O 1,6 turbo βενζινοκινητήρας πλέον είναι διαθέσιμος μόνο με 160 ίππους, εμφανίζοντας γραμμική λειτουργία και καλό τράβηγμα από χαμηλά. Οι διαφορά σε επιδόσεις σε σχέση με τον προηγούμενο Tuscon των 180 ίππων είναι αμελητέες.
Πλέον ο 1,6 λτ.τούρμπο, 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού της Hyundai δεν προσφέρει επιλογή 150 ή 180 ίππων όντας διαθέσιμος μόνο με 160 ίππους συνδυασμένος πάντα με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 βόλτ και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 17 ίππων και 55 Nm ροπής. Όχι όμως και με το iMT χειροκίνητο κιβώτιο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη. Στη θέση του υπάρχει ένα συμβατικό χειροκίνητο και έτσι δεν υπάρχει πλέον η λειτουργία Sailing έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα ECO (σε συνθήκες Cruising όταν ο οδηγός δεν πίεζε το γκάζι ο βενζινοκινητήρας έσβηνε και το αυτοκίνητο κυλούσε ελεύθερα ακόμα και με επιλεγμένη σχέση, αφού ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συμπλέκτης φρόντιζε για τη σχετική αποσύμπλεξη σα να είχες «νεκρά»).
Όπως και να έχει, το μοτέρ κινεί με άνεση το Tucson εμφανίζοντας γραμμική λειτουργία και καλό τράβηγμα από χαμηλά χάρη και στην βοήθεια του μικρού ηλεκτροκινητήρα, στοιχεία που φάνηκαν και στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 9,3 δλ., 60-100 με 4η σε 7,6 δλ. και 80-120 με 5η σε 9,9 δλ.. Σύγκριση με το προηγούμενο Tucson των 150 ίππων δεν μπορεί να γίνει μιας και δεν μας είχε παραχωρηθεί για δοκιμής, ωστόσο απέναντι στο 180άρι με το iMT κιβώτιο οι διαφορές δεν είναι σημαντικές (0-100 σε επίσης 9,3 δλ., 60-100 με 4η σε 6,8 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. για το 180άρι). Μάλιστα το Tucson της δοκιμής καίει 8,8 λτ./100 χλμ., όταν το 180άρι ήθελε 9,3 λτ./100 χλμ.. Με συνεχή χρήση του προγράμματος Eco η κατανάλωση μπορεί να πέσει λίγο πιο κάτω, αλλά με Sport και ανήσυχο δεξί πόδι ανεβαίνει εύκολα πάνω από τα 10 λτ./100 χλμ..