Κινητήρες: TFSI σε επιδόσεις, PureTech σε κατανάλωση
198.941 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2019)
Σε επίπεδο κινητήρων, εκτός της περίπτωσης του Audi Q2 που το επιλέξαμε με τον ισχυρότερο από τον βασικό TFSI κινητήρα των 150 ίππων (αυτή η έκδοση βρίσκεται πιο κοντά σε απόδοση και τιμή), οι εκδόσεις των BMW X2 και Peugeot 3008 αφορούν τις βασικές τους εκδόσεις κινητήρων. Κοινό χαρακτηριστικό και των τριών είναι το σύγχρονο υπόβαθρό τους και η εφαρμογή υπερτροφοδότησης, ενώ και τα τρία εξοπλίζονται προαιρετικά και με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων (διπλού συμπλέκτη για το Audi). Το Peugeot 3008 «φοράει» τον μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα, τον 3κύλινδρο PureTech των 1,2 λίτρων με απόδοση 130 ίππους που είναι και η χαμηλότερη.
Ο TFSI 4κύλινδρος κινητήρας του Audi Q που ενσωματώνει σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων (CoD), αποδίδει 150 ίππους και είναι ο ισχυρότερος εδώ, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνει τις καλύτερες τιμές επιδόσεων και μάλιστα με αρκετή διαφορά.
Η BMW έχει επιλέξει τον τρικύλινδρο 1,5 λτ. TwinPower Turbo κινητήρα για τη βασική έκδοση της X2 (sDrive18i), ο οποίος αποδίδει 140 ίππους ωστόσο δεν διακρίνεται σε κανέναν τομέα λόγω και του σημαντικά αυξημένου βάρους της (1.490 κιλά).
Το μεγαλύτερο αλλά και ελαφρύτερο Peugeot 3008, κερδίζει τη μάχη στο πεδίο της κατανάλωσης, με σχετική ευκολία (5,1 λτ./100 χλμ.).
Θεωρητικά το καλύτερο value ειναι το 3008, με εξαιρετικό σχεδιαστικά εσωτερικό και χώρους - οι χώροι δεν είναι όμως για όλους ζητούμενο καθότι κάποιος που κινείται εντός πόλης μπορεί να θέλει κάτι πιο μικρό και ευέλικτο, οπότε πάει σε Q2 που είναι και λίγο φθηνότερο. Το μείζον θέμα του 3008 είναι η θέση οδήγησης (μικρό τιμόνι που κρύβει τα ψηλά τοποθετημένα όργανα), εάν μπορείς να τη συνηθίσεις είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή. Η X2 είναι αντικειμενικά η πιο 'στιβαρή' και αρχοντική αλλά φυσικά μόνο εάν δεν σε νοιάζει να δώσεις 7-8 χιλιάρικα παραπάνω (τουλάχιστον, διότι μάλλον θα πας και σε μεγαλύτερο κινητήρα...). Από πλευράς αξιοπιστίας και τα τρία ειναι λίγο ρίσκο. Επί του πρακτέου, έαν κάποιος δεν θέλει 'σώνει και καλά' BMW, η Χ2 είναι κακό value for money και το 3008 είναι ξεκάθαρα η καλυτερη επιλογή χωρίς κάποιο σημαντικό μειονέκτημα. Κατανάλωση 5.1 λίτρα βέβαια μην περιμένετε αλλά θα είναι σε λογικά πλαίσια (κοντά στα 6 κάτι μ.ο.), θα έχετε λίγο υπομονή με το infotainment (είναι λίγο αργό πότε πότε και δεν διαβάζει όλα τα mp3 - μην με ρωτάτε γιατί, αυτά μόνο οι γάλλοι τα καταφέρνουν...) και θα έχετε στην καβάντζα ότι θα σας βγάλει στα 3-5 χρόνια ένα δίσκο πλατώ ή κανένα δυναμό, αλλά μάλλον όχι τραγικά πράγματα...
Θεωρητικά το καλύτερο value ειναι το 3008, με εξαιρετικό σχεδιαστικά εσωτερικό και χώρους - οι χώροι δεν είναι όμως για όλους ζητούμενο καθότι κάποιος που κινείται εντός πόλης μπορεί να θέλει κάτι πιο μικρό και ευέλικτο, οπότε πάει σε Q2 που είναι και λίγο φθηνότερο. Το μείζον θέμα του 3008 είναι η θέση οδήγησης (μικρό τιμόνι που κρύβει τα ψηλά τοποθετημένα όργανα), εάν μπορείς να τη συνηθίσεις είναι μάλλον η καλύτερη επιλογή. Η X2 είναι αντικειμενικά η πιο 'στιβαρή' και αρχοντική αλλά φυσικά μόνο εάν δεν σε νοιάζει να δώσεις 7-8 χιλιάρικα παραπάνω (τουλάχιστον, διότι μάλλον θα πας και σε μεγαλύτερο κινητήρα...). Από πλευράς αξιοπιστίας και τα τρία ειναι λίγο ρίσκο. Επί του πρακτέου, έαν κάποιος δεν θέλει 'σώνει και καλά' BMW, η Χ2 είναι κακό value for money και το 3008 είναι ξεκάθαρα η καλυτερη επιλογή χωρίς κάποιο σημαντικό μειονέκτημα. Κατανάλωση 5.1 λίτρα βέβαια μην περιμένετε αλλά θα είναι σε λογικά πλαίσια (κοντά στα 6 κάτι μ.ο.), θα έχετε λίγο υπομονή με το infotainment (είναι λίγο αργό πότε πότε και δεν διαβάζει όλα τα mp3 - μην με ρωτάτε γιατί, αυτά μόνο οι γάλλοι τα καταφέρνουν...) και θα έχετε στην καβάντζα ότι θα σας βγάλει στα 3-5 χρόνια ένα δίσκο πλατώ ή κανένα δυναμό, αλλά μάλλον όχι τραγικά πράγματα...