Η ανάρτηση απορροφά τις περισσότερες οδικές ανωμαλίες αποτελεσματικά αλλά η ρύθμισή της μπορεί να θεωρηθεί λίγο πιο σκληρή απ' όσο περιμένει κανείς από ένα μικρό όχημα. Στην πράξη τα πολύ μεγαλύτερα μετατρόχια (ειδικά στον πίσω άξονα) και το μήκος του μεταξονίου είναι οι βασικές αιτίες για το πολύ πιο σίγουρο πάτημα που εμφανίζει το όχημα. Σε συνδυασμό και με το πολύ στιβαρό πλαίσιο ο οδηγός θα επιδιώξει σχεδόν άμεσα να πιέσει το όχημα (ειδικά στις εκδόσεις από 100 ίππους και πάνω) αλλά θα βρει εμπρός του ένα σύστημα διεύθυνσης το οποίο δεν είναι ανάλογου επιπέδου. Πιο συγκεκριμένα η ακρίβεια του τιμονιού είναι πολύ καλή, όμως το σύστημα με ηλεκτρική υποβοήθηση υστερεί σε αίσθηση, διότι είναι πολύ βαρύ γύρω από τη θέση της ευθείας και ελαφρώνει υπέρμετρα σε δρόμο με στροφές.
Σε δρόμο με στροφές το Clio αποκαλύπτει ότι σχεδιάστηκε με στόχο την ικανοποίηση του οδηγού και είναι ουδέτερο.