Είναι... είδος προς εξαφάνιση τα κλασικά, 4κίνητα μικρά SUV, για αυτό και η έλευση του KGM Tivoli μόνο θετικά αξιολογείται και βάζει ανταγωνισμό στο Suzuki Vitara. Η εξαιρετική τιμή, οι καλοί χώροι και η σιγουριά που εκφράζει η αντιπροσώπευσή της από την «ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ» είναι στοιχεία που «δυναμώνουν» τo KGM Tivoli. Από την άλλη πλευρά, το Suzuki Vitara παραθέτει ως δικά του όπλα την οικονομία καυσίμου και την εξοπλιστική πληρότητα σε πιο μεγάλο κόστος αγοράς, στοιχεία που του έχουν δώσει τίτλο «best-seller» από την έλευση της τρέχουσας γενιάς (2014) μέχρι και σήμερα.
KGM 1,5 T-GDI 163 PS 4WD + Τιμή & εξοπλισμός, τετρακίνηση, στιβαρότητα και εργονομία ταμπλό, χώροι επιβατών-αποσκευών, ασφαλής οδική συμπεριφορά, 5ετής εγγύηση και υποστήριξη από τη NIK. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ, παρουσία ρεζέρβας ανάγκης - Κατανάλωση, ραθυμία κινητήρα χαμηλά, αεροδυναμικός θόρυβος και κινητήρα στις υψηλές στροφές, τέλη κυκλοφορίας, χωρίς καθημερινή διέλευση στο Δακτύλιο
Suzuki Vitara 1,4 BoosterJet 48V 129 PS AllGrip + Εξοπλισμός, τετρακίνηση, τράβηγμα και πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα, οδική συμπειρφορά, συγκρατημένη κατανάλωση, εξοπλισμός ασφάλειας, 5ετής εγγύηση, 5 χρόνια δωρεάν service - Αίσθηση τιμονιού, «αέρας» για το κεφάλι των πίσω επιβατών, απουσία ελεύθερης κύλισης και ηλεκτρικών εκκινήσεων αν και ήπια υβριδικό, απουσία ρεζέρβας