Νεανική και σπορτίφ η έκδοση N-Line ειδικά στο πίσω µέρος του µοντέλο όπου δεσπόζουν η χρωµιωµένη διπλή απόληξη της εξάτµισης και το τριγωνικό φως οµίχλης.
Είπαµε νωρίτερα πως το value for money είναι σηµείο αναφοράς για το Hyundai i20, χαρακτηριστικό που διαπιστώνουµε στην πράξη από την συνάρτηση κόστος αγοράς-εξοπλιστική πληρότητα. Ναι, το στάνταρ πακέτο Fresh (από 14.790 ευρώ µε το ατµοσφαιρικό µοτέρ των 84 ίππων) δεν έχει τις παροχές που θα θέλαµε, σε επίπεδο ασφάλειας, ωστόσο, είναι κάτι παραπάνω από πλήρες χάρη στη σουίτα συστηµάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense.
Εµείς, πάντως, θα επιλέγαµε το δεύτερο επίπεδο Exclusive στο οποίο ο εξοπλισµός απογειώνεται. Δίνοντας γύρω στα 1.000 ευρώ παραπάνω (σε κάποιες εκδόσεις κινητήρα είναι βασική επιλογή) οι παροχές σε συνδεσιµότητα και άνεση εκτοξεύονται. Θα αναφερθούµε ενδεικτικά στην 8άρα έγχρωµη οθόνη αφής, στον ψηφιακό πίνακα οργάνων µε διαγώνιο 10,25 ιντσών και την κάµερα οπισθοπορείας. Η συγκεκριµένη έκδοση κοστίζει 16.790 ευρώ στον turbo κινητήρα των 100 ίππων, µε την βασική χειροκίνητη mHEV επιλογή ίδιας ιπποδύναµης να ξεκινά από τα 17.790 ευρώ. Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει και ο σπορτίφ εξοπλισµός N-Line.
Πέρα από τις σχεδιαστικές λεπτοµέρειες που θα δούµε στην συνέχεια, το i20 στο συγκεκριµένο πακέτο αναβαθµίζεται ακόµα περισσότερο µε πλήρη φώτα εµπρός και πίσω LED, προβολείς οµίχλης, 17άρες ζάντες αλουµινίου. Όσον αφορά το καυτό Hyundai i20 N, είναι διαθέσιµο από 26.490 ευρώ, µε το Performance Pack κοστίζει έξτρα (27.990 ευρώ), γιατί έχει µηχανικό µπλοκέ διαφορικό. Σε όλα παραπάνω, βάλτε την 5ετή και µε απεριόριστα χιλιόµετρα εργοστασιακή εγγύηση, ακόµη και για «κάψιµο» σε πίστα!