ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο

 Σχολιάστε 
15.966 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2025)
Η ποιότητα κύλισης του Suzuki Vitara είναι καλή, η αποσβένει εύκολα τις πιο πολλές από τις ανωμαλίες των δρόμων, με τη μόνη ουσιαστική ένσταση να αφορά την αίσθηση στο τιμόνι.
2 Φωτογραφίες »

Η ποιότητα κύλισης του Suzuki Vitara είναι καλή, η αποσβένει εύκολα τις πιο πολλές από τις ανωμαλίες των δρόμων, με τη μόνη ουσιαστική ένσταση να αφορά την αίσθηση στο τιμόνι.

'Ανεση στην πόλη, 4κίνηση εκτός αυτής, αλλά με τιμόνι που δεν ενθουσιάζει


Τα ελαστικά των 16άρηδων τροχών του KGM Tivoli έχουν μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 65) και συνδυαστικά με τη μαλακή ανάρτηση οι ανωμαλίες του δρόμου, λειαίνονται ικανοποιητικά, αν και όχι απόλυτα αθόρυβα.
2 Φωτογραφίες »

Τα ελαστικά των 16άρηδων τροχών του KGM Tivoli έχουν μπόλικο «ψωμί» (προφίλ 65) και συνδυαστικά με τη μαλακή ανάρτηση οι ανωμαλίες του δρόμου, λειαίνονται ικανοποιητικά, αν και όχι απόλυτα αθόρυβα.

Σε μία αγορά που τα κλασικά 4κίνητα μοντέλα «λάμπουν δια της απουσίας τους» μόνο και μόνο αυτή η ύπαρξη αυτής της δυνατότητας δίνει σημαντικούς πόντους σε KGM Tivoli και Suzuki Vitara. Συν τοις άλλοις, μιλάμε για δύο SUVάκια με καλή απόσταση από το έδαφος (πάνω από 17 εκ.), χαρακτηριστικό που συνδυαστικά με την 4κίνηση διευρύνει το πεδίο δράσης σε ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές, κροκάλες και νεροφαγώματα. Μάλιστα, και τα δύο μοντέλα έχουν λειτουργία «Lock» για ισόποση κατανομή ροπής σε εμπρός και πίσω τροχούς, καθώς και σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας σε δύσκολες καταβάσεις. Εξτραδάκι που (αχρείαστο να 'ναι) εξυπηρετεί τους πιο δραστήριους οδηγούς είναι η παρουσία ρεζέρβα ανάγκης μόνο για το Tivoli (κιτ επισκευής ελαστικού στο Vitara).
 
Μέσα στην πόλη τώρα, η άνεση και η ουδέτερη συμπεριφορά είναι στοιχείο που συνδέει τον οδηγικό χαρακτήρα των δύο μοντέλων. Όπως ισχύει και με το μέτριο feedback από το τιμόνι τους. Στο KGM είναι βαρύ και λίγο επικοινωνιακό, είτε στη Normal είτε στη Sport λειτουργία, στο Suzuki ελαφρύ χωρίς καλή αίσθηση για τον οδηγό. Σε κάθε περίπτωση, η καλή περιφερειακή ορατότητα και ο σχετικά μικρός κύκλος στροφής θα βολέψει εντός αστικού ιστού, με το Tivoli να απαιτεί παραπάνω προσοχή στην επιλογή της 1ης από στάση.

Σελίδα 14κίνητα SUV πόλης με χειροκίνητο κιβώτιο: KGM Tivoli ή Suzuki Vitara;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Κατανάλωση - Επιδόσεις
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD
Citroen