Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Κυλάει ήσυχα και ποιοτικά, φρενάρει καλύτερα από… Porsche

1.037 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2024)
Ακόμα και στην N-Line έκδοση της δοκιμής με τους τροχούς των 19 ιντσών και τα ελαστικά 235/50, το ανανεωμένο Hyundai ξεχωρίζει για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.
2 Φωτογραφίες »

Ακόμα και στην N-Line έκδοση της δοκιμής με τους τροχούς των 19 ιντσών και τα ελαστικά 235/50, το ανανεωμένο Hyundai ξεχωρίζει για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.

Ακόμα και στην N-Line έκδοση της δοκιμής με τους τροχούς των 19 ιντσών και τα ελαστικά 235/50, το ανανεωμένο Hyundai ξεχωρίζει για την υψηλή άνεση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα (στα 120 χλμ./ώρα με 6η το ηχόμετρό μας έδειξε μόλις 67,5 db όταν άλλα μοντέλα της κατηγορίας ούτε στα 100 χλμ. δεν έχουν τόσο χαμηλό θόρυβο). Το καλό είναι πως η κορυφαία ποιότητα κύλισης συνδυάζεται με στιβαρό πάτημα και δυνατό κράτημα, χαρακτηριστικά που δεν επηρεάζονται από την μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Η ανάρτηση διατηρεί τις κλίσεις του αμαξώματος σε λογικά επίπεδα σε δρόμο με στροφές, ενώ ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω και τα πολύ φαρδιά μετατρόχια φροντίζουν έτσι ώστε το Tucson, (έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Sport για βελτιωμένη αίσθηση στο τιμόνι και απόκριση στο γκάζι), να ανταποκρίνεται με ασφάλεια και ουδετερότητα ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό οδήγησης.


Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω και τα πολύ φαρδιά μετατρόχια φροντίζουν έτσι ώστε το Tucson (έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Sport για βελτιωμένη αίσθηση στο τιμόνι και απόκριση στο γκάζι), να ανταποκρίνεται με ασφάλεια και ουδετερότητα ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό οδήγησης.
2 Φωτογραφίες »

Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων πίσω και τα πολύ φαρδιά μετατρόχια φροντίζουν έτσι ώστε το Tucson (έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Sport για βελτιωμένη αίσθηση στο τιμόνι και απόκριση στο γκάζι), να ανταποκρίνεται με ασφάλεια και ουδετερότητα ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό οδήγησης.


Σε κάθε περίπτωση την απόλυτα ασφαλή οδηγική παρουσία του Tucson συμπληρώνει τόσο η ηλεκτρονική ομπρέλα προστασίας, όσο και τα εντυπωσιακά σε δύναμη και αποτελεσματικότητα φρένα: Για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα το Tucson χρειάζεται μόλις 33,9 μέτρα, όταν η Porsche Panamera 4 e-Hybrid για παράδειγμα θέλει 34,1 μ. και η Porsche Taycan 4S 34,3 μέτρα!

Τέλος, με απόσταση από το έδαφος 170 χλστ. σε συνδυασμό με την άνετη και με ικανή διαδρομή της ανάρτησης, το φρεσκαρισμένο Tucson μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα και σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές με τα όρια φυσικά που βάζει η απουσία τετρακίνησης, όπως επίσης η ασφάλτινη χάραξη των ελαστικών και το ότι δεν υπάρχει καν ρεζέρβα ανάγκης, αλλά κιτ επισκευής ελαστικών…

Σελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Tucson με 160 άλογα
Σελίδα 2Eσωτερικό-Χώροι: Με 2 οθονάρες 12,3 ιντσών, ακόμα πιο καλοφτιαγμένο και πάντα άνετο
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Σβέλτες επιδόσεις, λογική κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Κυλάει ήσυχα και ποιοτικά, φρενάρει καλύτερα από… Porsche
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
LINGLONG DIAGONISMOS