώντας από το Kuga, η βασική του έκδοση ST-Line κοστίζει 36.148 ευρώ, ωστόσο με τον εξοπλισμό που έχει μόνο βασική δεν τη λες, καθώς περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, πλήρη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, προβολείς ομίχλης εμπρός LED, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους, αυτόματους προβολείς, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο ηλεκτρονικό διζωνικό σύστημα κλιματισμού, υπολογιστή ταξιδιού, ηλεκτρικό χειρόφρενο (EPB), Selectable Drive Modes (SDM) – επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με κουμπί εκκίνησης χωρίς κλειδί Ford Power (μπροστά θύρες), cruise control, hλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, φωτοχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, Ford SYNC με κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ίντσων, ψηφιακό δέκτη DAB και 6 ηχεία, πρίζα 12V στον χώρο αποσκευών, 2 πρίζες πίσω (1 υποδοχή τυπική USB & 1 τύπου C-USB για φόρτιση), ενσωματωμένο modem, αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω και άλλα πολλά.
 
Από την άλλη το Puma στην ST Line V στην έκδοση των 155 ίππων (με 7άρι αυτόματο) κοστίζει από 35.558 ευρώ. Εξοπλιστικά και αυτό δεν πάει καθόλου πίσω διατηρώντας πολλά από τα χαρακτηριστικά που είδαμε νωρίτερα. Για παράδειγμα το Puma ST Line V θα βρει κάποιος ίδιας διάστασης ζάντες 18 ιντσών, διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, προβολείς LED, διζωνικό κλιματισμό, adaptive cruise control, εκκίνηση χωρίς κλειδί, αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, μεγαλύτερο σπόιλερ, λαμπτήρα που προβάλει το λογότυπο στο έδαφος αλλά και διάφορες ακόμα ηλεκτρικές ευκολίες και αυτοματισμούς, όπως ρύθμιση καθισμάτων και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες.
 
Φυσικά σε αμφότερα τα μοντέλα υπάρχει και ο ειδικός εξοπλισμό ST-Line, με την πιο σπορ ανάρτηση, τους ειδικούς προφυλαχτήρες με το διαχύτη στη μέση, την χρωμιωμένη εξάτμιση και το εσωτερικό φινίρισμα με κόκκινες ραφές, αλουμινένιες ενθέσεις και τριάκτινο flat τιμόνι.
 

Σχεδίαση: Πιο ώριμο το Kuga, νεανικό το Puma

Η σχεδίαση των δύο μοντέλων μοιάζει σαν μια συνέχεια και εξέλιξη από το ένα στο άλλο σύμφωνα με τα θέλω της ηλικίας. Τι εννοούμε; Αν σε έναν νέο αρέσει το Puma τώρα, μελλοντικά ίσως να προτιμούσε το Kuga. Το Puma των 4,19 μ. εκφράζει περισσότερο το στοιχείο του δυναμισμού μέσω των αναλογιών του και των έντονων φουσκωμάτων στο αμάξωμα. Από την άλλη το Kuga, κρατώντας πολλά στοιχεία που στο Puma δίνουν ένα macho στυλ, όπως η μεγάλη μάσκα και τα ψηλά τοποθετημένα σώματα, τα εντάσσει σε ένα αμάξωμα με πιο απλωμένες διαστάσεις (4,61 μ. μήκος). Έτσι καταφέρνει και ενσωματώνει τη σχεδιαστική του αυτοπεποίθηση σε ένα πιο «ενήλικο» και οικογενειακό σύνολο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Συρόμενο κάθισμα από τη μία, MegaBox από την άλλη
Σελίδα 3Κινητήρες: 1.000άρης ή 1.500άρης EcoBoost;
Σελίδα 4Πώς τα πάνε στον δρόμο - Τελικό συμπέρασμα
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL