Διαβάστηκε από 315276αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2011
Στη χώρα μας μέσα στο 2011
Διακριτικές τροποποιήσεις στον τομέα της αεροδυναμικής αλλά και σε επιμέρους στοιχεία των μηχανικών του συνόλων, ωφέλησαν το i20 στη μέση κατανάλωση καυσίμου και στον περιορισμό των εκπομπών CO2. Τo μικρό Hyundai απέκτησε ένα επιπλέον σπόιλερ στο εμπρός τμήμα, υιοθέτησε αλλαγές στο ηλεκτρικό του σύστημα και στον κινητήρα του τοποθετήθηκαν λιπαντικά χαμηλότερων τριβών. Επίσης, ο οδηγός του μπορεί πλέον να συμβουλεύεται τον ειδικό δείκτη αλλαγής ταχυτήτων, προκειμένου να εξασφαλίζει ότι αλλάζει στις σωστές στροφές του κινητήρα και, με αυτόν τον τρόπο, να μειώνει τόσο την κατανάλωση καυσίμου όσο και τον μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Σύμφωνα με τη Hyundai, στο i20 1,2 οι εκπομπές CO2 μειώθηκαν στα 119 γρ./χλμ. (από 124 γρ./χλμ.). Επίσης, στο i20 1,4 λίτρων το CO2 περιορίστηκε από τα 138 στα 129 γρ./χλμ.