ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

 Σχολιάστε 
65.863 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά Hyundai i10 1,2 MPI 84 PS Auto
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.197
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία Πολλαπλός ψεκασμός βενζίνης
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 84/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 118/4.200
Start/Stop NAI
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.002
   
Eπιδόσεις*  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 14,2
60-100 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 8,2
80-120 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 10,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 171
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή (WLTP) 5,7-6,1
Mέση δοκιμής 7,2
Ρεζερβουάρ (λτ.) 36
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 122-138
Εξοπλισμός - τιμή Hyundai i10 1,2 MPI 84 PS Auto
ESP *
Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */O
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition *
Ηχοσύστημα/Οθόνη */έγχρωμη αφής 8'' με καμερα όπισθεν
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου O
Προβολείς ομίχλης O
Φώτα ημέρας * (LED)
Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια (χωρίς όριο χλμ.)
Έκδοση Style
Τιμή από (ευρώ) 18.140 (με έκπτωση 500 ευρώ)
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Hyundai i10 1,2 MPI 84 PS Auto
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Ταμπούρα (Δίσκοι στο μοντέλο δοκιμής)
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.467/1.478
Θόρυβος στα 100/120 69,5/72,0
Στροφές τιμονιού 2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 10,0
Ελαστικά δοκιμής 195/45 R16
Διαστάσεις (χλστ.) Hyundai i10
Κεφάλι οδηγού 84
Κεφάλι πίσω 33
Πλάτος εμπρός 1.335
Πλάτος πίσω 1.305
Πόδια πίσω 102
Χώρος αποσκευών (λτ.) 252
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 3.670x1.680x1.480
Μεταξόνιο 2.425
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i10 | Αυτόματο με 84 PS
Σελίδα 2Ακριβότερο αλλά και με πλουσιότερο εξοπλισμό
Σελίδα 3Κινητήρας: Προσπερνά με άνεση, «τσιμπάει» σε κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ακόμα πιο ασφαλές και… προνοητικό
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Mototriti.gr