Διαβάστηκε από 315189αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2011
Παρουσίαση το Μάρτιο του 2011
Το i40 αρχικά θα παρουσιαστεί με στέισον βάγκον
αμάξωμα. Λίγους μήνες αργότερα, όμως, θα το δούμε
και με σεντάν. Σε κάθε περίπτωση, οι σχεδιαστές της Hyundai
φαίνεται πως ετοιμάζουν κάτι πολύ ενδιαφέρον.
Με το i40, η Hyundai ελπίζει να ενδυναμώσει την παρουσία της στη μεσαία οικογενειακή κατηγορία. ¶λλωστε, πρόκειται για μοντέλο που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε κυρίως για την απαιτητική αγορά της Γηραιάς Ηπείρου. Κατά πάσα πιθανότητα, αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο θα το δούμε, σε πρώτη φάση, σε έκδοση με το δημοφιλές στους ευρωπαίους στέισον βάγκον αμάξωμα, δηλαδή ως i40CW. "Κλασσική" σεντάν έκδοση αμαξώματος θα αποκτήσει το i40 τον Νοέμβριο του 2011. Από πλευράς κινητήρων, τον κύριο λόγο στην περίπτωση του νέου i40 θα έχει ο νέος 1.600άρης κινητήρας άμεσου ψεκασμού, τον οποίο θα δούμε και στο επίσης ολόφρεσκο Hyundai Veloster κουπέ.
Το μοτέρ αυτό θα κατασκευάζεται τόσο σε ατμοσφαιρική έκδοση (με περίπου 125-130 ίππους), όσο και σε τούρμπο (περίπου 180 ίππους). Φυσικά, αυτό δεν θα είναι και το μοναδικό μηχανικό σύνολο στη γκάμα του i40, η οποία θα διανθίζεται τουλάχιστον και με ένα ακόμη κινητήρα πιθανόν 2,0 λίτρων. Επιπλέον, θεωρείται σίγουρο πως η Hyundai θα τοποθετήσει και στο i40 το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ετοιμάζει.