ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση, εσωτερικό & χώροι

15.815 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2022)
Μοντέρνο και ευχάριστο σχεδιαστικά το εσωτερικό, ξεχωρίζει για το ψηφιακό του προφίλ µε τον digital πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών και την εργονοµική 8άρα οθόνη του infotainment.
3 Φωτογραφίες »

Μοντέρνο και ευχάριστο σχεδιαστικά το εσωτερικό, ξεχωρίζει για το ψηφιακό του προφίλ µε τον digital πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών και την εργονοµική 8άρα οθόνη του infotainment.

Σχεδίαση: Δυναµικό αλά Sensuous Sportiness


Εξαιρετικά ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες είναι το κορεατικό supermini, το οποίο φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των µετρήσεων σε «αέρα» για κεφάλι και πόδια, συγκριτικά µε τον ανταγωνισµό.
3 Φωτογραφίες »

Εξαιρετικά ευρύχωρο για τους πίσω επιβάτες είναι το κορεατικό supermini, το οποίο φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των µετρήσεων σε «αέρα» για κεφάλι και πόδια, συγκριτικά µε τον ανταγωνισµό.

To Hyundai i20 είναι ένα νεανικό µοντέλο, που «αναµειγνύει» στις κατάλληλες αναλογίες την σπορ εµφάνιση και το εκλεπτυσµένο στυλ µέσω της φιλοσοφίας «Sensuous Sportiness». Κυριαρχούν οι «αιχµηρές» επιφάνειες σε πολλά σηµεία του αµαξώµατος, µε τη µεγάλη µάσκα και τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώµατα να δίνουν, επίσης, αρκετούς πόντους. Στην έκδοση N-Line, τώρα, το αυτοκίνητο διανθίζεται µε επιπλέον σπορ λεπτοµέρειες όπως η χρωµιωµένη διπλή απόληξη της εξάτµισης και το αντίστοιχο µεταλλικό έµβληµα N-Line. Όσοι αναζητούν έξτρα δόσεις «αισθητικής αδρεναλίνης», πρέπει να στραφούν στο Hyundai i20 N. Εκεί, «ουρλιάζουν η επιθετική µάσκα µε logo «N», οι τεράστιες εισαγωγές, τα τονισµένα µαρσπιέ, το σπόιλερ οροφής που στα 200 χλµ./ώρα προσφέρει 20 κιλά κάθετης δύναµης,  ο διαχύτης, οι µοναδικοί 18άρηδες τροχοί και και και...

Εσωτερικό - Χώροι: Σύγχρονο, hi-tech και πρώτο σε ευρυχωρία

Ποιοτική παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών υλικών είναι η καµπίνα του κορεατικού supermini. Συναρµολόγηση και φινίρισµα δεν αφήνουν πολλά παράπονα, ενώ ο διάκοσµος είναι αρκετά ευχάριστος. Από τον εξοπλισµό Exclusive και πάνω είναι ξεκάθαρος και ο hi-tech προσανατολισµός, µε την 8άρα οθόνη αφής και τον εντυπωσιακό και ευανάγνωστο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών µε τις 4 επιλογές διαρρύθµισης να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Στα θετικά, το τιµόνι µε 4 ακτίνες, η ευχάριστη θέση οδήγησης και η ορατότητα που προσφέρει. Και πάλι στις εκδόσεις N-Line και το i20 N υπάρχουν οι αντίστοιχες σπορτίφ πινελιές (π.χ. κόκκινες ραφές, καθίσµατα τύπου µπάκετ).

Εξαιρετικές, τέλος, είναι οι µετρήσεις χώρων του i20 µε το κορυφαίο για τον ανταγωνισµό φάρδος της πίσω καµπίνας. Στους µέσους όρους ο χώρος αποσκευών (352 λτ.), µειώνεται αρκετά στις mHEV εκδόσεις λόγω της τοποθέτησης της µπαταρίας του ήπια υβριδικού συστήµατος (262 λτ.).

Σελίδα 1Αγοραστικό: Ποια έκδοση του Hyundai i20 μου ταιριάζει;
Σελίδα 2Κινητήρας για άφθονα γκάζια µε Hyundai i20 N
Σελίδα 3Από 14.790 ευρώ και µε super εξοπλισµό από το «δεύτερο» επίπεδο
Σελίδα 4Σχεδίαση, εσωτερικό & χώροι
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA