Είναι σαφές ότι το νέο Clio διεύρυνε τους ορίζοντές του προς το άνω άκρο της μικρής κατηγορίας και αυτό δεν αφορά μόνο τις διαστάσεις. Η αλλαγή αυτή στη φιλοσοφία του Γάλλου κατασκευαστή αντανακλάται ευκρινώς στο εσωτερικό του Clio. Το ταμπλό θυμίζει μεν Megane αλλά δείχνει πιο φωτεινό και "ευήλιο". Η στιβαρότητα της κατασκευής είναι πάντως το πιο βασικό στοιχείο και κερδίζει τις εντυπώσεις ίσως και περισσότερο απ' ότι τα μαλακά υλικά στο ταμπλό (στις πιο προνομιούχες εκδόσεις). Συνολικά το Clio ρίχνει ξεκάθαρες "ματιές" στην κατηγορία των μικρομεσαίων τόσο από πλευράς ποιότητας αλλά (πιο σημαντικό) και από πλευράς πολυτέλειας.Οι δύο πιο ακριβές εκδόσεις (Dynamique και Privilege) διαθέτουν κορυφαίας ποιότητας μαλακή πλαστική επένδυση σε όλο το ταμπλό. Οι πιο προσιτές (Authentic και Expression) διαθέτουν σκληρό πλαστικό (που δεν είδαμε από κοντά). Τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι είναι τα γνωστά και πολύ μικρά από το Scenic. O πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και με όμορφες ενδείξεις. Το "μεγαλομικρό" H αύξηση των διαστάσεων προς κάθε κατεύθυνση, το "φλερτ" με τα 4,0 μέτρα μήκους και φυσικά η επιλογή ενός μεταξονίου που είναι άμεσα συγκρίσιμο με μεταξόνιο μικρομεσαίου δίνουν το στίγμα του νέου Clio. Η αξιολόγηση του οχήματος από την πρόσφατη Έκθεση της Φρανκφούρτης επαληθεύτηκε καθώς το μικρό Renault μπορεί να φιλοξενήσει με μεγάλη άνεση τέσσερις ενήλικους επιβάτες και αποσκευές με συνολικό όγκο 288 λίτρων (επίσης εντυπωσιακή τιμή για την κλάση). Η Renault ανακοινώνει ότι το εσωτερικό πλάτος στο πίσω κάθισμα ανέρχεται σε 1.412 και 1.362 χλστ. (για αγκώνες και ώμους αντίστοιχα).