ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ποιες τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας έχουν τα ηλεκτρικά που οδηγήσαμε στο Test;

 Σχολιάστε 
19.163 Επισκέψεις στο άρθρο (9/4/2025)
Ποιες τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας έχουν τα ηλεκτρικά που οδηγήσαμε στο Test;

Τεχνολογία one-pedal είδαμε σε τέσσερα ηλεκτρικά που μας «συντρόφευσαν» στο Test «Electric In The City - Αθήνα 2025»:

  • Hyundai Inster με τεχνολογία i-Pedal που ρυθμίζεις από τα paddles του τιμονιού
  • Kia EV3 με το νέας γενιάς σύστημα αναγεννητικής πέδησης i-Pedal 3.0, που επίσης ενεργοποιείς από τα paddles στο τιμόνι
  • smart #1 με σύστημα s-Pedal, που επιλέγεις από την οθόνη του infotainment
  • Nissan Ariya με πλήκτρο e-Pedal στο κεντρικό υποβραχιόνιο
  • Toyota bZ4X με μπουτόν λειτουργίας single pedal drive
Διαφορετική τεχνολογία, ανάκτησης ενέργειας τριών επιπέδων έχουν η Mercedes EQA και το Honda e:Ny1, την οποία ενεργοποιείς και σε αυτή την περίπτωση μέσω των paddles του τιμονιού. Στην περίπτωση του luxury οικογενειακού SUV υπάρχουν οι επιλογές D-, D και D+. Όσον αφορά το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Honda, στο πρόγραμμα οδήγησης ECON η τεχνολογία ανάκτησης απενεργοποιείται σε κάθε επιτάχυνση και μόνο στο SPORT mode μένει αποθηκευμένο. Τέλος, και το Omoda 5 EV έχει σύστημα αναγεννητικής πέδησης, ρυθμιζόμενο μέσω της touchscreen του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.
 
Τέλος, υπάρχει και η λύση B (Brake ή Battery) στον επιλογέα, αντί να επιλέξεις το «D». Ουσιαστικά μιλάμε για μία ήπιας μορφής τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας, την οποία είδαμε οδηγώντας τα Citroen C4, CUPRA Tavascan, Ford Explorer, Jeep Avenger και Opel Mokka.

Σελίδα 14 ώρες κολλημένος στην κίνηση: «Θα 'χα βαρέσει μπιέλα αν οδηγούσα χειροκίνητο...»
Σελίδα 2Ποιες τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας έχουν τα ηλεκτρικά που οδηγήσαμε στο Test;
Mercedes
Autotriti.gr