Διαβάστηκε από 315277αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2011
Παρουσίαση για τη νέα Σειρά 1 αρχές του 2011 και για τη Σειρά 1 GT το 2012
Η εκπροσώπηση της BMW στη μικρομεσαία κατηγορία θα συνεχίσει και στο μέλλον να εκφράζεται με τη Σειρά 1 (κατασκοπευτικές εικόνες). Στην επόμενή γενιά του όμως το premium γερμανικό μοντέλο θα κινηθεί σε νέα μέτωπα σε ό,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες του. ¶λλωστε, η βαυαρική φίρμα, τόσο για το νέο μικρό της μοντέλο, όσο και για τη Σειρά 1, ετοιμάζει νέα μοτέρ άμεσου ψεκασμού με μικρή χωρητικότητα (πιθανόν 1,2 και 1,5 λίτρων), κατευθυνόμενη προς τη λογική του downsizing.
Σειρά 1 GT
Τα δύο αυτά μοτέρ θα είναι 3 και 4 κυλίνδρων, με ιπποδύναμη που θα φτάνει ακόμα και τους 184 ίππους και είναι δεδομένο ότι θα συνδυαστούν με τις εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας EfficientDynamics. Το ίδιο, άλλωστε, θα συμβεί και με τους υπόλοιπους κινητήρες στη γκάμα της επόμενης Σειράς 1, οι οποίοι θα είναι μια εξελιγμένη εκδοχή των σημερινών γνώριμων μοτέρ των 1,6 λίτρων (ατμοσφαιρικό και τούρμπο με 122 και 156 ίππους αντίστοιχα) που εξέλιξαν από κοινού η ΒΜW και ο γαλλικός όμιλος PSA Peugeot Citroen. Τέλος, εκτός από 3θυρο και 5θυρο τυπικό χατσμπακ αμάξωμα, η νέα Σειρά 1 θα αποκτήσει και έκδοση GT, με περισσότερο πρακτικές και διακριτικά πολυχρηστικές λύσεις.