ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επιδόσεις-Αυτονομία: Χωρίς υστερίες, μικρή αυτονομία στο ταξίδι

 Σχολιάστε 
10.380 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2025)
H Alfa Romeo Junior Elettrica χρησιμοποιεί τον up-to-date ηλεκτροκινητήρα (κωδικός Μ3) του Stellantis Group με 156 άλογα με 260 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι καλές χωρίς όμως να εντυπωσιάζουν. Η αυτονο

H Alfa Romeo Junior Elettrica χρησιμοποιεί τον up-to-date ηλεκτροκινητήρα (κωδικός Μ3) του Stellantis Group με 156 άλογα με 260 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι καλές χωρίς όμως να εντυπωσιάζουν. Η αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα δεν ξεπερνά τα 240 χλμ.

H Alfa Romeo Junior Elettrica χρησιμοποιεί τον up-to-date ηλεκτροκινητήρα (κωδικός Μ3) του Stellantis Group. Το συγκεκριμένο σύνολο, που το πρωτοείδαμε στο Jeep Avenger και στη συνέχεια σε άλλες ηλεκτρικές εφαρμογές του ομίλου, λειτουργεί στα 400 Volt και αποδίδει 156 άλογα με 260 Nm ροπής, τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα. Για αυτό εξάλλου, παρά τα 1.600+ κιλά της, η ηλεκτρική Junior έχει καλές επιδόσεις και γρήγορες-ασφαλείς προσπεράσεις, χωρίς όμως να εντυπωσιάζε. Στοχεύοντας, ακόμα και με το dynamic πρόγραμμα λειτουργίας, στην γραμμική λειτουργία δεν υπάρχουν ηλεκτρικές εξάρσεις με την επιτάχυνση να έρχεται ομαλά και απόλυτα προοδευτική. Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως στο 0-100 είναι λίγο πιο αργή στο 0-100 σε σχέση με την Hybrida των 136 ίππων, ούσα σχεδόν 300 κιλά βαρύτερη (9,2 δλ. έναντι 8,6), αλλά προσπερνάει το ίδιο σβέλτα (60-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δλ. έναντι 4,6 της υβριδικής και 80-120 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ. έναντι 5,7 της Hybrida). H μεγάλη διαφορά είναι στην τελική ταχύτητα με αυτήν της Elettrica να περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα και της Hybrida να φτάνει τα 206 χλμ./ώρα.


Σε κάθε περίπτωση η μεγάλη έγνοια των αγοραστών ηλεκτρικών είναι η αυτονομία. Η μπαταρία της Elettrica έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 50,8 kWh η οποία σύμφωνα με τις μετρήσεις μας δίνει ενέργεια επαρκή για 310 χλμ. πραγματικής μικτής αυτονομίας σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Αποκλειστικά μέσα στην πόλη, η πραγματική αυτονομία αυξάνεται στα περίπου 370 χλμ., ενώ στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα είναι κάτω από 240 χλμ., μικρότερη σε σχέση με άλλες εφαρμογές του ομίλου που χρησιμοποιούν το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα. Θα πρέπει πάντως να σημειώσουμε εδώ πως οι μετρήσεις της Alfa Romeo Juinio Elettrica έγιναν με χαμηλές θερμοκρασίες (6-7ο C), που όπως είναι γνωστό δεν είναι και τόσο φιλικές με την απόδοση των μπαταριών.

Πλεονέκτημα πάντως είναι ο αρκετά ισχυρός On Board Charger (στο μοντέλο δοκιμής), δηλαδή ο ενσωματωμένος φορτιστής, που δείχνει πόση ενέργεια «απλής» φόρτισης μπορεί να υποστηρίξει το κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο: H υποδοχή 11 kW σημαίνει κάτι παραπάνω από 5 ώρες σε αντίστοιχο Wall Box για πλήρη φόρτιση. Από την άλλη, η υποδοχή ταχυφόρτισης μέχρι 100 kW δεν είναι κάτι σπουδαίο, ωστόσο θα χρειαστούν 26 λεπτά για το 20-80%, ένας ανταγωνιστικός χρόνος για τα δεδομένα της κατηγορίας.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Alfa Romeo Junior Elettrica | Η πρώτη ηλεκτρική Alfa
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Επιδόσεις-Αυτονομία: Χωρίς υστερίες, μικρή αυτονομία στο ταξίδι
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Οδηγοκεντρικό και αρκούντως ευρύχωρο
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ισορροπία σε ευκολία, άνεση και δυναμισμό
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Smart
KIA