Εσωτερικό: Ρremium αίσθηση στην Χ2, καλύτερο ποιοτικά το Q2, ξεχωριστό το 3008
198.624 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2019)
H εικόνα στο εσωτερικό των τριών αυτοκινήτων είναι premium σε κάθε λεπτομέρεια με τις διαφορές να εντοπίζονται στο ύφος που θέλει να προσδώσει ο κάθε κατασκευαστής στο εκάστοτε αυτοκίνητο. Το Audi Q2 για παράδειγμα ακολουθεί την λογική της σχεδίασης των άλλων μοντέλων της Audi σε αισθητικό επίπεδο, με τον διάκοσμο να είναι μεν ευχάριστος και σύγχρονος αλλά χωρίς να εκφράζει κάτι το ιδιαίτερο. Ξεχωρίζει πάντως για την ποιότητα κατασκευής του και κυρίως για το επίπεδο συναρμολόγησής του που είναι κορυφαίο. Η BMW X2 με τη σειρά της, δεν ξεφεύγει από τα σχεδιαστικά «μονοπάτια» της Χ1, παραμένοντας τυπικά «αυστηρή» στο εσωτερικό της και άρτια κατασκευαστικά. Τα σκουρόχρωμα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας (τα καλύτερα συγκριτικά) και έχουν καλή συναρμογή, ενώ όπως και στο Audi, προαιρετικά μπορεί να αναβαθμίσει τον high tech διάκοσμό της με προσθήκη ψηφιακού πίνακα οργάνων. Αυτός ανήκει στον εξοπλισμό του Peugeot 3008 και μαζί με την όμορφη οθόνη αφής συνθέτουν ένα πιο high tech προφίλ, ενώ γενικότερα το Peugeot 3008 ξεχωρίζει για την ιδιαίτερα προχωρημένη του εικόνα. Αυτή συντίθεται τόσο από τα επιμέρους στοιχεία όσο και από την λογική σχεδίασης i-cockpit που ακολουθεί η Peugeot και εκφράζεται από το μικρό τιμόνι, τον «υπερυψωμένο» πίνακα οργάνων, την απουσία πολλών διακοπτών κ.α. Η ποιότητα των υλικών είναι καλή όπως και η συναρμολόγηση, ενώ αν και δεν παρουσιάζει το ίδιο στιβαρό επίπεδο με τα άλλα δύο λόγω διαφορετικών επενδύσεων σε κάποιες επιφάνειες, το φινίρισμα ικανοποιεί με το παραπάνω.
Θεωρητικά το καλύτερο value ειναι το 3008, με εξαιρετικό σχεδιαστικά εσωτερικό και χώρους - οι χώροι δεν είναι όμως για όλους ζητούμενο καθότι κάποιος που κινείται εντός πόλης μπορεί να θέλει κάτι πιο μικρό και ευέλικτο, οπότε πάει σε Q2 που είναι και λίγο φθηνότερο. Το μείζον θέμα του 3008 είναι η θέση οδήγησης (μικρό τιμόνι που κρύβει τα ψηλά τοποθετημένα όργανα), εάν μπορείς να τη συνηθίσεις είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή. Η X2 είναι αντικειμενικά η πιο 'στιβαρή' και αρχοντική αλλά φυσικά μόνο εάν δεν σε νοιάζει να δώσεις 7-8 χιλιάρικα παραπάνω (τουλάχιστον, διότι μάλλον θα πας και σε μεγαλύτερο κινητήρα...). Από πλευράς αξιοπιστίας και τα τρία ειναι λίγο ρίσκο. Επί του πρακτέου, έαν κάποιος δεν θέλει 'σώνει και καλά' BMW, η Χ2 είναι κακό value for money και το 3008 είναι ξεκάθαρα η καλυτερη επιλογή χωρίς κάποιο σημαντικό μειονέκτημα. Κατανάλωση 5.1 λίτρα βέβαια μην περιμένετε αλλά θα είναι σε λογικά πλαίσια (κοντά στα 6 κάτι μ.ο.), θα έχετε λίγο υπομονή με το infotainment (είναι λίγο αργό πότε πότε και δεν διαβάζει όλα τα mp3 - μην με ρωτάτε γιατί, αυτά μόνο οι γάλλοι τα καταφέρνουν...) και θα έχετε στην καβάντζα ότι θα σας βγάλει στα 3-5 χρόνια ένα δίσκο πλατώ ή κανένα δυναμό, αλλά μάλλον όχι τραγικά πράγματα...
Θεωρητικά το καλύτερο value ειναι το 3008, με εξαιρετικό σχεδιαστικά εσωτερικό και χώρους - οι χώροι δεν είναι όμως για όλους ζητούμενο καθότι κάποιος που κινείται εντός πόλης μπορεί να θέλει κάτι πιο μικρό και ευέλικτο, οπότε πάει σε Q2 που είναι και λίγο φθηνότερο. Το μείζον θέμα του 3008 είναι η θέση οδήγησης (μικρό τιμόνι που κρύβει τα ψηλά τοποθετημένα όργανα), εάν μπορείς να τη συνηθίσεις είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή. Η X2 είναι αντικειμενικά η πιο 'στιβαρή' και αρχοντική αλλά φυσικά μόνο εάν δεν σε νοιάζει να δώσεις 7-8 χιλιάρικα παραπάνω (τουλάχιστον, διότι μάλλον θα πας και σε μεγαλύτερο κινητήρα...). Από πλευράς αξιοπιστίας και τα τρία ειναι λίγο ρίσκο. Επί του πρακτέου, έαν κάποιος δεν θέλει 'σώνει και καλά' BMW, η Χ2 είναι κακό value for money και το 3008 είναι ξεκάθαρα η καλυτερη επιλογή χωρίς κάποιο σημαντικό μειονέκτημα. Κατανάλωση 5.1 λίτρα βέβαια μην περιμένετε αλλά θα είναι σε λογικά πλαίσια (κοντά στα 6 κάτι μ.ο.), θα έχετε λίγο υπομονή με το infotainment (είναι λίγο αργό πότε πότε και δεν διαβάζει όλα τα mp3 - μην με ρωτάτε γιατί, αυτά μόνο οι γάλλοι τα καταφέρνουν...) και θα έχετε στην καβάντζα ότι θα σας βγάλει στα 3-5 χρόνια ένα δίσκο πλατώ ή κανένα δυναμό, αλλά μάλλον όχι τραγικά πράγματα...