Διαβάστηκε από 315165αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2011
Στην Ελλάδα στις αρχές του 2011
Οι σχεδιαστικές αλλαγές που φέρει το ανανεωμένο Hyundai i10 είναι ευδιάκριτες και εντοπίζονται κυρίως σε προφυλακτήρα, φωτιστικά σώματα, μάσκα και καπό.
Από φάση διακριτικής αλλά πολύ ουσιαστικής ανανέωσης περνά το i10. Το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της Hyundai υιοθέτησε μικρές αισθητικές αλλαγές εμπρός και πίσω, ικανές να το κάνουν να δείχνει αρκετά μοντέρνο και ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Η σημαντικότερη όμως "είδηση", σχετικά με το ανανεωμένο i10, έχει να κάνει με τις αλλαγές στη γκάμα των κινητήρων του. Συγκεκριμένα, στη γκάμα του συναντάμε πλέον ένα εντελώς νέο κινητήρα, με χωρητικότητα 1,0 λίτρου και απόδοση 69 ονομαστικούς ίππους (ο μέχρι τώρα αρχικός κινητήρας του i10 ήταν 1,1 λίτρων με 66 ίππους). Οι εκπομπές CO2 που ανακοινώνει η Hyundai για τον εν λόγω καινούριο κινητήρα είναι μόλις 99 γρ./χλμ., αφού το αυτοκίνητο συνοδεύεται από εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας, όπως σύστημα start/stop στον κινητήρα, άρα δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.