Η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo της ιστορίας είναι ευέλικτη και ευκολοδήγητη στις αστικές μετακινήσεις, σε αυτές άλλωστε στοχεύει, ωστόσο εκτός πόλης δεν στερείται οδηγικής αίσθησης.
Παρόλο που η ηλεκτρική Alfa Romeo Junior βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα (e-CMP2) με τα άλλα ηλεκτρικά μοντέλα του γκρουπ Stellantis, στην πράξη δείχνει πως οι περιποιήσεις των ιταλών μηχανικών δεν πήγαν χαμένες. Με μια ευχάριστα σφιχτή οδηγική αίσθηση, καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι και πιο συγκρατημένη κλίση σε σχέση με τον… εσωτερικό ανταγωνισμό, η ηλεκτρική Junior έχει τον απαραίτητο δυναμισμό, αλλά και τον τρόπο να κρύβει τα 1.600+ κιλά της. Σίγουρα θα θέλαμε περισσότερη αίσθηση από το ελαφρύ τιμόνι, αλλά στην πόλη αυτό λειτουργεί θετικά στην ευχρηστία ειδικά σε ειδικά σε συνδυασμό με την απουσία συμπλέκτη και τον «κρατημένο» κύκλο στροφής (10,5 μ.).
Αυτό όμως δε σημαίνει πως εκτός πόλης, η ηλεκτρική Junior είναι ανούσια. Αντιθέτως, είναι ευχάριστη και άκρως αποτελεσματική, με τα ηλεκτρονικά συστήματα και τα πολύ δυνατά φρένα (οι πίσω δίσκοι είναι 268 χλστ. αντί 249 χλστ. της υβριδικής) να αναλαμβάνουν να διατηρήσουν την τάξη στην υπερβολή του οδηγού. Το καλό είναι πως το αρκούντως δυναμικό στήσιμο της ηλεκτρικής Junior έχει επιτευχθεί χωρίς ιδιαίτερες θυσίες σε επίπεδο άνεσης. Μόνο, οι έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές, όμως και πάλι η ποιότητα κύλισης σε συνδυασμό με την απουσία μηχανικών θορύβων δικαιολογούν τον premium προσανατολισμό της πρώτη ηλεκτρικής Alfa Romeo στην ιστορία.