Χαμηλό κέντρο βάρους, στιβαρό μπροστινό σύστημα με «επικοινωνιακό» τιμόνι και ST-Line, σφιχτή, ρύθμιση της ανάρτησης σε προδιαθέτουν να εκμεταλλευτείς τις ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις του υβριδικού Kuga που μπαίνει στην πρίζα.
Χαμηλό κέντρο βάρους, στιβαρό μπροστινό σύστημα με «επικοινωνιακό» τιμόνι και ST-Line, σφιχτή, ρύθμιση της ανάρτησης σε προδιαθέτουν να εκμεταλλευτείς τις ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις του υβριδικού Kuga που μπαίνει στην πρίζα. Με την βοήθεια και του ηλεκτρονικού του οπλοστασίου το Ford Kuga plug-in θα στρίψει με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και μικρή κλίση χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που το ευνοεί, τόσο στον τρόπο που μεταφέρει τον όγκο του και όσο και στο πως απορροφούνται οι πιέσεις. Λόγω του βάρους που προσθέτει η μπαταρία, η τάση για υποστροφή όταν το παρακάνεις είναι πιο έντονη σε σχέση με τις συμβατικές, αλλά τελικά το ανανεωμένο plug-in Kuga στρίβει γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια έχοντας πάντα ως αρωγό ένα δυνατό και ακούραστο πακέτο φρένων (με κόκκινες δαγκάνες στην έκδοση ST-Line της δοκιμής. Ένα ακόμη αξιοζήλευτο στοιχείο είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. Τετρακίνηση δεν προσφέρεται, ωστόσο η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετή για τις αστικές δυσκολίες, ενώ το ειδικό πρόγραμμα βοηθά την κίνηση σε σαθρά και ολισθηρά τερέν.