Διαβάστηκε από 29696αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/1/2011
Και υβριδικό και χειροκίνητο…
Το Honda CR-Z έγινε το πρώτο πραγματικά σπορ υβριδικό αυτοκίνητο που μπήκε στην παραγωγή. Και αυτό δεν το καταδεικνύει τόσο το σχήμα του, όσο η οδήγησή του αυτή καθ´ αυτή. Γιατί, καλή η οικολογία, αλλά τα λοιπά γνωστά υβριδικά αυτοκίνητα έχουν δώσει ρόλο κομπάρσου στην οδηγική ευχαρίστηση. Το CR-Z έχει διαφορετική άποψη, παρότι βασίζεται πάνω-κάτω στην ίδια συνταγή με τα Insight και Civic Hybrid. Μάλιστα διαθέτει και πρόγραμμα λειτουργίας σπορ (εκτός από Νορμάλ και Eco), αλλά το κυριότερο και καινοτόμο στοιχείο του είναι ότι χρησιμοποιεί χειροκίνητο κιβώτιο, σε αντίθεση με την πρακτική των άλλων υβριδικών οχημάτων που κυκλοφορούν σήμερα. Μάλιστα, η επιλογή αυτή οφείλεται στην επιμονή του Norio Tomobe, επικεφαλής σχεδίου του CR-Z, που επέβαλε τη χρήση χειροκίνητου κιβωτίου, παρά τις αντιρρήσεις των διοικούντων. Και καλά έκανε, γιατί μόνο με αυτό το κιβώτιο το CR-Z καταφέρνει να ξεδιπλώσει τις οδηγικές του αρετές. Το αυτόματο κιβώτιο στο CR-Z δεν περιλαμβάνεται ούτε στον προαιρετικό εξοπλισμό για την Ευρώπη!
Εδώ σε τομή το κιβώτιο 6 σχέσεων του Honda CR-Z…
Το Honda CR-Z είναι σήμερα το μοναδικό υβριδικό αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο, γεγονός που ανεβάζει τις μετοχές του στο χρηματιστήριο οδηγικών αξιών της Ευρωπαϊκής αγοράς.