Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η τελευταία εξέλιξη πετρελαιοκινητήρων της Toyota είναι ο 2λιτρος D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology).
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η τελευταία εξέλιξη πετρελαιοκινητήρων της Toyota είναι ο 2λιτρος D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology).

Όλα τα ιαπωνικά πετρελαιοκίνητα μοντέλα

(9/2/2012)

Πιστεύετε πως τα εύσημα για τους πετρελαιοκινητήρες αξίζουν μόνο οι ευρωπαίοι κατασκευαστές και πως στην Ιαπωνία σφυρίζουν αδιάφορα; Λάθος. Η πράξη δείχνει ακριβώς το αντίθετο.

Και αν αρκετοί Ιάπωνες έχουν επιλέξει τη συνεργασία με τις μυημένες στο diesel ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, σε κάποιες περιπτώσεις η ιαπωνική τεχνολογία είναι πρωτοποριακή… Toyota: Πιστή στην τεχνολογία D-4D

Η τεχνολογία common-rail της Toyota χρησιμοποιεί αντλία υψηλής πίεσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ψεκαστήρες.

Η τεχνολογία common-rail της Toyota χρησιμοποιεί αντλία υψηλής πίεσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ψεκαστήρες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι κινητήρες D-4D παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην Ευρώπη στα μοντέλα Avensis και σήμερα θεωρούνται από τους πιο προηγμένους πετρελαιοκινητήρες στην αγορά. Οι κινητήρες Toyota D-4D χρησιμοποιούν τεχνολογία common rail και διατίθενται πλέον και στα μοντέλα Yaris, Auris, Avensis, RAV4 και Land Cruiser.
Η τεχνολογία common-rail της Toyota χρησιμοποιεί αντλία υψηλής πίεσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ψεκαστήρες για να τροφοδοτήσει την ακριβή ποσότητα καυσίμου, τη σωστή στιγμή, ακριβώς στο κέντρο του θαλάμου καύσης με στόχο την απόδοση, τη ροπή, την αθόρυβη λειτουργία, την οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές CO2. Είτε με τέσσερις κυλίνδρους, είτε με έξι, οι κινητήρες διαθέτουν έναν υπερσυμπιεστή μεταβλητού στομίου και ιντερκούλερ.
Η τελευταία εξέλιξη πετρελαιοκινητήρων της Toyota είναι ο 2λιτρος D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology), που εμφανίστηκε στο ανανεωμένο Avensis με απόδοση 124 ίππους και 280 Nm ροπής. Καρδιά του κινητήρα είναι το δεύτερης γενιάς σύστημα ψεκασμού και το επαναστατικό σύστημα καθαρισμού των ρύπων, που λέγεται DPNR (Diesel Particulate - NOx Reduction System) και δε χρειάζεται συντήρηση.

Mitsubishi: Πρωτοπόρος με το MIVEC
Η νέα οικογένεια πετρελαιοκινητήρων της Mitsubishi διαθέτει αρκετές καινοτομίες, με κυριότερη το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC. Είναι η πρώτη φορά που πετρελαιοκινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Η τεχνολογία MIVEC εφαρμόζεται στο σύστημα βαλβίδων εισαγωγής και μεταβάλλει το χρονισμό, τη βύθιση και τη διάρκεια του ανοίγματος των βαλβίδων χρησιμοποιώντας δύο διαφορετικά έκκεντρα. Στόχος είναι η βελτιωμένη διαχείριση της ροής του αέρα εισαγωγής, για μεγαλύτερη απόδοση και ισχύ σε μία ευρύτερη κλίμακα στροφών και ασφαλώς, για καλύτερη οικονομία και λιγότερους ρύπους. Ο 1,8 Di-D, που έκανε ντεμπούτο στο ASX, είναι αλουμινένιος, τετρακύλινδρος, 16βάλβιδος και διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail "low impact" Euro 5 και διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής. ¶λλα χαρακτηριστικά του, εκτός από τη χαμηλή σχέση συμπίεσης (14,9:1), είναι το πλαστικό κάλυμμα της κυλινδροκεφαλής, η ομοιότητα αρχιτεκτονικής με την οικογένεια βενζινοκινητήρων "4B1", οι "τετράγωνες" διαστάσεις (που μεταφράζονται σε μικρότερες και ελαφρύτερες μπιέλες και έμβολα και επομένως μικρότερο βάρος και λιγότερες εκπομπές ρύπων), το σχήμα του θαλάμου καύσης (ρηχή κοιλότητα με στενή είσοδο στην κεφαλή του εμβόλου), το σύστημα common rail πολύ υψηλής πίεσης (2.000 bar) και ο υπερσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας. O κινητήρας συνδυάζεται με τεχνολογία ClearTec και Σύστημα "Automatic Stop & Go" για μειωμένες εκπομπές CO2.

Honda: Εις αύριο τα (πιο) σπουδαία
Αυτό τον καιρό ο πετρελαιοκινητήρας i-DTEC, που χρησιμοποιεί στο CR-V και στο Accord η Honda, είναι 2,2 λτ. και ουσιαστικά δεν έχει εμπορικό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά. Σε κάθε περίπτωση, ο i-DTEC των 150 ίππων και των 350 Nm ροπής έχει σύστημα ψεκασμού common rail 3ης γενιάς 1800-bar υψηλής ακρίβειας. Ο νέος i-DTEC περιλαμβάνει φίλτρο σωματιδίων κλειστού βρόγχου για ταχύτερο χρόνο προθέρμανσης, με μεγαλύτερη επιφάνεια συγκράτησης/αναγέννησης για βελτίωση των επιδόσεων.
Τα σπουδαία νέα όμως έρχονται στο τέλος του χρόνου και αφορούν στο νέο 1,6 λτ. πετρελαιοκινητήρα της νέας γενιάς κινητήρων «Earth Dreams Technology». Αυτή η νέα γενιά κινητήρων θα προσφέρει υψηλές αποδόσεις, ενώ θα διαθέτει και οικολογικό – οικονομικό προφίλ. Με τις περιβαλλοντικές αξίες της «Earth Dreams Technology», η Honda θα προσπαθήσει να γίνει νούμερο ένα στην οικονομία καυσίμου σε κάθε κατηγορία, στα επόμενα τρία χρόνια. Αυτός ο νέος μικρού κυβισμού πετρελαιοκινήρας θα τοποθετηθεί στο νέο Civic στα τέλη του 2012. Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα θα είναι ελαφρύτερος από κάθε άλλο πετρελαιοκινητήρα της ίδιας κατηγορίας και οι εκπομπές CO2 θα είναι κάτω από τα 100 γρ./χλμ., γεγονός που στην Ελλάδα θα τον απαλλάσσει από τέλη κυκλοφορίας. Θα αποδίδει 120 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.

Mazda: Επενδύει στο SKYACTIV
Η τεχνολογία SKYACTIV, που θα εμφανιστεί στο επερχόμενο CX-5, περιλαμβάνει τομείς εξέλιξης με εφαρμογές στους κινητήρες, στα κιβώτια και στα αμαξώματα. Οι πετρελαιοκινητήρες (SKYACTIV-D), θα έχουν συμπίεση 14,0:1, που είναι η πιο χαμηλή σε πετρελαιοκινητήρα παραγωγής. Η κατανάλωση είναι μειωμένη κατά 20%, ενώ χρησιμοποιείται υπερτροφοδότηση δύο σταδίων. Σε κάθε περίπτωση, οι νέοι πετρελαιοκινητήρες της Mazda τηρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Προς το παρόν, η Mazda στο CX-7 χρησιμοποιεί έναν πιο συμβατικό πετρελαιοκινητήρα 2,2 λτ. τεχνολογίας common rail.

Nissan: Ομιλεί την γαλλική
Η συνεργασία της Nissan με τη Renault στα πλαίσια της σχετικής συμμαχίας, έδωσε την ευκαιρία στην ιαπωνική φίρμα να έχει πρόσβαση στην αναγνωρισμένη diesel τεχνολογία της γαλλικής εταίρου της. Η τεχνολογία dCi αφορά έτσι και στις δύο μάρκες και χαρακτηρίζεται από common rail τελευταίας γενιάς και φυσικά τούρμπο. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας του 1,6 λτ. είναι ο πρώτος της νέας σειράς Energy και αποδίδει 130 PS και 320 Nm ροπής. Τοποθετείται ήδη στο Qashqai και σε σχέση με τον προηγούμενο 1,9 dCi (σε γαλλικά μοντέλα), εκλύει περίπου 30 γρ./χλμ. λιγότερα με μείωση της κατανάλωσης έως 20%.

Subaru: Στου boxer το ρυθμό
Ο επίπεδος diesel κινητήρας είναι τεχνολογίας common rail, διαθέτει υπερσυμπιεστή καυσαερίων με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας και αποδίδει 150 PS στις 3.600 σ.α.λ. και 350 Nm ροπής στις 1.800 σ.α.λ. Το μεγάλο πλεονέκτημα, όμως, του νέου κινητήρα, είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (5,9 λτ./100 χλμ.). Οι Ιάπωνες μηχανικοί έδωσαν έμφαση στην εξάλειψη των κραδασμών αλλά και στη μείωση, τόσο του παραγόμενου θορύβου από τη λειτουργία του κινητήρα, όσο και αυτού που εισέρχεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

&&&& &&&& &&&&
Autotriti.gr
Autotriti.gr