Στο δρόμο: Εντυπωσιακά ευχάριστα, το καθένα με τον τρόπο του
198.626 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2019)
Οδηγικά αυτό που σου μένει από το κάθε αυτοκίνητο είναι η ευχαρίστηση σε κάθε περίπτωση. Η βασική τους διαφορά έγκειται στον χαρακτήρα του καθενός, με το Peugeot 3008 να προβάλλει και στο δρόμο ένα πιο «αρχοντικό» πάτημα επιδεικνύοντας και τα καλύτερα επίπεδα άνεσης μέσω της ανάρτησής του. Σε σβέλτους ρυθμούς ωστόσο, είναι και εκείνο που θα εμφανίσει μεγαλύτερες κλίσεις αμαξώματος, ωστόσο και πάλι είναι ευχάριστο και ασφαλές προσφέροντας και πολύ καλή οδηγική αίσθηση. Στον τομέα της αίσθησης η BMW X2 δεν έχει αντίπαλο, αφού ως γνήσια BMW και παρά το γεγονός πως είναι προσθιοκίνητη, προσφέρει την καλύτερη αίσθηση στον οδηγό της και προβάλει και την πιο σπορτίφ συγκριτικά οδική συμπεριφορά. Η ανάρτησή της έχει την πιο σφιχτή αίσθηση ωστόσο αποσβένει αποτελεσματικά ακόμα και τις έντονες ανωμαλίες, ενώ δεν γέρνει στις στροφές και αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία και αποτελεσματικά μέσω του εκπληκτικού συστήματος διεύθυνσης.
Το Audi Q2 αποτελεί μια «μίξη» των δύο παραπάνω αυτοκινήτων και είναι και αυτό ιδιαίτερα ευχάριστο σε κάθε ζήτηση. Αρχικά, μέσω των μικρότερων διαστάσεων επιδεικνύει καλύτερο αστικό προφίλ και είναι και εκείνο αρκετά «ζωντανό» για να κινηθείς σβέλτα και σε εκτός πόλης διαδρομές. Εκεί, θα εκτιμήσεις αρχικά την πολύ καλή ποιότητα κύλισης με την σφιχτή ανάρτηση να «απομονώνει» τις περισσότερες ανωμαλίες από το εσωτερικό του, ενώ το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι σου επιτρέπει να το πιέσεις. Σε αυτές τις συνθήκες το πολύ στιβαρό πλαίσιο, η σφιχτή ανάρτηση και η χαμηλή για crossover απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) εξασφαλίζουν άμεσες αντιδράσεις, περίσσεια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Για όσους ενδιαφέρονται και για εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές, το Peugeot 3008 κερδίζει κατά κράτος τα άλλα δύο αρχικά μέσω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος, της μαλακότερης ανάρτησης και του συστήματος Grip Control που διαθέτει και που ελέγχει το διαφορικό σε 5 θέσεις για απροβλημάτιστη κίνηση σε τέτοιες συνθήκες.
Θεωρητικά το καλύτερο value ειναι το 3008, με εξαιρετικό σχεδιαστικά εσωτερικό και χώρους - οι χώροι δεν είναι όμως για όλους ζητούμενο καθότι κάποιος που κινείται εντός πόλης μπορεί να θέλει κάτι πιο μικρό και ευέλικτο, οπότε πάει σε Q2 που είναι και λίγο φθηνότερο. Το μείζον θέμα του 3008 είναι η θέση οδήγησης (μικρό τιμόνι που κρύβει τα ψηλά τοποθετημένα όργανα), εάν μπορείς να τη συνηθίσεις είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή. Η X2 είναι αντικειμενικά η πιο 'στιβαρή' και αρχοντική αλλά φυσικά μόνο εάν δεν σε νοιάζει να δώσεις 7-8 χιλιάρικα παραπάνω (τουλάχιστον, διότι μάλλον θα πας και σε μεγαλύτερο κινητήρα...). Από πλευράς αξιοπιστίας και τα τρία ειναι λίγο ρίσκο. Επί του πρακτέου, έαν κάποιος δεν θέλει 'σώνει και καλά' BMW, η Χ2 είναι κακό value for money και το 3008 είναι ξεκάθαρα η καλυτερη επιλογή χωρίς κάποιο σημαντικό μειονέκτημα. Κατανάλωση 5.1 λίτρα βέβαια μην περιμένετε αλλά θα είναι σε λογικά πλαίσια (κοντά στα 6 κάτι μ.ο.), θα έχετε λίγο υπομονή με το infotainment (είναι λίγο αργό πότε πότε και δεν διαβάζει όλα τα mp3 - μην με ρωτάτε γιατί, αυτά μόνο οι γάλλοι τα καταφέρνουν...) και θα έχετε στην καβάντζα ότι θα σας βγάλει στα 3-5 χρόνια ένα δίσκο πλατώ ή κανένα δυναμό, αλλά μάλλον όχι τραγικά πράγματα...
Θεωρητικά το καλύτερο value ειναι το 3008, με εξαιρετικό σχεδιαστικά εσωτερικό και χώρους - οι χώροι δεν είναι όμως για όλους ζητούμενο καθότι κάποιος που κινείται εντός πόλης μπορεί να θέλει κάτι πιο μικρό και ευέλικτο, οπότε πάει σε Q2 που είναι και λίγο φθηνότερο. Το μείζον θέμα του 3008 είναι η θέση οδήγησης (μικρό τιμόνι που κρύβει τα ψηλά τοποθετημένα όργανα), εάν μπορείς να τη συνηθίσεις είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή. Η X2 είναι αντικειμενικά η πιο 'στιβαρή' και αρχοντική αλλά φυσικά μόνο εάν δεν σε νοιάζει να δώσεις 7-8 χιλιάρικα παραπάνω (τουλάχιστον, διότι μάλλον θα πας και σε μεγαλύτερο κινητήρα...). Από πλευράς αξιοπιστίας και τα τρία ειναι λίγο ρίσκο. Επί του πρακτέου, έαν κάποιος δεν θέλει 'σώνει και καλά' BMW, η Χ2 είναι κακό value for money και το 3008 είναι ξεκάθαρα η καλυτερη επιλογή χωρίς κάποιο σημαντικό μειονέκτημα. Κατανάλωση 5.1 λίτρα βέβαια μην περιμένετε αλλά θα είναι σε λογικά πλαίσια (κοντά στα 6 κάτι μ.ο.), θα έχετε λίγο υπομονή με το infotainment (είναι λίγο αργό πότε πότε και δεν διαβάζει όλα τα mp3 - μην με ρωτάτε γιατί, αυτά μόνο οι γάλλοι τα καταφέρνουν...) και θα έχετε στην καβάντζα ότι θα σας βγάλει στα 3-5 χρόνια ένα δίσκο πλατώ ή κανένα δυναμό, αλλά μάλλον όχι τραγικά πράγματα...