Το εσωτερικό του Mazda 2 διαθέτει minimal σχεδίαση με πολύ υψηλή απτή ποιότητα υλικών.
Εσωτερικό: Ξεχωρίζει η ποιότητα υλικών & κατασκευής
67.109 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2020)
Το εσωτερικό του Mazda 2 ικανοποιεί απόλυτα σε ποιότητα και μπορεί να συγκριθεί με τους καλύτερους της κατηγορίας. Τα πλαστικά, αν και σχεδόν στο σύνολό τους σκληρά, είναι εξαιρετικά δομημένα και συναρμολογημένα πάνω στο ταμπλό με το σύνολο να δείχνει και να είναι αρκετά συμπαγές και κατΆ επέκταση ανθεκτικό. Ακόμα και σε έντονες αναταράξεις δεν θα ακούσεις τριγμούς, ενώ παράλληλα κάθε σημείο στο εσωτερικό, από το τιμόνι μέχρι το πιο μικρό μπουτόν, σου δίνει την αίσθηση μιας ανώτερης ποιότητας στην αφή. Οι αλλαγές τώρα στην καμπίνα, σύμφωνα με την Mazda αφορούν σε παρεμβάσεις για καλύτερη ηχομόνωση της καμπίνας, με χρήση νέων υλικών, αλλά και στα νέα πιο αναπαυτικά καθίσματα.
Στο πεδίο των χώρων 4 επιβάτες δεν θα δυσκολευτούν καθόλου, ωστόσο το μικρό φάρδος του πίσω καθίσματος δεν αφήνει περιθώρια για παραπάνω άτομο, ενώ και τα 255 λτ. του χώρου αποσκευών είναι από τα μικρά νούμερα της κατηγορίας.
Το Mazda2 έχει ταμπούρα πίσω και όχι δίσκους όπως αναφέρεται στο άρθρο. Επίσης μου κάνει εντύπωση η απόκλιση στο 0-100, με δοκιμές άλλων εντύπων, όπου τα νούμερα ήταν στο 9.8-10.4.
To έχει ο πεθερός μου, μοντελο 2019 1.5 75CV Black Tech Editition (σπορ έκδοση) τα υλικά ειναι παρα πολυ καλά για την κατηγορία του, ο κινητήρας επαρκής για καποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να μετακινείται απο το σημειο Α στο Β με οικονομία περίπου 4.7 με 5 λιτρα στα 100. Άνετο για 4 άτομα. Ο χωρος αποσκευών ειναι 280 λίτρα, 250 είναι μονο στην περίπτοση που έχεις ρεζέρβα και σχεδόν κανένα αυτοκινητο δεν έχει πλέον.. Γενικά ενα αρκετά καλο αυτοκίνητο.
Υ.Γ με λιγα λόγια όποιος ψάχνει κατι διαφορετικό-Premium στην κατηγορια Β, όμορφο εμφανισιακά (χωρής να είναι ακραίο), οικονομικό στη χρήση , ποιοτικό εσωτερικό και ποιότητα κύλισης, το συνιστώ.
Στα κατά, έλυψη turbo θέλει συχνώ κατέβασμα σχέσεων, αν και έχει καλές επιδώσεις (είναι ελαφρύ) και η τιμή του... είναι αρκετά τσιμπημένο...μόνο με κάποια προσφορά-έκπτωση, με αυτή την τιμή βλέπεις Peugeot 208, Ford Fiesta, Opel Corsa... που είναι τα τοπ στην κατηγορία Β
Το Mazda2 έχει ταμπούρα πίσω και όχι δίσκους όπως αναφέρεται στο άρθρο. Επίσης μου κάνει εντύπωση η απόκλιση στο 0-100, με δοκιμές άλλων εντύπων, όπου τα νούμερα ήταν στο 9.8-10.4.
To έχει ο πεθερός μου, μοντελο 2019 1.5 75CV Black Tech Editition (σπορ έκδοση) τα υλικά ειναι παρα πολυ καλά για την κατηγορία του, ο κινητήρας επαρκής για καποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να μετακινείται απο το σημειο Α στο Β με οικονομία περίπου 4.7 με 5 λιτρα στα 100. Άνετο για 4 άτομα. Ο χωρος αποσκευών ειναι 280 λίτρα, 250 είναι μονο στην περίπτοση που έχεις ρεζέρβα και σχεδόν κανένα αυτοκινητο δεν έχει πλέον.. Γενικά ενα αρκετά καλο αυτοκίνητο.
Υ.Γ με λιγα λόγια όποιος ψάχνει κατι διαφορετικό-Premium στην κατηγορια Β, όμορφο εμφανισιακά (χωρής να είναι ακραίο), οικονομικό στη χρήση , ποιοτικό εσωτερικό και ποιότητα κύλισης, το συνιστώ. Στα κατά, έλυψη turbo θέλει συχνώ κατέβασμα σχέσεων, αν και έχει καλές επιδώσεις (είναι ελαφρύ) και η τιμή του... είναι αρκετά τσιμπημένο...μόνο με κάποια προσφορά-έκπτωση, με αυτή την τιμή βλέπεις Peugeot 208, Ford Fiesta, Opel Corsa... που είναι τα τοπ στην κατηγορία Β