Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/4/2010
Παρουσίαση
Εν…τούρμπο νίκα!
TCe 130
Διαβάστηκε από 5297 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
Τα κάνει όλα!
Ο 1.397 κ.εκ., εντελώς αλουμινένιος 16βάλβιδος κινητήρας προήλθε από τη συνεργασία Renault-Nissan. Χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και από το ότι το προφίλ των αυλών εισαγωγής είναι ανάλογο των ατμοσφαιρικών κινητήρων όπου βασίζεται, για πιο ομογενοποιημένο μίγμα καυσίμου και καλύτερη καύση, με ροπή χαμηλά, χωρίς θυσία δύναμης ψηλότερα. Χάρη στο turbo της BorgWarner, αποδίδει 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 190 Nm στις 2.250 σ.α.λ. Να σημειωθεί, πως οι αλλαγές λαδιών γίνονται κάθε 30.000 χλμ., ενώ μπουζί και φίλτρο αέρα αντικαθίστανται κάθε 60.000 χλμ.! Συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και φυσικά είναι απόλυτα σύμφωνος με τις προδιαγραφές Euro5. Τοποθετείται στο Megane, στο Scenic και στο Grand Scenic.
ΤCe 130
Κυβισμός (κ.εκ)1.397
Κύλινδροι/Βαλβίδες4/16
Εκκεντροφόροι2 EEK
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)78 x 73,1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)130/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)190/2.250
Συμπίεση9,1:1
Μπλοκ/ΚεφαλήΑλουμίνιο/ Αλουμίνιο
ΤροφοδοσίαΠολ.Ψεκασμός +turbo
IntercoolerNαι
Renault Megane 1,4 TCe Hatchback
0-100 χλμ./ώρα 9,6 δλ., τελική 200 χλμ./ώρα (Coupe: 205), κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ. 153 γρ.C02/χλμ.

 
 Κινητήρες TCe της Renault
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
H Renault ξέρει από turbo
Πως λειτουργεί;
TCe 100
TCe 130
TCe 180