Hyundai Inster με τεχνολογία i-Pedal που ρυθμίζεις από τα paddles του τιμονιού
Kia EV3 με το νέας γενιάς σύστημα αναγεννητικής πέδησης i-Pedal 3.0, που επίσης ενεργοποιείς από τα paddles στο τιμόνι
smart #1 με σύστημα s-Pedal, που επιλέγεις από την οθόνη του infotainment
Nissan Ariya με πλήκτρο e-Pedal στο κεντρικό υποβραχιόνιο
Toyota bZ4X με μπουτόν λειτουργίας single pedal drive
Διαφορετική τεχνολογία, ανάκτησης ενέργειας τριών επιπέδων έχουν η Mercedes EQA και το Honda e:Ny1, την οποία ενεργοποιείς και σε αυτή την περίπτωση μέσω των paddles του τιμονιού. Στην περίπτωση του luxury οικογενειακού SUV υπάρχουν οι επιλογές D-, D και D+. Όσον αφορά το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Honda, στο πρόγραμμα οδήγησης ECON η τεχνολογία ανάκτησης απενεργοποιείται σε κάθε επιτάχυνση και μόνο στο SPORT mode μένει αποθηκευμένο. Τέλος, και το Omoda 5 EV έχει σύστημα αναγεννητικής πέδησης, ρυθμιζόμενο μέσω της touchscreen του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
Τέλος, υπάρχει και η λύση B (Brake ή Battery) στον επιλογέα, αντί να επιλέξεις το «D». Ουσιαστικά μιλάμε για μία ήπιας μορφής τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας, την οποία είδαμε οδηγώντας τα Citroen C4, CUPRA Tavascan, Ford Explorer, Jeep Avenger και Opel Mokka.