Διαβάστηκε από 315167αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2011
Στη χώρα μας αρχές του 2011
Το τέταρτο υβριδικό της μοντέλο, το Jazz θα λανσάρει και στην Ευρώπη η Honda (προηγήθηκαν τα Insight, Civic Hybrid
και CR-Z).
Μικρή αισθητική ανανέωση αλλά περισσότερο τεχνολογική, δέχτηκε το Jazz. Το μικρό Honda απέκτησε νέα μάσκα με επανασχεδιασμένα φωτιστικά εμπρός/πίσω, καθώς και διαφορετικούς προφυλακτήρες επίσης εμπρός και πίσω. Εν τω μεταξύ, στην έκδοση με τον κινητήρα 1,4 το μοντέλο θα μπορεί να εξοπλιστεί με αυτόματο κιβώτιο CVT (Συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων), που είχαμε γνωρίσει και από την προηγούμενη του έκδοση. Χάρη στο κιβώτιο αυτό, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Honda, καταγράφονται μειωμένες εκπομπές ρύπων CO2 σε σχέση με την αυτόματη έκδοση που θα αντικαταστήσει.
H άποψη του
Auto Τρίτη είναι πως η υβριδική τεχνολογία της Honda ταιριάζει γάντι στο μικρό Jazz, το οποίο πάντως δεν γλυτώνει από τέλη κυκλοφορίας, αφού ξεπερνά το όριο του δωρεάν για ένα μόνο γρ./χλμ. CO2 (συνολικά 101).
Επίσης, το ανανεωμένο Jazz διαθέτει και νέες ρυθμίσεις σε ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης, για βελτιωμένη οδική συμπεριφορά και καλύτερη άνεση. Στην ευρωπαϊκή αγορά, το ανανεωμένο Jazz θα ξεκινήσει να λανσάρεται στις αρχές του 2011. Την ίδια περίπου περίοδο θα δούμε στην αγορά και την υβριδική του έκδοση, το Jazz Hybrid. Αυτό ενσωματώνει ένα κινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τις δύο αυτές πηγές να εξασφαλίζουν συνδυαστική απόδοση 98 ίππων. Χάρη σε αυτό τον συνδυασμό εξασφαλίζεται μέση κατανάλωση καυσίμου που σύμφωνα με τη Honda είναι 4,4 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 που ανέρχονται σε 101 γρ./χλμ.