3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δείτε την ψηφιακά επεξεργασμένη πρόταση που δημιούργησαν οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές της X-Tomi Design.
Αναβιώνει το Punto Cabrio;
11.367 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2017)
Λίγες εβδομάδες μετά το ντεμπούτο του νέου Fiat Argo –αντικαταστάτης του Punto-, έρχεται η πρώτη πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή για την ανοικτή εκδοχή του, που μας ταξιδεύει πολλά χρόνια πίσω στην πρώτη γενιά Punto.
Το νέο Fiat Argo έκανε το ντεμπούτο του επίσημα για την αγορά της Βραζιλίας, ωστόσο έντονη φημολογία έχει σχηματιστεί γύρω από τον ενδεχόμενο ερχομό του στην Ευρώπη στο άμεσο μέλλον. Ο αντικαταστάτης του Punto, το οποίο έχει στην «πλάτη» του 24 χρόνια εμπορικής πορείας, έχει εμφανείς σχεδιαστικές επιρροές από το νέο πεντάθυρο Fiat Tipo, έχοντας υιοθετήσει μοντέρνα στοιχεία με έντονες ακμές και μυώδης καμπύλες.
Έχοντας ως βάση λοιπόν το νέο Argo οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές του οίκου X-Tomi Design προχώρησαν στη δημιουργία της κάμπριο εκδοχής του μοντέλου, το οποίο στην ουσία μας ταξιδεύει πίσω στο 1993 όταν έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το Fiat Punto Cabrio. Οι σχεδιαστές φρόντισαν να κάνουν δίθυρο το μοντέλο αφαιρώντας εξ ολοκλήρου την οροφή, η οποία είναι σχεδόν σίγουρο πως είναι soft top.
Η κάμπριο εκδοχή του Fiat Argo μας ταξιδεύει πίσω στο 1993 όταν έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το Fiat Punto Cabrio.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Έχοντας ως βάση λοιπόν το νέο Argo οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές του οίκου X-Tomi Design προχώρησαν στη δημιουργία της κάμπριο εκδοχής του μοντέλου, το οποίο στην ουσία μας ταξιδεύει πίσω στο 1993 όταν έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση του το Fiat Punto Cabrio. Οι σχεδιαστές φρόντισαν να κάνουν δίθυρο το μοντέλο αφαιρώντας εξ ολοκλήρου την οροφή, η οποία είναι σχεδόν σίγουρο πως είναι soft top.
Στην περίπτωση που η ανοικτή εκδοχή του επερχόμενου Argo περάσει από την έγκριση της Fiat, κάτι που θεωρείται σχεδόν απίθανο, δεν αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές στην παλέτα των μηχανικών συνόλων που θα εξοπλίζουν το μοντέλο. Όπως και το Argo, έτσι και το Argo Cabrio θα διατίθεται με τον 1.000άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 77 ίππων, τον 1.300άρη απόδοσης 109 ίππων και τον E.torQ χωρητικότητας 1,8 λτ. με 139 άλογα. Ωστόσο, αυτοί οι κινητήρες αφορούν την αγορά της Βραζιλίας, κάτι που σημαίνει πως εφόσον το μοντέλο «εξευρωπαϊστεί» θα εφοδιαστεί με κινητήρες από την γνωστή οικογένεια των MultiAir και MultiJet.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως η ιταλική φίρμα δεν σκοπεύει να αντικαταστήσει το Punto μέχρι το 2018, συνεπώς οποιαδήποτε εξέλιξη είτε για το Argo, είτε για την κάμπριο εκδοχή του θα συμβεί σε αρκετούς μήνες από τώρα.