Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/4/2010
Παρουσίαση
Εν…τούρμπο νίκα!
H Renault ξέρει από turbo
Διαβάστηκε από 5297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
Το 5 Turbo μπορεί να θεωρηθεί το πρώτο Renault δρόμου με τούρμπο βενζινοκινητήρα.
H γαλλική φίρμα ήταν αυτή που έφερε την turbo εποχή στη F1 το 1977. Όλη αυτή η γνώση και η πείρα από την αγωνιστική εφαρμογή του turbo ήταν παραπάνω από αρκετή, για να περάσει και στα αυτοκίνητα δρόμου. Το πρώτο μοντέλο της Renault με turbo μπορεί να θεωρηθεί το 5 Τurbo, που παρουσιάστηκε το 1980 για να ομολογκαριστεί το αγωνιστικό μοντέλο. Με κινητήρα και κίνηση πίσω, είχε κινητήρα 1,4 λίτρων, που απέδιδε 160 ίππους. Το 1981 εμφανίστηκε το 18 Turbo με κινητήρα 1.600 κ.εκ., απόδοσης 110 ίππων. Τον ίδιο κινητήρα φόρεσε και το Fuego. Εκδόσεις turbo είχαν τόσο ο διάδοχός του, το R21 (2,0 με 175 ίππους), όσο και το R25 (2,5 V6, 205 ίππων). Το 1985 παρουσιάστηκε το πιο… συμβατικό 5 GT Turbo με κινητήρα και κίνηση εμπρός και απόδοση 115 ίππων (120 στην ανανέωσή του το 1987). Τον κινητήρα αυτόν "φόρεσαν" επίσης τα Renault 9 και 11. Αίσθηση προκάλεσε το 1994 το Safrane biturbo, με τον 3λιτρο V6 να αποδίδει 262 ίππους. Turbo κινητήρα 2,0 λίτρων με 170 ίππους φόρεσε και το Espace. Η δυναμική επάνοδος της Renault στα turbo έγινε με τις σπορ εκδόσεις του Megane II (2λιτρες με 225 ίππους) και τους κινητήρες TCe σήμερα. Να σημειωθεί πως η Renault έχει ιδιαίτερη παράδοση και στην εξέλιξη κινητήρων turbodiesel.

 
 Κινητήρες TCe της Renault
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
H Renault ξέρει από turbo
Πως λειτουργεί;
TCe 100
TCe 130
TCe 180