Διαβάστηκε από 29696αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/1/2011
Hλεκτρίζουν
Εδώ φαίνεται η διάταξη των βασικών μερών του συστήματος, που κινεί το
Chevrolet Volt.
Η εποχή της ηλεκτρικής μετακίνησης άρχισε! Το Chevrolet Volt είναι μια πραγματικά έξυπνη και πρωτοποριακή λύση, αφού αντιμετωπίζει κατάλληλα το πρόβλημα της μικρής αυτονομίας των απλών ηλεκτρικών μοντέλων. Να σημειωθεί πως το Οpel Ampera, για το οποίο έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες, είναι αδελφό μοντέλο. Τα δύο κοινά εξελιγμένα μοντέλα είναι τα πρώτα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της αγοράς με διευρυμένη αυτονομία. Συγκεκριμένα, διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 ίππων, που η ροπή του φτάνει στα 370 Nm. Με 3 ώρες φόρτισης έχουν αυτονομία 60 χλμ. Όμως, στην περίπτωση που η ενέργεια της μπαταρίας αρχίζει να μειώνεται, υπάρχει και μία γεννήτρια- βενζινοκινητήρας, που μπαίνει σε λειτουργία παράγοντας ηλεκτρισμό και φορτίζοντας την μπαταρία. Έτσι, η αυτονομία επεκτείνεται στα 500 χλμ. Ο θερμικός κινητήρας δεν χρησιμοποιείται, σε καμία περίπτωση, για την άμεση κίνηση του αυτοκινήτου.
Η Chevrolet μάλιστα υπολογίζει ότι το κόστος λειτουργίας ενός Volt είναι περίπου 0,02 ευρώ/χλμ με ηλεκτροκίνηση έναντι των 0,011 ευρώ/km με χρήση βενζίνης (αξία βενζίνης 1,5 ευρώ/ λτ.).
Οι παραγγελίες για το Opel Ampera έχουν ξεκινήσει.
Το Chevrolet Volt είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο διευρυμένης αυτονομίας.