ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

15.818 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2022)
Σαρωτικό στο elk test το hot-hatch των Κορεατών (79 χλµ./ώρα), έβγαλε σε πέρας τη δοκιµασία µε ελάχιστη εµπλοκή του ESP, σχεδόν µηδενική κλίση και χωρίς καν υποψία µεταφο
4 Φωτογραφίες »

Σαρωτικό στο elk test το hot-hatch των Κορεατών (79 χλµ./ώρα), έβγαλε σε πέρας τη δοκιµασία µε ελάχιστη εµπλοκή του ESP, σχεδόν µηδενική κλίση και χωρίς καν υποψία µεταφορά βάρους.

Στο δρόµο: Ευκολοδήγητο στις «βασικές», πολεµοχαρές εκεί που... πρέπει


Ανεξαρτήτως µηχανικού συνόλου, το Hyundai i20 είναι αρκετά ευέλικτο και έχει σχετικά ελαφρύ τιµόνι που εξυπηρετεί σε µανούβρες και παρκαρίσµατα, ενώ προσφέρει και καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.
4 Φωτογραφίες »

Ανεξαρτήτως µηχανικού συνόλου, το Hyundai i20 είναι αρκετά ευέλικτο και έχει σχετικά ελαφρύ τιµόνι που εξυπηρετεί σε µανούβρες και παρκαρίσµατα, ενώ προσφέρει και καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.

Καθηµερινό και άνετο στις αστικές µετακινήσεις µας είναι το Hyundai i20. Υπάρχει µεν µία σφιχτή αίσθηση από την ανάρτηση, χωρίς ωστόσο να επηρεάζεται σηµαντικά η άνεση του αυτοκινήτου καθώς απορροφώνται ικανοποιητικά οι όποιες ανωµαλίες. Την ίδια στιγµή, έχει τις προδιαγραφές να παρουσιάσει ένα ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ και σε εκτός πόλης διαδροµές. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η ανάρτηση διαχειρίζεται τις κλίσεις του αµαξώµατος σε δρόµο µε στροφές και προσφέρει στιβαρό πάτηµα, µε τις αντιδράσεις του σε καθεστώς πίεσης να είναι ουδέτερες και προβλέψιµες. Καλή αίσθηση αφήνουν και τα φρένα, µε το «βασικό» µοντέλο των 84 ίππων να προσφέρεται µε αεριζόµενους δίσκους εµπρός και ταµπούρα πίσω.

Κορυφαίο στο φρενάρισµα πανικού (36µ. στο 100-0 χλµ./ώρα) είναι το Hyundai i20 N. Δεν θα µπορούσε να ισχύει κάτι διαφορετικό, άλλωστε, καθώς τα δυνατά φρένα του µε τις κόκκινες σιαγόνες πρέπει να σε... επαναφέρουν στην τάξη όταν πατάς πιο βαθιά το πεντάλ του γκαζιού. Διότι µιλάµε για αυτοκίνητο που σε εµπνέει να κινηθείς στα όρια, εξοπλισµένο µε ηλεκτρονικά gadget µε γονίδια από το WRC. Από το ηδονικό τσίµπηµα του γκαζιού στα κατεβάσµατα χάρη στο Rev Matching (µε το πάτηµα του κουµπιού στο τιµόνι προσοµοιώνει την αγωνιστική τεχνική «µύτη-τακούνι» για οµαλές αλλαγές) και το Launch Control, µέχρι τα 5 προγράµµατα λειτουργίας (Normal, Eco, Sport, N και N Custom µε χιλιάδες επιπλέον µικρορυθµίσεις), το Hyundai i20 N είναι αυτοκίνητο που θα σε αναγκάσει να µείνεις πολλές ώρες καρφωµένος πίσω από το τιµόνι του.

Η γνώµη µας

Ναι, αλλά τελικά ποια έκδοση Hyundai i20 αγοράζω; Εκείνος που αναζητά ένα αυτοκίνητο για καθηµερινή χρήση, κινούµενος ως επί το πλείστον εντός πόλης, θα µείνει καλυµµένος από το ατµοσφαιρικό supermini. Περιθώρια για κίνηση και σε πιο γρήγορους ρυθµούς αφήνουν οι επιλογές του 1.000άρη turbo, που µε την ήπια υβριδική τεχνολογία συγκρατούν χαµηλά την κατανάλωση. Αν τώρα ανήκεις στην οικογένεια των petrolheads, το i20 N είναι η επιλογή που ψάχνεις. Πάντα µε τον πλήρη εξοπλισµό από το δεύτερο πακέτο και πάνω, πάντα µε 5ετή και χωρίς περιορισµό χιλιοµέτρων εργοστασιακή εγγύηση (ακόµη και σε πίστα).
 

Σελίδα 1Αγοραστικό: Ποια έκδοση του Hyundai i20 μου ταιριάζει;
Σελίδα 2Κινητήρας για άφθονα γκάζια µε Hyundai i20 N
Σελίδα 3Από 14.790 ευρώ και µε super εξοπλισµό από το «δεύτερο» επίπεδο
Σελίδα 4Σχεδίαση, εσωτερικό & χώροι
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR