• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Καταναλώσεις CNG: 3,5 kg./100 χλμ. Βενζίνη: 5,3 λτ./100 χλμ.

Μικρομεσαία - SEAT Leon 1,4 TGI 110 PS

13.178 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/5/2014

Ο κινητήρας που «φορά» η έκδοση με φυσικό αέριο του SEAT Leon, είναι μια τροποποιημένη εκδοχή της νεότερης γενιάς του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος για την περίσταση έχει δεχθεί ειδικές επεμβάσεις ώστε να χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το φυσικό αέριο. Αρχικά, από πλευράς απόδοσης, ο 1,4 TGI όπως ονομάζεται, έχει μέγιστη ισχύ 110 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Με τη βοήθεια και του κοντού κιβωτίου 6 σχέσεων, ο κινητήρας αυτός είναι σε θέση να προσφέρει αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο.
Όσον αφορά στη λειτουργία του, με το ξεκίνημα το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Σε ό,τι αφορά στα ρεζερβουάρ, το
Leon 1,4 TGI διαθέτει δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 15 λίτρων, που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας κλέβοντας ωστόσο χώρο από τον όγκο του πορτ-μπαγκάζ, ενώ έχει και ένα έξτρα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων.
Με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης, το φυσικό αέριο επαρκεί για 400 χλμ. κίνησης και η βενζίνη για άλλα 900, φθάνοντας στο θεωρητικό νούμερο των 1.300 χλμ.! Μεγάλο, ωστόσο, πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι και η οικονομία που προσφέρει με το φυσικό αέριο, αφού θεωρητικά και με βάση την τιμή του καυσίμου (λιγότερο από 1 ευρώ/κιλό), το Leon 1,4 TGI καίει μόνο 3,5 ευρώ/100 χλμ.!