Ακόμα και στην N-Line έκδοση της δοκιμής με τους τροχούς των 19 ιντσών και τα ελαστικά 235/50, το ανανεωμένο Hyundai ξεχωρίζει για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.
Ακόμα και στην N-Line έκδοση της δοκιμής με τους τροχούς των 19 ιντσών και τα ελαστικά 235/50, το ανανεωμένο Hyundai ξεχωρίζει για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα (στα 120 χλμ./ώρα με 6η το ηχόμετρό μας έδειξε μόλις 67,5 db όταν άλλα μοντέλα της κατηγορίας ούτε στα 100 χλμ. δεν έχουν τόσο χαμηλό θόρυβο). Το καλό είναι πως η κορυφαία ποιότητα κύλισης συνδυάζεται με στιβαρό πάτημα και δυνατό κράτημα, χαρακτηριστικά που δεν επηρεάζονται από την μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Η ανάρτηση διατηρεί τις κλίσεις του αμαξώματος σε λογικά επίπεδα σε δρόμο με στροφές, ενώ ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω και τα πολύ φαρδιά μετατρόχια φροντίζουν έτσι ώστε το Tucson, (έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Sport για βελτιωμένη αίσθηση στο τιμόνι και απόκριση στο γκάζι), να ανταποκρίνεται με ασφάλεια και ουδετερότητα ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό οδήγησης.
Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω και τα πολύ φαρδιά μετατρόχια φροντίζουν έτσι ώστε το Tucson (έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Sport για βελτιωμένη αίσθηση στο τιμόνι και απόκριση στο γκάζι), να ανταποκρίνεται με ασφάλεια και ουδετερότητα ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό οδήγησης.
Σε κάθε περίπτωση την απόλυτα ασφαλή οδηγική παρουσία του Tucson συμπληρώνει τόσο η ηλεκτρονική ομπρέλα προστασίας, όσο και τα εντυπωσιακά σε δύναμη και αποτελεσματικότητα φρένα: Για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα το Tucson χρειάζεται μόλις 33,9 μέτρα, όταν η Porsche Panamera 4 e-Hybrid για παράδειγμα θέλει 34,1 μ. και η Porsche Taycan 4S 34,3 μέτρα!
Τέλος, με απόσταση από το έδαφος 170 χλστ. σε συνδυασμό με την άνετη και με ικανή διαδρομή της ανάρτησης, το φρεσκαρισμένο Tucson μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα και σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές με τα όρια φυσικά που βάζει η απουσία τετρακίνησης, όπως επίσης η ασφάλτινη χάραξη των ελαστικών και το ότι δεν υπάρχει καν ρεζέρβα ανάγκης, αλλά κιτ επισκευής ελαστικών…
Σελίδα 1 | Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με 160 άλογα |
Σελίδα 2 | Eσωτερικό-Χώροι: Με 2 οθονάρες 12,3 ιντσών, ακόμα πιο καλοφτιαγμένο και πάντα άνετο |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβέλτες επιδόσεις, λογική κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Κυλάει ήσυχα και ποιοτικά, φρενάρει καλύτερα από… Porsche |
Σελίδα 5 | Ο ανταγωνισμός, η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |