Η (μία ακόμη) ανανέωση του Suzuki Vitara έφερε μεγαλύτερη οθόνη αφής στις 9 ίντσες, όμως η απουσία ψηφιακού πίνακα οργάνων ενισχύει τον μάλλον outdated διάκοσμο της καμπίνας του.
Γεροδεμένη καμπίνα με 9άρα οθόνη infotainment, ψηφιακό πίνακα οργάνων για το Tivoli
Η προσπάθεια να κρατηθεί χαμηλά το κόστος και στα δύο μοντέλα έχει μεγαλύτερη εφαρμογή στην διαμόρφωση του εσωτερικού τους. Τα υλικά είναι σχεδόν αποκλειστικά σκληρά, επαρκώς φινιρισμένα, με κάποιες επιφάνειες να φέρουν μαλακά πλαστικά. Και στα δύο μοντέλα θα δούμε οθόνη 9 ιντσών με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, όμως η ταχύτητα απόκρισης και τα γραφικά σίγουρα δεν βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο σε σχέση με άλλα μοντέλα της κατηγορίας. Σίγουρα, πάντως, η παρουσία ψηφιακού πίνακα οργάνων στο Tivoli (10,25 ιντσών) είναι ένα στοιχείο που ανεβάζει το τεχνολογικό προφίλ του KGM, από την άλλη το Vitara έχει λίγο πιο ευκρινή οθόνη στο κέντρο του ταμπλό.
Κερδίζει σε χώρους το KGM, που έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (65 λτ.) και 6 πόντους παραπάνω «αέρα» για το κεφάλι των πίσω
Από την κόντρα στους χώρους των δύο μοντέλων το KGM έχει το προβάδισμα, σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center. Το SUVάκι των Κορεατών έχει σημαντικά περισσότερο «αέρα» για το κεφάλι (8 εκ. έναντι 2,1 εκ.), στοιχείο που διευκολύνει τους ψηλούς επιβάτες. Παρόμοιος και στα δύο αυτοκίνητα είναι ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα (περίπου 11 εκ.), με το Vitara να έχει οριακά πιο φαρδύ πίσω κάθισμα, αν και σε αμφότερα θα φιλοξενηθούν έως 2 ενήλικοι. Τέλος, όσον αφορά το χώρο αποσκευών, το KGM προσφέρει 65 παραπάνω λίτρα (427 λτ. συνολικά) σε σχέση με το Suzuki, που σημαίνει ότι βάζεις επιπλέον μία μεσαία βαλίτσα (κοντά στα 70 λτ.).