Η εξάτµιση, ο ήχος, τα σκασίµατα, τα επιτηδευµένα «µπερδέµατα» και τα καταπληκτικά φρένα µεγαλώνουν το χαµόγελο και πείθουν πως το i20 N φτιάχτηκε για να επικοινωνεί µε τον οδηγό και για να προσφέρει ατόφια οδηγική ευχαρίστηση.
Αφήσαµε το καλύτερο για το τέλος. Η κορυφαία διαθέσιµη επιλογή, το Hyundai i20 N, είναι αυτοκίνητο που... ξέφυγε από τις πίστες. Θα δούµε στην συνέχεια πόσα πράγµατα παραµετροποίησης απευθείας από το WRC βρίσκουµε στο hot-hatch των Κορεατών, προς το παρόν ας µείνουµε στον 1.600άρη κινητήρα του. Αποδίδει 204 άλογα και 275 Nm ροπής στις 1.750-4.500 σ.α.λ., ενώ στην λειτουργία overboost και για µερικά δευτερόλεπτα η ροπή ανεβαίνει στα 304 Nm από τις 2.000-4.000 σ.α.λ.. Αναµενόµενα καταιγιστικές είναι οι επιδόσεις, καθώς εν µέσω σκασιµάτων και κλαγγών (µε επιλεγµένο το σπορ ή N πρόγραµµα), το i20 N επιταχύνει µέχρι τα 100 χλµ./ώρα σε 6,5 δλ. Δυναµικές και οι ρεπρίζ, κάνουν «παιχνιδάκι» τις προσπεράσεις σε οποιαδήποτε (επιτρεπτή) ταχύτητα, µε τον επιλογέα του αποκλειστικά διαθέσιµου 6-τάχυτου κιβωτίου να έχει ξεκάθαρες διαδροµές, καλολαδωµένη, αλλά και ακριβέστατη αίσθηση.