Μεγάλο ρόλο στην αναμόρφωση της επιβλητικής και «γεμάτης» εικόνας του νέου Audi Q3 παίζει και η αύξηση των διαστάσεών του.
Δοκιμή: Audi Q3 MHEV με 150 PS
167.966 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2020)
To ήπια υβριδικό Audi Q3 αποτελεί ένα αυθεντικό premium μικρομεσαίο SUV, με high-tech χαρακτήρα, κορυφαία ποιότητα και δυναμικές επιδόσεις, με συγκρατημένη κατανάλωση.
Το ανανεωμένο Q3 απέκτησε εκτός από ήπια υβριδική έκδοση και προσωπικότητα εφαρμόζοντας το νέο σχεδιαστικό προφίλ της Audi. Από το άχρωμο και άτολμο πάλαι ποτέ σχεδιαστικό προφίλ απέκτησε πιο δυναμικές γραμμές, με τονισμένους «ώμους» και φυσικά την ψαρωτική οχτάγωνη μάσκα να δεσπόζει μπροστά αποτελώντας ενιαίο τμήμα με τον αιχμηρό προφυλακτήρα.
Σε συνδυασμό με τα εντυπωσιακά LED φώτα δημιουργούν ένα σύνολο, που αν μη τι άλλο τραβάει την προσοχή. Στο πίσω μέρος, η εικόνα παραπέμπει με τη σειρά της στην πιο εκλεπτυσμένη αισθητική των νέων Q5 και Q7, με τα όμορφα φώτα και την παχιά 3η κολώνα του αμαξώματος να συμπληρώνουν το νέο «πρόσωπο» του Q3. Σίγουρα όσοι δεν «ψήνονταν» από την μετριοπαθή σχεδίαση του Q3 έναντι των σαφώς πιο κομψών BMW X1, Mercedes GLA, Volvo XC40 ή και Range Rover Evoque, τώρα έχουν μια αξιόλογη αισθητικά (για αρχή) εναλλακτική.
«Πάτησε» στην MQB και μεγάλωσε
Μεγάλο ρόλο φυσικά στην αναμόρφωση της επιβλητικής και «γεμάτης» εικόνας του νέου Audi Q3 παίζει και η αύξηση των διαστάσεών του, με μήκος αυξημένο κατά σχεδόν 10 πόντους (στα 4.484 χλστ. είναι το στο άνω άκρο της κατηγορίας) και πλάτος αυξημένο κατά 25 χλστ. (στα 1.840 χλστ.), ενώ το ύψος μειώθηκε κατά 5 χλστ. Το Q3 δεν είναι όμως νέο μόνο στη βιτρίνα, αλλά και στην ουσία μιας και «πατάει» στην ξακουστή πλέον MQB πλατφόρμα του ομίλου VW με ότι αυτό συνεπάγεται σε αυξημένη ακαμψία και μειωμένο βάρος.
Από 28.300 ευρώ
Το μοντέλο της δοκιμής είναι αυτό με τον 1,5 TFSI κινητήρα βενζίνης, το οποίο διατίθεται με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο και τιμή από 28.300 ευρώ ή ημιαυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic που συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV), με τιμή από 34.290 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Advanced. Οι τιμές για την έκδοση S-Line διαμορφώνονται στις 34.830 ευρώ για το χειροκίνητο και 36.430 ευρώ για το mild hybrid αυτόματο.
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..
....Το Q3 ψηφιστηκε σαν SUV της χρονιας το 2019 πριν βγει το Sportback. Νομιζω οτι σημερα ειναι ενα βημα πιο πισω απο το νεωτερο αδελφακι του το Q3 Sportback. Μειονεκτημα για μενα, και απορω γιατι δεν αναφερετε ουτε από σας, αλλα ουτε και απο αλλους, ειναι το οτι η οθονη βρισκεται πολυ χαμηλα στο ταμπλο, με αποτελεσμα ο οδηγος να πρεπει να σκυψει για να δει, χανοντας ετσι την ορατοτητα στον δρομο. Η οθονη θα πρεπει να βρισκεται ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα, για να εχει ο οδηγος ταυτοχρονα στο οπτικο του πεδιο και τον δρομο καθως οδηγει.
..Επειδή είδα πρόσφατα το Audi να σας διορθώσω λέγοντας οτι η MHEV έκδοση που κατα τον πωλητή θα είναι και η μόνη που θα έρχεται στην Ελλάδα (στον 1.5 TFSI) η μπαταρία βρίσκεται κάτω απο τον χώρο αποσκευών συνεπώς τα 530 λίτρα γίνονται 410! Για κάποιους, όπως εγώ, αυτο είναι αποτρεπτικός παράγοντας για την αγορά ενός αυτοκινήτου αυτού του μεγέθους..