Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο νέος, μικρότερος κινητήρας της BMW δείχνει κομμένος και ραμμένος για τα δεδομένα της Ελλάδας.

Ο νέος, μικρότερος κινητήρας της BMW δείχνει κομμένος και ραμμένος για τα δεδομένα της Ελλάδας.

Αν η BMW X1 πουλούσε σαν δίλιτρη, τώρα με μοτέρ 1,6 τι θα κάνει;

11.154 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2013)

Όντας έτοιμη να εφοδιαστεί με νέα μηχανικά σύνολα βενζίνης και ντίζελ, χωρητικότητας μόλις 1,6 λίτρων, μπορείτε να σκεφτείτε κάτι καλύτερο από την BMW X1 στην κατηγορία της;

Τελείωσε η τιμωρία του δίλιτρου για το μικρότερο SUV της σειράς Χ της BMW. Μέχρι τώρα οι γερμανοί με στόχο την Ευρώπη που δε μετράει τα κυβικά για κανένα είδος φορολογίας αυτοκινήτου, διέθεταν την X1 με δίλιτρα μοτέρ, ακόμη και στις εκδόσεις  που το όνομά τους παρέπεμπε σε 1,6 και 1,8. 
Ακόμη και έτσι όμως τα προσόντα της Χ1 είναι δύσκολο να μην γίνουν σημείο προσοχής, με το πιο προσιτό SUV της βαυαρικής εταιρείας να κάνει πωλήσεις στην Ελλάδα παρά την «ποινή» που επιβάλει το κράτος σε όποιον πάρει δίλιτρο.
Η Χ1, παρά τα δίλιτρα μοτέρ της, έκλεισε το 2012 με νούμερα πολύ κοντά σε αυτά του Mini Countryman. Η δημοφιλία της είναι δεδομένη,  πράγμα όχι περίεργο, αφού θα έλεγε κανείς πως είναι φτιαγμένη για την ελληνική αγορά. Αρκετά ευρύχωρη αλλά και σχετικά μαζεμένη, με ύψος για να περνάει από εμπόδια αλλά όχι άχαρη, άνετη αλλά χωρίς να χάνει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα μίας BMW, καλή ορατότητα στον οδηγό αλλά χωρίς να νοιώθει πως οδηγεί φορτηγό. 
Το μόνο που έλειπε ήταν ένας «ελληνοπρεπής» κινητήρας. Ένα μοτέρ στα 1,6 λίτρα. Και μία κίνηση ματ για τον ανταγωνισμό, κυρίως αυτόν του επίσης αποκλειστικά δίλιτρου Audi Q3, η BMW φέρνει δύο νέα μοτέρ στα 1,6 λίτρα.
Το βενζινοκίνητο είναι ισχυρότερο με 143 άλογα, το ντίζελ όμως έχει τη ροπή και την κατανάλωση με το μέρος του και αναμένεται, παρά το αυξημένο βάρος της X1, οι επιδόσεις να είναι αξιοπρεπέστατες. Το κερασάκι φυσικά θα έχει να κάνει με την απαλλαγή από το χαράτσι του δίλιτρου, αλλά και το μειωμένο κόστος αγοράς, επίσης λόγω της απαλλαγής από τον υπέρογκο φόρο που λέγεται ειδικό τέλος ταξινόμησης και στα δίλιτρα φτάνει το μισό της εργοστασιακής τιμής.
Και έτσι η X1 γίνεται φτηνότερη στην αγορά, στη χρήση και στους φόρους, και ανοίγει την ψαλίδα ανάμεσά της και ότι άλλο μπορεί να την ανταγωνιστεί. Αν μπορέσει να παρασύρει και την Audi στο να φέρει το Q3 με κινητήρα τουλάχιστον 1,8 βενζίνης και 1,6 ντίζελ, ακόμη καλύτερα για την ελληνική αγορά.
Μέχρι τότε όμως, η Χ1 με το 1.600άρι της μοτέρ θα παίζει μόνη της. Αν δεν είναι αυτή η καλύτερη είδηση από την BMW στο 2013 τότε ποια είναι; Εσείς τι λέτε; Μπαίνει ξανά η Χ1 στη δική σας λίστα;  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
OPEL