Η νέα GLA, άλλαξε σημαντικά, απέκτησε πιο... «ματσό» εμφάνιση και ψήλωσε σημαντικά με στόχο έναν πιο αυθεντικό crossover χαρακτήρα. Παρακάτω θα δείτε τα 5 σημαντικότερα στοιχεία του νέου crossover της Mercedes, με στόχο να συνεχίσει την άκρως πετυχημένη πορεία του προκατόχου της!
1) Έχει νέο ρόλο
Χωρίς εκπτώσεις γύρω από το ελκυστικό ντιζάιν και το κύρος, η νέα Mercedes GLA ήρθε με νέο, πιο διακριτό, ρόλο μέσα στη γκάμα της πολυτελούς φίρμας. Κλειδί για αυτό αποτέλεσε το προηγηθέν λανσάρισμα της GLB, μιας νέας πρότασης που ήρθε να γεμίσει το μικρό κενό ανάμεσα σε GLA και GLC. Με εμφανώς πιο crossover χαρακτήρα, η GLB δημιούργησε χώρο για την GLA, έτσι ώστε να αποτελέσει κάτι περισσότερο από την υπερυψωμένη έκδοση της A-Class, μια έκδοση δηλαδή με τον δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα. Αυτός διαμορφώνεται τόσο από το αισθητικό όσο και το crossover «κομμάτι» για να πλαισιωθεί και από στοιχεία πρακτικότητας που παραπέμπουν σε MPV προτάσεις όπως της B-Class της Mercedes εν προκειμένω. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η νέα γενιά της GLA να προσφέρει αναλογικά πολλά περισσότερα από την προκάτοχό της, σε μια κατηγορία μάλιστα που αποτέλεσε την πιο δημοφιλή πρόταση. Αυτή των μικρομεσαίων premium SUV crossover…
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand.
Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες.
Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.
Καλά όλα αυτά, αλλά στα 36,000€ υπάρχουν πολλές άλλες εξίσου αξιόλογες προτάσεις. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτα γι' αυτήν την κατηγορία, τη στιγμή που μπορείς να αγοράσεις μια μπερλίνα, καταξιωμένη ποιοτικά, που προσφέρει τα ίδια ή και λίγο παραπάνω. Συγκρίνω μόνο οικονομικά, όχι αμαξώματα.. Αν ερχόταν η νέα GLA με μικρότερο κινητήρα και κατέβαινε στα ~30,000€ όπου κυμαίνεται ο ανταγωνισμός, τότε ίσως... Αν και πάλι.. Με ~25,000€ παίρνεις ένα ωραιότατο Απω-ανατολικό και το χαίρεσαι μια ζωή...
It’s all about the brand. Αν επιθυμείς το αστέρι της Στουτγκαρδης, τότε πληρώνεις από +40% vs ενός μη premium κατασκευαστή για την ανάλογη κατηγορία. Φυσικά με τις αντίστοιχες εκπτώσεις σε πλαστικά, φινίρισμα, συναρμογή, καθώς τίποτα δεν είναι τυχαίο. Τώρα, αν στη χώρα μας το ζητούμενο ποσό για μια καλά εξοπλισμένη gla φαίνεται σε κάποιους μεγάλο, αυτό είναι φυσιολογικοτατο! Τα premium ΔΕΝ είναι για όλους, αν όλοι μπορούσαμε να πάρουμε gla, ή E-class, ή G63 AMG, τότε .... δεν θα ήταν για τους έχοντες. Πάντως η νέα gla, θα πουλήσει αρκετά ως εταιρικό, όπως κ η προηγούμενη.