Τα σύγχρονα diesel δεν υστερούν σε τίποτα και επιπλέον εξασφαλίζουν μειωμένη κατανάλωση.
Τι σας δυσκολεύει πιο πολύ στη μετάβαση από βενζίνη σε ντίζελ;
18.810 Επισκέψεις στο άρθρο (24/12/2012)
Είναι το ντίζελ για όλους; Τους συμφέρει, σίγουρα, όμως τους βολεύει όλους η οδήγηση ενός ντίζελ αυτοκινήτου; Εσάς τι σας δυσκολεύει περισσότερο στο να πάρετε την απόφαση αντί για βενζίνη, τώρα να αγοράσετε ντίζελ;
Η μετάβαση από βενζίνη σε ντίζελ δεν περνάει απαρατήρητη. Δεν καμουφλάρεται από τις διαφορές που φέρνει ένα νέο αυτοκίνητο στον οδηγό του. Έχει κάτι παραπάνω, αφορά τον τρόπο οδήγησης και το τι περιμένεις ακριβώς να κάνει το αυτοκίνητο που οδηγείς. Αρκετοί λοιπόν ανησυχούν. Εσείς;
Το σημαντικότερο μάλλον σημείο ανησυχίας είναι οι επιδόσεις. Θα πηγαίνει το ντίζελ όπως πήγαινε η βενζίνη; Θα τραβάει, θα μαζεύει χιλιόμετρα για τελική στο ταξίδι; Θα ξεκινάει γρήγορα στο φανάρι, θα μπορώ να κάνω μία σφήνα, έναν ελιγμό τελοσπάντων αν χρειαστεί;
Βλέπετε το μάρκετινγκ της ιπποδύναμης καλά κρατεί και πολύς κόσμος, παρά την «ανακάλυψη» της ροπής μέσω των τούρμπο αυτοκινήτων, έχει επιφυλάξεις, ενδόμυχες ή υποσυνείδητες, για το πώς θα πηγαίνει ένα ντίζελ αυτοκίνητο σε σχέση με το βενζινοκίνητο που θέλει να αντικαταστήσει.
Και μετά είναι η λειτουργία του μοτέρ. Θα κάνει θόρυβο; Θα ακούγεται στην καμπίνα; Θα πρέπει να αλλάζω ταχύτητα κάθε λίγο γιατί πάει μόνο μέχρι τις 5.000 σ.α.λ.; Θα έχει δύναμη χαμηλά ή θα πρέπει να κάνω κατεβάσματα; Ψηλά; Θα τραβάει ή θα πρέπει να «σέρνομαι» στα δεξιά στην εθνική;
Πρώτα να δούμε τα νούμερα με δύο παραδείγματα. Ένα 1.600άρι μικρομεσαίο βενζίνης 6ετίας με 110 άλογα και ένα νέο μικρομεσαίο ντίζελ. Το Renault Megane 1,5dCI είναι καλό παράδειγμα γιατί έχει μικρότερο κινητήρα και 15 άλογα λιγότερα από το βενζινοκίνητο.
Αφήνουμε στην άκρη τα μηδενικά τέλη και την κατανάλωση, αυτοί είναι και οι λόγοι που θα προτιμηθεί εξάλλου. Από κει και πέρα, πως θα είναι δίπλα στο παλιό 1.600άρι; Με 110 άλογα και περίπου 150 Nm ροπής στα 1200 κιλά που τυπικά ζυγίζει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το Megane υστερεί κατά 15 άλογα σε ισχύ, κερδίζει όμως 110 Nm ροπής και είναι στα ίδια κιλά. Κερδίζει επίσης μία σχέση ακόμη στο κιβώτιο που βοηθάει την κλιμάκωση. Η ροπή μόνο που έχει επιπλέον το Megane είναι όσο ένα ακόμη μοτέρ 1200 κ.εκ βενζίνης. Τόση περισσότερη!
Αν θα πηγαίνει το ίδιο; Λόγω χαμηλότερης ισχύος, το Megane πιθανώς να υστερεί σε τελική όπου τα άλογα μετράνε. Μετράει όμως και η αεροδυναμική, και σε σχέση με ένα παλιότερο αυτοκίνητο (και άλλα σύγχρονα εδώ που τα λέμε) το Megane κερδίζει. ¶ρα η τελική δε θα διαφέρει πολύ. Στο 0-100 πάλι, μετράει τόσο ισχύς όσο και η ροπή όμως, ενώ σημαντική είναι και η κλιμάκωση. Με το Megane στα 12 δλ. το πιθανότερο είναι πάλι οι διαφορές να είναι ένα-δύο δέκατα υπέρ ή κατά. Ψιλοπράματα.
Στις ρεπρίζ όμως, λόγω τεράστιας διαφοράς ροπής, το Megane έχει μεγάλο προβάδισμα. Προσπέρασμα, ενδιάμεσες επιταχύνσεις, ελιγμοί αποφυγής (σφήνες) και τράβηγμα είναι αδιαμφισβήτητα προτερήματα του Megane. Και ας έχει 100 κ.εκ. και 15 άλογα λιγότερα. Δε μετράνε. Όσο για τη χρήση, το εξάρι προδιαθέτει για περισσότερες αλλαγές όταν χρειάζονται, η ροπή όμως φροντίζει να χρειάζονται λιγότερο απo ότι στη βενζίνη. Το εξάρι επίσης φροντίζει για χαμηλό θόρυβο στο ταξίδι. Από κει και πέρα υπάρχουν μικρές διαφορές στην οδήγηση, όμως στα βασικά, αυτά που ίσως απασχολούν και αγχώνουν το ντίζελ βγαίνει κερδισμένο.
Εσείς έχετε κάποια δυσκολία στη μετάβαση από βενζίνη σε ντίζελ; Σας απασχολούν οι επιδόσεις; Φοβάστε το «τράβηγμα»; Ποιο είναι το άγχος σας για το ντίζελ που κοιτάτε; Τι λέτε;
Agapitoi kyrioi tis suntaksis,to erotima tithetai stous odigous-pelates ek tou ponirou!!!giati den tithetai to erotima stin kathe antiproswpeia autokinitou pou poulaei diesel aytokinito???pos ksafnika epese i egguisi mixanikwn merwn sxedon se oles sta 2eti???prwton meiwsan imeromisthia sta sunergeia tous k oi mastores den einai pleon k toso sxolastikoi k ediwksan palious akrivous gia na feroun neous k asxetous me to diesel.2on otan to idio to kratos me tin siwpiri anoxi twn emporwn antiproswpwn den kanei kanenaousiastiko elegxo sta diulistiria oute sta venzinadika tis xoras o odhgos einai ermaio tis tuxis na min pesei se notheia diesel kinisis apo diesel thermansis i xeirotera apo nautiliako diesel pou se ligo xrono kanei fitilia olokliri tin antlia mpek filtroi klp me kostos pou sumferei ta sunergeia alla oxi ton odhgo apo 1500eu kai anw!!!XANETE THN OYSIA KYRIOI OTAN KANETE SYGKRISH THS APODOSHS KINHTHRA BENZINHS ME DIESEL ENW TO THEMA EINAI SE TI XWRA ZOUME KAI POU KINOYME TA PANAKRIVA AMAKSIA MAS!!!DUSTUXWS THA EPREPE NA MHN EPITRAPEI TO DIESEL STHN ELLADA!!
Περισσότερο με δυσκολεύει η έλλειψη χρημάτων και η αξιοπιστία που θα χει το το νέο μου ντίζελ. Και λόγω καυσίμου, όπου οι βλάβες στο σύστημα τροφοδοσίας είναι ακριβές, όπως επίσης και του φίλτρου μικροσωματιδίων (το οποίο ταλαιπωρείται σε μικρές αστικές διαδρομές), αλλά και λόγω αμαξιού. Το αμάξι θεωρώ είναι λαχείο. ¶σχετα από την τεχνολογία του μηχανολογικά, οι βλάβες σε ηλεκτρικά κυκλώματα, οι τριγμοί από το αμάξωμα και διάφορες άλλες πιθανές αστοχίες, καραδοκούν και αρκούν για να με θέσουν εκτός προϋπολογισμού στην παρούσα οικονομική κατάσταση. Υπό διαφορετικές συνθήκες θα είχα ήδη πάρει. Έχω οδηγήσει αρκετά ντίζελ και πραγματικά ζηλεύω το άρπαγμά τους από χαμηλά και την οικονομία καυσίμου.
Προς τη σύνταξη:
Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν συγκρίνετε ντίζελ vs βενζίνη. επιλέγετε κινητήρες βάσει ιπποδλυναμης. Λογικό είναι ο ντίζελ να νικά κατα κράτος στις ρεπρίζ λόγω ροπής. Αν κάνετε τη σύγκριση βάσει ίδιων κυβικών και τεχνολογίας (πχ. 1.2tsi vs 1.2tdi) θα δείτε ότι εκτός από την χαοτική διαφορά στην κατανάλωση ο tdi δεν επικρατεί πουθενά αλλού (στο συγκεκριμένο παράδειγμα βέβαια παίζει ρόλο και ο αριθμός κυλίνδρων του tdi).
Η έλλειψη χρημάτων ...
Ο περισσότερος κόσμος στις μέρες μας,δεν έχει την μαγιά ώστε να προβεί σε όποιου είδους όχημα,είτε βενζινοκίνητο,είτε πετρελαιοκίνητο,μεγάλο,μεσαίο,μικρό.Η οικονομική συγκυρία είναι περίεργη.
Στους περισσότερους από εμάς,δεν μας τρομάζει ούτε το τράβηγμα,ούτε μας απασχολούν τόσο οι επιδόσεις σε οχήματα λίγων κυβικών,και ειδικά της σειράς.Σε αυτά τα οχήματα άλλα μετράνε όπως η οικονομία,η αντοχή στο χρόνο,η αξιοπιστία,το λογικό κόστος συντήρησης,και άλλα,ΑΛΛΑ οι επισκευές,ανταλλακτικά καθώς οι όποιες ζημιές στα πετρελαιοκίνητα που είναι πολύ ακριβότερες από ότι στα βενζινοκίνητα,και η ποιότητα των καυσίμων στην Ελλάδα.
Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα του τι βολεύει,συμφέρει στην καθεμία μας,στον καθένα μας.Αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα,καλός είναι και ο βενζινοκινητήρας,ή το οδηγικό στυλ να θέλει πετρελαιοκινητήρα.Μελετάμε και αποφασίζουμε το τι είναι καλύτερο για εμάς.
Καλό είναι να τοποθετούμε μια after market νεροπαγίδα,επώνυμη και καλής ποιότητας αν και πανάκριβη,ΑΛΛΑ και πάλι λύνει το ένα κομμάτι της νοθείας,όπως γνωρίζετε έχει και άλλα,τα οποία είναι ανυπέρβλητα αν η ποιότητα και οι έλεγχοι δεν είναι οι κατάλληλοι.
Επίσης θέλω να τονίσω στον κύριο aithalo,ότι τα πρώτα πετρελαιοκίνητα οχήματα διαφόρων κατασκευαστών με φίλτρα dpf,ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΣ 120000+ χιλιόμετρα,για να μην πω πιο νωρίς και φανώ υπερβολική.
Με την χρήση του 5ου μπεκ από κάποιους κατασκευαστές οχημάτων,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ ΟΥΤΕ ΕΛΥΣΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ,αν κινείσαι μέσα στην πόλη συνεχώς και δεν βγαίνεις και εκτός,Ναί μεν ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ η χρονική αλλαγή του φίλτρου dpf,αλλά και πάλι δεν είναι μεγάλη.Σε κάποιους κατασκευαστές το κόστος ξεπερνάει τα 3000 ευρώ η αλλαγή φιλτρου dpf.Καλό είναι να ρωτάμε το κόστος αλλαγής,όπως επίσης και του συστήματος common rail.
Να πω και στον κύριο daki,ότι τεχνικά υπάρχουν λίγοι τεχνικοί οι οποίοι μπορούνε να καθαρίσουνε φιλτρο dpf,αλλά είναι λίγοι και ζητούν κάποιο ποσό λιγότερο από την τιμή καινούργιου φίλτρου,αλλά για κάποιους ακριβά.Και ότι κατευθείαν το φίλτρο δεν βουλώνει ώστε να πάει για αλλαγή,υπάρχουν οι τεχνικές προειδοποιήσεις,ώστε να ανατρέψουμε την κατάσταση,του να χαλάσει το φίλτρο μας και να προβούμε σε αλλαγή του.
Να πω ότι στην Αγγλία η τιμή του πετρελαίου ήταν πιο κάτω από της βενζίνης και πλέον είναι ακριβότερη,όπως επίσης αυξηθήκανε οι τιμές των ανταλλακτικών των πετρελαιοκίνητων οχημάτων.
Καλό είναι να μελετάμε διεξοδικά αυτά τα πράγματα και να ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΙ,με ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΜΑΣ.
Εγώ το μόνο πρόβλημα που έχω, είναι ότι δεν μπορώ να αλλάξω αμάξι αυτή τη στιγμή. Αλλιώς δεν θα το σκεφτόμουνα καθόλου. Όσο για την κακή ποιότητα του πετρελαίου στην χώρα μας που ακούω συνέχεια, δεν μπορώ να καταλάβω από που προκύπτει. Έχω παιδικό φίλο ταξιτζή και δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα με το πετρέλαιο. Τώρα αν κάποιοι βάζουν καύσιμα από όποιο βενζινάδικο βρεθεί μπροστά τους ή από το πιο φτηνό....λογικό είναι να αντιμετωπίσουν πρόβλημα κάποια στιγμή.
Εγώ το μόνο πρόβλημα που έχω, είναι ότι δεν μπορώ να αλλάξω αμάξι αυτή τη στιγμή. Αλλιώς δεν θα το σκεφτόμουνα καθόλου. Όσο για την κακή ποιότητα του πετρελαίου στην χώρα μας που ακούω συνέχεια, δεν μπορώ να καταλάβω από που προκύπτει. Έχω παιδικό φίλο ταξιτζή και δεν έχει αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα με το πετρέλαιο. Τώρα αν κάποιοι βάζουν καύσιμα από όποιο βενζινάδικο βρεθεί μπροστά τους ή από το πιο φτηνό....λογικό είναι να αντιμετωπίσουν πρόβλημα κάποια στιγμή.
μικρους κυβισμου κινητηρες με αμεσσο ψεκασμο και τουρμο ειναι οτι καλυτερο αυτη τι στιγμη γιατι οι βλαβες τον diesel ειναι πολλες απο το κακης ποιοτητας πετρελαιο kaι πανακριβες.πχ στο συστημα common rai και ειδικα στο φιλιτρο pdf.
Για τον φίλο Dakis θα έλεγα να μην παραπληροφορεί τον κόσμο τη στιγμή που δε γνωρίζει λεπτομέρειες για τον καινούριο 1.5dci της renault.Για την αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με το φίλτρο μικροσωματιδίων έχω να παραθέσω τα εξής που ισχύουν: Οι κινητήρες euro 4 δηλαδή οι παλιοί μέχρι το 2009 κινητήρες dci 90 και 100hp renault είχαν τα πρώτα φίλτρα (DPF ή γαλλιστί FAP.filtre a particles) με σκοπό την κατακράτηση των υποπροϊόντών καύσης του πετρελαίου κυρίως μιλάμε για μόρια αιθάλης τα οποία για να καούν χρειάζονταν λειτουργία του κινητήρα σε 2500 στροφές για τουλάχιστον μισή ώρα σε εθνικό δρόμο κάθε 1000 περίπου χμ.Έτσι γινόταν η αναγέννηση του φίλτρου και δεν υπήρχε πρόβλημα.Τότε όντως υπήρχε πρόβλημα με τις αστικές μετακινήσεις αν ήταν μοναδικός σκοπός κίνησης του αυτοκινήτου. Το πρόβλημα έχει ξεπεραστεί εδώ και 3 χρόνια με την τοποθέτηση ενός πέμτου μπέκ (1 σε κάθε κύλινδρο και ενα ακόμα) στην πολλαπλή εξαγωγής των καυσαερίων ώστε ανεξάρτητα από το αν είμαστε κολλημένοι στην κίνηση όλη μέρα όταν χρειαστεί αναγέννηση φίλτρου τότε ψεκάζεται καθαρό καύσιμο σε μεγαλύτερη περιεκτικότητα και ανεβαίνει η θερμοκρασία στο φίλτρο στους 600 βαθμούς και έτσι απομακρύνονται τα σωματίδια αιθάλης. Οπότε κανένα πρόβλημα για αποκλειστική κίνηση στην πόλη ακόμα και με πετρέλαιο για τους κινητήρες dci renault.
ειμαι στα προθυρα αγορας αυτοκινητου την νεα χρονια. το μοντελο ειναι toyota yaris ο τυπος του κινητήρα ειναι μεγαλο θεμα γιατι το μονο που με απασχολει, μιας και θα ειναι μια αγορα που θα με ακολουθει για τα επομενα χρονια της ζωης μου, ειναι το φιλτρο μικροσωματιδιων για τα diesel το οποιο όπως προ αναφερθηκε μπορει να υπαρξει μακροχρονιο φραξιμο και κατα συνέπεια μεγαλο κοστος αντικαταστασης! μηπως τελικα τα ντιζελ δεν ειναι για πολη?
ΑΓΓΕΛΟΣ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ 1.) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ DIESEL AΠΟ ΚΑΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΤHN ANTΛΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΛΙΤΡΟ ΜΙΚΡΟΣΟΜΑΤΙΔΙΩΝ ΟΙ ΠΟΙEΣ EINAI ΟΙ ΠΟΙΟ ΣΥΧΝΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΤΟΝ ΣΥΝΧΡΟΝΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ DIESEL.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕ ΤΟΥΡΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΜΕΣΣΟ ΨΕΚΑΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΞΑΛΕΙΦΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ DIESEL ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΡΟΠΗ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Η ΣΥΝΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ 1.5dci ΜΕ ΤΟΝ 1.6 110 HP ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΡΙΣΗ ΙΔΙΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΕ ΙΔΙΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΒΓΕΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Κ ΟΧΙ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΗΛ.
Γενικά λέγεται ότι οι κινητήρες βενζίνης προσφέρουν πιο πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία, περισσότερο νεύρο και μεγαλύτερο εύρος περιστροφής με μεγαλύτερη ωφέλιμη περιοχή, ενώ οι κινητήρες πετρελαίου, ότι προσφέρουν περισσότερη ροπή, χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερους ρύπους. Το ποιος από τους δύο προσφέρει περισσότερη ιπποδύναμη σαφώς και εξαρτάται από τους ίδιους τους κινητήρες, τον κυβισμό τους και τη φύση της αναπνοής του βενζινοκινητήρα (δηλαδή αν είναι ατομσφαιρικός ή turbo). Από κει και πέρα, θα συμφωνήσω ότι το πραγματικό δίλημμα βρίσκεται μεταξύ δύο turbo κινητήρων με διαφορετικό κυβισμό και παρόμοια ιπποδύναμη.
Το προβλημα αφορα τη ποιοτητα πετρελαιου στη χωρα μας. Ναι μεν κανεις οικονομια με το πετρελαιο αλλα αν χαλασει η αντλια πετρελαιου (ευκολο) τοτε μιλαμε για ζημια 1500-3500 ευρω. Και η οικονομια γινεται πλεον σπαταλη...
οτι δεν μπορω να αντικαταστησω τον κινητηρα μου βενζινης με εναν πετρελαιου στο αυτοκινητο μου που ειναι τριετιας......θα πρεπει αναγκαστικά να αλλάξω και...αυτοκινητο......και αυτο απλα ειναι ανεκδοτο.....απο την αλλη.....με τετοια διοδια και με τέτοιες τιμες στα σερβις, αν υπολογισεις χαρατσια και μισθους.....και πετρελαιο να εκαιγα δεν θα εκανα και παλι πολλά χλμ.....βάλε και τα λαστιχα που ειναι σχεδον ενας μισθος.......βραστα χαραλαμπε.......το αυτοκινητο εγινε σαν τη γνωστη διαφημιση που λεει: η πρώτη σου αγαπη και παντοτινη!!!
1) Τα 15 παραπάνω άλογα υπάρχουν μόνον στην φαντασια του συντάκτη. Να ξαναδιαβάσετε τα τεχνικα χαρακτηριστικα του 1.6 renault ο οποίος σημειωτέον δεν εισάγεται πλεόν στην Ελλάδα
2) Το πραγματικό δίλλημα ειναι τουρμπο 1.5 dci πετρελαιο 110 άλογα, 26 κιλά ροπή ή τούρμπο βενζίνη 1.2 tce 115 άλογα, 20 κιλά ροπή
3) Ο θορυβος του κινητήρα μετράει;
4) και σημαντικότερο: Αν κανετε λιγότερα από 20 χιλιόμετρα διαδρομή την ημέρα θα βουλώσει μακροχρόνια το φίλτρο dpf στον 1.5 dci (και σε ολους τους συγχρονους diesel). Κόστος αντικατάστασης: 1500-3000 ¤ - δεν επιδιορθωνεται παράμονον προσωρινά, ψαξτε το στο διαδικτυο πριν αγοράσετε diesel - μεγάλο πρόβλημα. Με την βενζίνη κανεις πολλες μικρές καθημερινές διαδρομές των. π.χ. 5-10 χιλιομέτρων χωρίς πρόβλημα.
5) Ποιότητα πετρελαίου στην Ελλάδα; Κόστος αντικατάστασης common rail 2-4 χιλιάδες ευρώ.
Πιστεύω πως δεν υπάρχει κάποιο θέμα στην μετάβαση από έναν βενζινοκινητήρα σε έναν πετρελαίου. Όλο το πρόβλημα είναι καθαρά το κόστος απόκτησης ενός καινούριου αυτοκινήτου καθώς για τους περισσότερους Έλληνες είναι δυσβάσταχτο. Εγώ συγκεκριμένα από το 2009 είμαι κάτοχος ενός audi q7 3.0 tdi και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και από θέμα τραβήγματος και από θέμα κατανάλωσης και δύναμης αλλά και όσα μικρά ντίζελ έχω οδηγήσει μπορώ να διαβεβαιώσω πως είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζίνης σε όλους σχεδόν τους τομείς. Έτσι συστήνω το ντίζελ ανεπιφύλακτα
Εγώ λέω...(παρότι πήρα πρόσφτα ντίζελ) C4 110hp 270Nm..ότι το σωστό θα ήταν να συγκρίνεις το Megane με ένα μικρό τούρμπο...και οχι με ένα 1.600 πενταετίας βενζίνης..γιατί σε κανέναν...μα κανέναν..δεν θα έμπαινε ποτέ τέτοιο δίλημα επιλογής..!!!!