Η συνδυαστική απόδοση του plug-in υβριδικού συστήματος του Ford Kuga από τα 224 έφτασε στα 243 άλογα κάνοντας ακόμα πιο ζωηρές τις επιδόσεις με το 0-100 να γίνεται πλέον σε 7,1 δλ.! Το κυριότερο όμως είναι η διατήρηση των 60 χιλιομέτρων ηλεκτρικής αυτονομίας.
Το υβριδικό σύστημα συνεχίζει να βασίζεται σε έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 2,5 λτ. κινητήρα 155 ίππων, που λειτουργεί σε κύκλο ¶τκινσον, ο οποίος δεν ευνοεί την υψηλή ισχύ, αλλά την υψηλή απόδοση με λιγότερες θερμικές απώλειες. Υπάρχει φυσικά και ισχυρός ηλεκτροκινητήρας, που διατήρησε τους 132 ίππους. Αυτός αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, αλλά με βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα. Χάρη στο διαφορετικό προγραμματισμό που λειτουργούν κινητήρας και ηλεκτροκινητήρας μαζί, η συνδυαστική ισχύς από τα 224 ανέβηκε στα 243 άλογα κάτι που είχε άμεσο αντίκτυπο στις επιδόσεις: 0-100 σε 7,1 δλ. (8,9 δλ. πριν και 7,3 δλ. το Puma ST των 170 ίππων), 60-100 σε 3,4 δλ. (4,3 δλ. πριν και 3,7 δλ. το Puma ST) και 80-120 σε 4,4 δλ. (5,3 δλ. πριν και 4,9 δλ. το Puma ST).
Πολύ πιο σικ η εμφάνιση του ανανεωμένου Ford Kuga, με την plug-in έκδοση να ξεχωρίζει από τη θύρα φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό.
Το σημαντικό όμως είναι πως αυτή η αισθητή ενίσχυση των επιδόσεων δεν έγινε με ανάλογη επιβάρυνση της οικονομίας. Χωρίς ενεργειακό απόθεμα στη μπαταρία (θυμίζουμε πως τότε τα plug-in λειτουργούν σαν αυτοφορτιζόμενα ηλεκτρικά), η κατανάλωση βενζίνης «τσίμπησε» ελάχιστα (5,2 λτ./100 χλμ. από 4,5 λτ.), αλλά και πάλι αυτή η τιμή είναι χαμηλότερη ενός χειροκίνητου ήπια υβριδικού Puma με 125 άλογα (6,5 λτ./100 χλμ.).
Η ηλεκτρική αυτονομία ταυτόχρονα παρέμεινε υπεραρκετή για την καθημερινότητα της πόλης: Με μια πλήρη φόρτιση και ECO λειτουργία καταφέραμε μέχρι και 70 χλμ. με μηδενική κατανάλωση στην πόλη, όταν σε μικτές συνθήκες τα 60 χλμ. είναι απόλυτα ρεαλιστικά και μάλιστα με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα. Μέχρι και το βουητό στην επιτάχυνση λόγω του αυτόματου κιβωτίου CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης) είναι πλέον λιγότερο αισθητό, χαρακτηριστικό που ολοκληρώνει την αναβάθμιση του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης, για το οποίο πάντως θα θέλαμε υψηλότερη υποδοχή ισχύος. Πάντως και με τα 3,7 kW η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται σε μόλις 3,5 ώρες (6 ώρες σε οικιακή πρίζα).
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Kuga plug-in με 243 PS |
Σελίδα 2 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Πιο γρήγορο από το Puma ST και πιο οικονομικό από το… Puma |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Με στάνταρ 2 μεγάλες ψηφιακές οθόνες, πάντα καλοφτιαγμένο και πρακτικό |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πάντα αποτελεσματικό και ευχάριστο στην οδήγηση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |