Μπορεί o 1.500άρης κινητήρας του Tivoli να μην είναι ιδιαίτερα ζωηρός στις χαμηλές στροφές και να μην εμφανίζει την εκρηκτικότητα που ενδεχομένως περιμένεις έχει όμως εντελώς γραμμική λειτουργία στα 163 του άλογα.
Κοντά στα 2 λίτρα καλύτερη μέση κατανάλωση για το ήπια υβριδικό Suzuki των 129 ίππων
Το σύστημα του ήπια υβριδικού Suzuki Vitara χρησιμοποιεί ενσωματωμένη μίζα/εναλλάκτη, με τον ηλεκτροκινητήρα των 17 ίππων να συμβάλλει στον περιορισμό ρύπων, κατανάλωσης και στο καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλές στροφές.
Βάζοντας κάτω τις μετρήσεις των δύο 4κίνητων SUV πόλης ως προς τους κινητήρες, θα δούμε το Suzuki Vitara να πλεονεκτεί. Η ήπια υβριδική τεχνολογία (48V) που έχει, πέραν των κερδών σε τέλη κυκλοφορίας και σε ελεύθερη διέλευση στο Δακτύλιο, εξασφαλίζει καλύτερη κατανάλωση στο SUVάκι των Ιαπώνων. Με τον ηλεκτροκινητήρα των 17 ίππων και των 50 Nm ροπής να δίνει την απαραίτητη βοήθεια στον κυρίως μοτέρ (1,4 turbo BoosterJet) το Vitara με τα 129 άλογα κρατά χαμηλά την κατανάλωση (γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ.), παρότι δεν υπάρχουν ηλεκτρικές εκκινήσεις ή ελεύθερη κύλιση όπως σε άλλα mild hybrid της αγοράς.
Στην περίπτωση του KGM η απουσία κάποιας μορφής εξηλεκτρισμού αναπόφευκτα δεν λειτουργεί υπέρ της κατανάλωσης στον 1.500άρη 4κύλινδρο turbo με τα 163 άλογα. Σε μικτές συνθήκες καταγράψαμε 9,0-9,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που στην πόλη θα ξεπεράσει τα 10 λίτρα. Όσον αφορά τις επιδόσεις, οριακά καλύτερο είναι το Suzuki, χωρίς πάντως να... πετάει φωτιές. Σίγουρα η ηλεκτρική υποβοήθηση δίνει ένα έξτρα boost, όμως τόσο το Vitara όσο και το Tivoli δεν είναι στα αυτοκίνητα που θα επιλέξεις για να «τρέξεις».