Διαβάστηκε από 5297αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
Υψηλών απαιτήσεων
O ΤCe 180 αποτελεί εξέλιξη του παλαιότερου 1.998 κ.εκ. turbo κινητήρα, με κωδικό "F4Rt", που τοποθετείται στη Laguna με απόδοση 205 ίππων και 300 Nm στις 3.000 σ.α.λ.
Με 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 300 Nm στις 2.250 σ.α.λ. όμως, ο TCe 16βάλβιδος κινητήρας εμφανίζει ιδιαίτερο τράβηγμα στις χαμηλές στροφές, χάρη στο συνδυασμό turbo με τεχνολογία twin scroll και στο συνεχή μεταβαλλόμενο χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής.
Συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και τοποθετείται στο Megane, στο Scenic και στο Grand Scenic.
ΤCe 180
Κυβισμός (κ.εκ)
1.998
Κύλινδροι/Βαλβίδες
4/16
Εκκεντροφόροι
2 EEK
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)
82,7 x 93
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
180/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
300/2.250
Συμπίεση
9,3:1
Μπλοκ/Κεφαλή
Χυτοσίδηρος/ Αλουμίνιο
Τροφοδοσία
Πολ.Ψεκασμός +turbo
Intercooler
Nαι
Renault Grand Scenic 1,4 Tce (7θ) 0-100 χλμ./ώρα 7,8 δλ., τελική 225 χλμ./ώρα, κατανάλωση 7,6 λτ./100 χλμ. 178 γρ.C02/χλμ.