Ακόμα και με τους τροχούς των 16 ιντσών, η ανάρτηση δεν επιτρέπει συχνές αναπηδήσεις του πίσω άξονα και απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες.
Το ανανεωμένο Hyundai i10 διαμορφώνει ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο προφίλ, που συναγωνίζεται αυτοκίνητα μεγαλύτερης κλάσης χάρη στο πλουσιότερο τεχνολογικό του υπόβαθρο. Συγκεκριμένα το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), μπορεί πλέον να καταλαβαίνει και την κίνηση δικυκλιστών (ποδήλατα και μηχανές). Επίσης για πρώτη φορά υπάρχει το σύστημα Lane Following Assist (LFA) που στρίβοντας αυτόματα το τιμόνι συντελεί ώστε το αυτοκίνητο να παραμένει στην τρέχουσα λωρίδα κυκλοφορίας.
Το ανανεωμένο Hyundai i10 διαθέτει στιβαρό «πάτημα», ενώ ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας χάρη στα δυνατά φρένα (με πίσω δίσκους στο μοντέλο δοκιμής) και στην ηλεκτρονική ομπρέλα προστασίας.
Κατά τα άλλα, το i10 παραμένει ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με ακτίνα στροφής 5 μ., ενώ παράλληλα προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Ακόμα και με τους τροχούς των 16 ιντσών, η ανάρτηση δεν επιτρέπει συχνές αναπηδήσεις του πίσω άξονα και απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες. Επιπλέον το κορεάτικο μοντέλο διαθέτει στιβαρό «πάτημα», ενώ ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας χάρη στα δυνατά φρένα (με πίσω δίσκους στο μοντέλο δοκιμής) και στην ηλεκτρονική ομπρέλα προστασίας.
Η γνώμη μας
+Εμφάνιση, στιβαρότητα, ευρυχωρία και πρακτικότητα καμπίνας, ευελιξία-ευχρηστία, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 5ετής εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων-Αύξηση τιμής, «τσιμπημένη» κατανάλωση, αδράνεια στις εναλλαγές σχέσεων
Το αναβαθμισμένο Hyundai i10 συνεχίζει να αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση στη κατηγορία του αυτή τη στιγμή, με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο να προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία στην αστική χρήση. Η αύξηση της τιμής του όμως έχει αμβλύνει τον Value for Money χαρακτήρα, παρά την 5ετή εγγύηση χωρίς χιλιομετρικό όριο.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai i10 | Αυτόματο με 84 PS |
Σελίδα 2 | Ακριβότερο αλλά και με πλουσιότερο εξοπλισμό |
Σελίδα 3 | Κινητήρας: Προσπερνά με άνεση, «τσιμπάει» σε κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ακόμα πιο ασφαλές και… προνοητικό |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |