ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Έχει ανάγκη η Toyota από σπορ και γρήγορα μοντέλα όπως οι άλλοι; Αν όχι, τότε γιατί επιστρέφει στο είδος;
Διαβάστηκε από 13920 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/10/2009
NONPAPER
Για μια μάρκα τα σπορ αυτοκίνητα μπορεί να αποτελούν αυτοσκοπό, το λόγο ύπαρξής της, όμως για τις περισσότερες είναι κάτι από «κράχτες» που επιδεικνύουν τις ικανότητες μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και υπόσχονται πως τέτοιες επιδόσεις και τέτοια εικόνα περνάει στο γονίδιο και των άλλων μοντέλων, αυτών που τελικά αγοράζουν οι περισσότεροι. Η Toyota λοιπόν δεν είναι μία από αυτές τις μάρκες. Πουλάει τα αυτοκίνητά της για άλλους λόγους, όμως επιστρέφει με ένα νέο σπορ αυτοκίνητο. Υπάρχει λόγος;
Και όμως, το μάρκετινγκ λέει, ότι μπορεί κανείς να αγοράσει ένα αυτοκίνητο όχι γιατί του αρέσει αυτό καθαυτό, αλλά γιατί έχει μια έκδοση γρήγορη, φτιαγμένη, χαμηλωμένη, στολισμένη, που τον κάνει να του τρέχουν τα σάλια. Και ας είναι αυτό που τελικά αγοράζει το βασικό, 1,400άρι με τα 100 άλογα και μηχανικά πίσω παράθυρα.
Αυτή τη λογική, του ότι στην κορυφή της γκάμας υπάρχουν οι εκδόσεις που καθορίζουν την εικόνα όλων των μοντέλων, την ακολουθούν λίγο πολύ όλοι οι κατασκευαστές. Όχι όμως η Toyota. Εδώ και αρκετά χρόνια σταμάτησε τα τρία σπορ μοντέλα της, Supra, Celica, MR-2, ενώ η λογική της «κορυφαίας» σπορ ή γρήγορης έκδοσης τύπου GTI δεν ήταν ποτέ στη φιλοσοφία της μάρκας.

Έτσι το Auris ανταγωνίζεται μοντέλα που είναι πιο γνωστά για τις εκδόσεις τους με κωδικούς GTI ή R32 και τώρα R20 (για το VW Golf), ST και RS (για το Ford Focus), OPC (για το Astra) κ.ο.κ. Και όμως η μεγαλύτερη έκδοση του Auris έχει κινητήρα 1,6 λίτρων. Και εκεί τελειώνει.
Το ίδιο ισχύει και πιο κάτω, αν και στο Yaris έδωσε η Toyota μία πιο πλούσια και ισχυρή, αλλά σε καμία περίπτωση σπορ έκδοση, το TS, ενώ και το Avensis δε δείχνει κανένα ενδιαφέρον να κοντραριστεί με εκδόσεις του ανταγωνισμού με κινητήρες μέχρι και 200 άλογα ισχυρότερους.
Και γιατί να το κάνει; Η Toyota δεν πουλάει τα μοντέλα της γιατί θυμίζουν κάποια γρήγορη έκδοση του εαυτού τους, αλλά γιατί έχει χτίσει το όνομά της σε άλλες, δικές της ξεχωριστές αρχές. Και αν η αξιοπιστία και η εξυπηρέτηση δεν αρκούν, η Toyota είναι η πιο πράσινη μάρκα, αφού έκανε «σημαία» της την μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, όχι μόνο με το Prius αλλά και με την τεχνολογία που εγκατέστησε στα άλλα της μοντέλα.

Και όμως επανέρχεται. Έδειξε ήδη ένα σπορ πισωκίνητο πρωτότυπο με κωδικό FT-86, με αναφορά στην τελευταία σπορ έκδοση της Corolla, την ΑΕ-86. Μήπως ο ανταγωνισμός έχει αρχίσει και την προλαβαίνει την ιαπωνική μάρκα; Μήπως νοιώθει ότι τώρα χρειάζεται και κάτι ακόμη για να ξεχωρίσει;
Εσάς τις σας τραβάει στην Toyota; Σας λείπουν τα σπορ μοντέλα και οι γρήγορες εκδόσεις; Θα αγοράζατε Toyota αν είχε τέτοια μοντέλα στην γκάμα της; Και τελικά τα έχει ανάγκη η μάρκα;
»Σχολιάστε την είδηση
mkane... (30/10/2009, 17:10) Οποιος εχει δει φορτηγακι Toyota 15-ετιας με ωφελιμο φορτιο 1250 κιλα, να ανεβαινει τους χωματοδρομους της Κρητης με ΤΡΕΙΣ ΤΟΝΟΥΣ ελιες στην καροτσα, θα ξανα-σκεφτει τον συνδιασμο ευρωπαικη αυτοκινητοβιομηχανια και ποιοτητα... Δεν χρειαζεται να διαφωνουμε ολοι εμεις. Ο μονος που ξερει αληθινα ποσο ποιοτικα εχει κατασκευασει ενα αυτοκινητο ειναι ο ιδιος ο κατασκευαστης. Και η εμπιστοσυνη την οποια εχει στη δουλεια που εκανε, την αντικατοπτριζει η ΕΓΓΥΗΣΗ την οποια ο ιδιος δινει. Οταν εδω κα χρονια, ολοι οι Γιαπονεζοι δινουν 6, 7 και ΟΚΤΩ χρονια εγγυηση για τα αυτοκινητα τους, ενω ο πιο ακριβος γερμανος κατασκευαστης εδινε ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΤΟΣ εγγυηση, χρειαζεται να πουμε κατι αλλο???
  1
GP1SP... (30/10/2009, 12:09) ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΑΤΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΑΡΗΓΟΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ.ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η TOYOTA ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΕΝ ,ΒΑΡΕΤΟ ΔΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
  1
delig... (26/10/2009, 20:42) ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΝΑΙ LADA ΚΑΙ Η WV ΤΑΧΑ ΒΓΑΖΕΙ ΟΔΗΓΙΚΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΑ ΤΟΥ ΑΣ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ 1)ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ & ΤΑ HONDA ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΑΝΤΡΕΣ & ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ Π.Χ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ "ΟΔΗΓΗΣΕΙ" ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ !!! 2)ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ Η WV ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ 50 & ΤΟΥ 60 ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΞΕΛΙΞΗ !!! ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η HONDA ΚΑΙ ΗΤΟΥΟΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΧ. ΚΑΙ ΒΥΘΙΣΗ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΑ WV ΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΧ HONDA S 2000 !!! ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΠΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΥΟΘΕΤΙΣΕ Η ΠΟΡΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ! 3)ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΤΑ "ΓΥΑΛΙΑ" ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΡΟΠΗ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΑΥΤΗ ΤΩΝ WV ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΜΕ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΤΟΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΠΧ PRIUS 3 KAI ΔΙΑΣΤΙΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ !!! 4) ΟΤΑΝ ΤΟ 2005 Η ΦΕΡΑΡΙ ΣΤΗ F1 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΙΤΑΝΙΟΥ Η HONDA ΠΑΡΟΥΣΙΣΕ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕ ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΜΕΤΑΒΑΛΟΜΕΝΗΣ ΡΟΠΗΣ ΟΠΥ ΦΥΣΙΚΑ ΟΣΟΙ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΦΕΡΑΡΙ ΣΤΑ ΦΟΡΤΕΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΥΜΑΧΕΡ O BUTON ΤΗΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΗ ΟΣΟΙ ΘΥΜΑΣΤΕ!!! 5)ΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΗΘΕΝ TSI ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ! 6)ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΙΒΩΤΙΟ , ΨΑΛΙΔΙΑ , ΑΚΡΟΜΠΑΡΑ , ΡΟΥΛΕΜΑΝ, ΜΠΙΛΙΑΔΟΡΟΙ Κ.Α ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΗΣ ΑΝΩΤΕΡΑ !!! ΟΜΩΣ ΣΤΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΛΟΝΙ !!! ΕΔΩ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ !!! ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΗΘΕΛΑ ΣΑΛΟΝΙ ΘΑ ΠΗΓΕΝΑ ΣΤΟΝ ΕΠΙΠΛΑ ΤΗΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ !!!
  1
teohe... (25/10/2009, 14:10) Νομιζω οτι πρεπει η πρωτη εταιρεια (εδω και 2 χρονια),να εχει στην γκαμα της και σπορ αυτοκινητα προκειμενου να κερδισει ενα σημαντικο μεριδιο αγορας και σ΄αυτη την κατηγορια
  1
panda... (23/10/2009, 19:37) απαντιση στο σχολιο του κ.drikf θα πρεπει να κοιταξει λιγο την ιστορια της toyta κ μετα να μιλησει....για να μιν πω ν ακολοθησει....για τι να πρωτοπω...για τουρμπο για SUV η για υδριβικα???για να μην αναφερθω στα αγωνιστικα.....ενημερωτικα....μπωρει να κοιταξει τα μοντελα της toyata...starlet gt,corola,celica,supra...κι αν αυτα δεν ειναι αρκετα???ιαπονικα ειναι κ τα...mazda mps,subarou,mitsubishi,honda,κ τα infiniti,lexus για να καληψουν κ την κατηγορια των πολυτελη αυτοκινητων...στο μονο τομεα που ιστερουν πιστευω οτι ειναι στα μυαλα καποιων ανθρωπων...
  1
ge.ef... (23/10/2009, 19:23) Η ΤΟΥΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ ΣΠΟΡ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΩΝ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΔΙΔΑΞΕΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΑ 2000cc ΜΕ 100 ΙΠΠΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΙ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑΣΙΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ''ΛΑΔΕΡΟΥΣ''TSI.
  1
driva... (23/10/2009, 19:15) Σιγουρα δεν θα εφευγα απ την TOYOTA εαν ειχε ενα γρηγορο αυτοκινητο Ημουν πελατης της απο το 92 και το 2007 πηγα στην AUDI S3 κριμα για αυτους ΧΑΡΑ για εμενα (audi s3 @ lamia)
  1
giann... (23/10/2009, 18:31) Μετά απο 3 χρόνια κατοχής ενός Honda civic Vti 1600cc χρονολογίας 1992 πέρασα σε ένα Yaris T-Sport 1500cc του 2003. Η διαφορά στην ποιότητα είναι απογοητευτική,το Yaris Θυμιζει renault 5 συγκρινόμενο με το Honda το οποιο είναι αυτοκίνητο 11 χρόνων παλαιότερο!!! Απο γκάζι παλι τίποτα.Γι'αυτο λοιπόν έρχομαι και λέω: ούτε sport ούτε και πολυτελές μπορεί να ικανοποιήσει η μάρκα toyota
  1
kipou... (23/10/2009, 15:34) Οταν οι ευρωπαιοι δεν μπορουν να βγαλουν ιππους με τεχνολογια-μηχανολογια τοτε βαζουν turbo, ας συγκρινουμε κινητηρες ατμοσφαιρικους σε πολυ μεγαλο ποσοστο ειναι κατωτεροι των Ιαπωνικων σε ιπποδυναμη-καταναλωση (και Κορεατικων τελευταια!!) εχω ενα μοτερ 4A-FE και ΖΩ μαζιτου 15+ ετοι, στροφες στα Κοκκινα ανα πασα στιγμη,καταναλωση λαδιου στα 280000km μηδεν!! οσο για τα περιβοιτα κρατηματα με λαστιχα YOKOHAMA και τους βλεπω να πιεζονται να ακολουθησουν!! Εν πασει περιπτωσι ας φανταστουμε λιγο τι θα γινοταν αν σε αυτους τους κινητηρες εβαζαν turbo.
  1
drikf... (22/10/2009, 16:44) τι σπορ αμαξι να βγαλουν. ποιος θα αγοραζε σπορ toyota; ταπερ ειναι ολα και πολυ χαμηλη ποιοτητακ ατασκευης εχουν ολα τα ιαπωνεζικα. στην κατηγορια lada δεν βλεπεις σπορ αμαξι. αλωστε η οδηγηκη συμπεριφορα ειναι τοσο μετρια που τα παραπανω αλογα δε θα μπορουσες να τα χειρηστεις με ενα toyota. τελος εδω και 4 χρονια η vw με τους τουρμπο κινητηρες εχει παρει τα ηνια σε ολες τις κατηγοριες και μονο λογω αναμονης καποιος ααγοραζει κατι αλλο. μεχρι να βρουν το τουρμπο οι ιαπωνες, απλα δε θα πουλανε. πρεπει να εισαι τελειως ασχετος για να αγορασεις ενα toyota με 14 κυβικακαι 110 αλογα αντι ενα vw με 160 αλογα και 5 κλικ επανω σε οδηγηκη συμπεριφορα και ποιοτητα κατασκευης
  1
const... (22/10/2009, 11:03) Επιστέφει στην σπορ κατηγορία για τις εντυπώσεις και όχι για την ουσία,όλοι θυμόμαστε τα 'μούτρα' που έκαναν στις στροφές τα corolla και celica των 192 hp!Eκει φαίνονται τα σπορ αυτοκίνητα..
  1
lunat... (22/10/2009, 10:23) Ανάγκη δεν το έχουν...αλλά σίγουρα θέλουν να ξαναμπούν σε χωράφια που τα ήξεραν και πούλαγαν πολύ καλά παλιότερα..και που έχουν γίνει πολύ της μόδας επίσης τον τελευαίο καιρο. Ο Γιαπωνέζος ξέρει πολύ καλά τι κάνει στο marketing μην ανησυχείτε καθόλου. Αν παραμείνει ως έχει το σχέδιο με κινητήρα boxer subaru όπως ακούγεται..βλέπω πολλές εταιρίες που επένδυσαν στο "ψευτο-κουπέ" να κλαίνε τα χρήματα της εξέλιξης των αυτοκινήτων τους.
  1
hallo... (22/10/2009, 00:47) πως και πως περιμένουμε σπορ μοντέλα της toyota . Λίγο είναι να π΄παρεις αμάξι επιδόσεων και να έχει όλα τα καλά της συγκεκριμένης μάρκας?? ?ντε να βγει ο πολύστροφος 2 λιτρος boxer 200 ρισμένος και γτ όχι και turbo έκδοση. Αν μπει και στο μικρομεσαίο της εταιρείας αργότερα ( έκσοδη ts ) θα έχουμε ωραία πράγματα..
  1
holda... (21/10/2009, 13:17) Θυμάμαι το 90¶, η ΤΟΥΟΤΑ είχε διαθέσιμα και στην Ελλάδα όμορφα (φεραρο-ηδή) και σχετικά ισχυρά αυτοκίνητα (150+ίππους), ενώ τότε πχ η AUDI διέθετε (στην Ελλάδα πάντα), μόνο τα ανεμικά AUDI 80 και 100. Και οι κινητήρες της ΤΟΥΟΤΑ συγκρινόμενες με ίδιου κυβισμού ευρωπαϊκούς κινητήρες, ήταν συνήθως ισχυρότεροι και χάριζαν καλύτερες επιδόσεις (και λόγω βάρους φυσικά). Η ΤΟΥΟΤΑ επίσης, ήταν η πρώτη που έκανε διαθέσιμη την μόνιμη τετρακίνηση (GT4), με τα απαραίτητα διαφορικά, θέτοντας ψηλά τα στάνταρ στην ενεργητική ασφάλεια. Και κινητήρες Turbo είχε (4A-GZE (compressor)->MR2, 3S-GTE -> GT4 και 4E-GTE -> Starlet) και η Supra έναν κινητήρα, από τους πιο αγαπημένους, του κλάδου των μετατροπών, τον 2JZ-GTE. Κακώς ίσως το γύρισε σε ατμοσφερικούς κινητήρες, κυρίως λόγω του ανταγωνισμού με την HONDA. To WAG group πείρε τα «πάνω» του, κυρίως με τον 1.8 20VT turbo κινητήρα από το 1998 και πέρα και με την κατάργηση των τεκμηρίων στη χώρα μας, έγινε και εδώ ιδιαίτερα δημοφιλής. Καλώς επιστρέφει η ΤΟΥΟΤΑ στα σπόρ αυτοκίνητα. Νομίζω πως θα δούμε πολύ ωραία αυτοκίνητα, από κάθε άποψη. Καλό είναι να υπάρχει ποικιλία…
  1
tolis... (21/10/2009, 11:37) H gama twn aytokinitwn poy parousiazei kapoios kataskeyasths exei na kanei me to budget ths etaireias kai poy tha to kataneimei. H Toyota eixe arxes toy 90 thn Celica Carlos Sainz, ena aytokinito poy kontrarizotan thn Delta Integrale kai apotelese simeio anaforas (mexri kai se ilektronika paixnidia ths epoxhs ypirxe to montelo,blepe Collin Mc Rae rally). To idio eixe kai h Lancia. Kai oi 2 etaireies aposyrthikan apo ayto to pedio h mia giati strafike sthn exelixh prasinhs texnologias kai h allh giati poly apla den eixe lefta gia na to kanei. Pleon gia na exeis ena aytokinito epidosewn ta pragmata einai poly dyskola,dioti tha prepei na einai poly grhgoro, poly omorfo kai tautoxrona oikonomiko. H Toyota ta teleytaia xronia ektos toy oti strafhke stin prasinh texnologia, pasxei apo fantasia (blepe Auris kai Yaris) kai den aneptyxe to know how ths gia na bgalei kinitires ypsilwn epidosewn kai xamhlwn rypwn opws ekane h Fiat, to group VAG kai PSA gia ayto kai den exei na prosferei kati syntaraktiko ston tomea twn kinitirwn. Kata th gnwmh moy,ithele na edraiwthei me to Prius sthn agora ybridikwn poy akoma htan sta spargana kai afou to petyxe ayto,pleon blepontas antagwnistes me tfsi kai turbo benzina kinitires thelei na mpei se ayth th maxh giati exei arxisei na xanei megalo edafos. Tha deixei an exei ta xrimata na exelixei tetoious kinitires giati exei ta myala gia na toys sxediasoyn kai epipleon apekthse megalh empeiria mesw ths emplokhs ths sth Formula1. Pantws an ebgaze ena aytokinito 200hp me italiko design sigoura tha itan h prwth moy epilogh parolo poy den exw parei pote Iapwniko aytokinito giati h axiopistia tous einai paradeigma pros mimisi. A,na ftiaxoun kai tin poiotita kataskeyhs giati mpika mia fora se ena Supra 1000hp sto londino kai mexri na to balei mprosta nomiza oti eixa mpei se omoiwma Supra twn katasthmatwn paixnidiwn Jumbo
  1
makis... (20/10/2009, 23:02) Exo toyota mr2 kai pragmatika den me kaliptei kanena allo amaxi apo tin agora, an xreiastei na to alaxo. Blepo tin anerxomeni celica os oniro, pou elpizo na tin doume sintoma kai oxi mesa sto 2015+. An exeis mathei se toyota, mono tote katalaveneis tin diafora, kai ixa kai fiat kai hyundai kai vw os proigoumena amaxia.
  1

Tags: TOYOTA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
TOYOTA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Plug-in υβριδικά πάνω από 220 άλογα; Peugeot 408 ή Toyota Prius

Ποιο Toyota Cross: Μικρό SUV Yaris ή οικογενειακό SUV Corolla;

Starlet: Το 1ο αγαπημένο Toyotάκι των Ελλήνων πριν το Yaris

Η Toyota έκανε το Land Cruiser σκληροτράχηλο off-road Pick-up

Πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα: H Toyota σπάει τα κοντέρ

NONPAPER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μπορεί η Tesla να χάσει το κοινό της από τις αγκαλιές Musk-Trump;

Πρώτος με ηλεκτρικό roadster, ή ο τελευταίος με MX-5; Τι θα διάλεγες;

Σπορ και ηλεκτρικό γίνεται; Μάλλον όχι, αλλά ίσως υπάρχουν εξαιρέσεις!

Θα πλήρωνες επέκταση εγγύησης αν δε σκοπεύεις να το κρατήσεις χρόνια;