Διαβάστηκε από 315222αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/1/2011
Παρουσίαση το 2013
Το νέο μικρό της BMW, θα σταθεί απέναντι στο Audi A1, ενώ θα μειώσει και τον μέσο όρο εκπομπών ρύπων στη γκάμα της βαυαρικής φίρμας
(κατασκοπευτικές εικόνες).
Θα επεκτείνει προς τα "κάτω" τη γκάμα της η BMW, επενδύοντας αυτή τη
φορά σε ένα νέο μικρό
μοντέλο, που θα
φέρει το δικό της
λογότυπο στη
μάσκα και όχι της
θυγατρικής Mini, όπως
συνέβαινε
μέχρι τώρα. Σε κάθε
περίπτωση, το νέο
μικρό της BMW θα
μοιράζεται
αρκετά κοινά
στοιχεία (κυρίως
πλαίσιο και
μηχανικά
σύνολα) με το
επόμενης
γενιάς 3θυρο Mini, κάτι που
σημαίνει ότι θα
είναι και
προσθιοκίνητο.
Σχεδιαστικά,
αναμένεται
διακριτικά
δυναμικό και
αρκούντως
νεανικό, με πολλά premium
στοιχεία και τεχνολογικές εκπλήξεις. Με αυτό εννοούμε ότι θα είναι το πρώτο ή ένα από τα πρώτα μοντέλα της
BMW, που θα χρησιμοποιήσει μια νέα γενιά κινητήρων βενζίνης που εξελίσσει η βαυαρική φίρμα. Πρόκειται για 3κύλινδρα και 4κύλινδρα μοτέρ άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα από 1,2 έως και 1,5 λίτρων.
Φυσικά, αυτά θα συνδυάζονται με τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας στο πλαίσιο της εξέλιξης των εφαρμογών
EfficientDynamics, που διατηρεί ήδη στη γκάμα της η
BMW. ¶λλωστε, στόχος παραμένει η περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 στη γκάμα κάθε εταιρείας και ένα μικρό μοντέλο, όπως αυτό, θα συνεισφέρει τόσο στο κομμάτι αυτό όσο και στην αύξηση των πωλήσεων της
BMW.
H άποψη του
Auto Τρίτη είναι πως το νέο μικρό BMW δημιουργείται για να ανταγωνιστεί ευθέως το Audi A1. Έχει ενδιαφέρον, ωστόσο, να δούμε πόσο επιτυχημένα θα συνυπάρχει εμπορικά με το
Mini.