Στο δρόμο η εξαιρετικά άνετη και καλορυθμισμένη ανάρτηση, σιδερώνει τις κακοτεχνίες και προσφέρει ξεκούραστες και ευχάριστες διαδρομές.
Στο δρόμο: Fine tuning για περισσότερη άνεση
67.106 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2020)
Οι μηχανικοί της Mazda δούλεψαν αρκετά πάνω στην ανάρτηση του 2 με σκοπό την πιο δυναμική και άνετη συμπεριφορά στο δρόμο, τοποθετώντας νέα top mounts και διαφοροποιώντας τη γεωμετρία, υποσχόμενοι καλύτερο bound-rebound και πιο εύκολο χειρισμό.
Στην πράξη, η ανάρτηση απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ταυτόχρονα, στο αυτοκινητόδρομο είναι σταθερό, ενώ περιορισμένος είναι και ο θόρυβος από την κύλιση και τον αέρα. Γενικότερα το Mazda 2 έχει πάτημα που σου δίνει μια αίσθηση μεγαλύτερου και premium μοντέλου.
Σε πιο σπορτίφ ρυθμούς το τιμόνι και το μπροστινό μέρος προσφέρουν κορυφαία πληροφόρηση, το σύστημα G-Vectoring Plus δίνει ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια στην πρόσφυση και ακόμα πιο ελεγχόμενη συμπεριφορά, ωστόσο ο κινητήρας θέτει τους περιορισμούς του.
Το Mazda2 έχει ταμπούρα πίσω και όχι δίσκους όπως αναφέρεται στο άρθρο. Επίσης μου κάνει εντύπωση η απόκλιση στο 0-100, με δοκιμές άλλων εντύπων, όπου τα νούμερα ήταν στο 9.8-10.4.
To έχει ο πεθερός μου, μοντελο 2019 1.5 75CV Black Tech Editition (σπορ έκδοση) τα υλικά ειναι παρα πολυ καλά για την κατηγορία του, ο κινητήρας επαρκής για καποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να μετακινείται απο το σημειο Α στο Β με οικονομία περίπου 4.7 με 5 λιτρα στα 100. Άνετο για 4 άτομα. Ο χωρος αποσκευών ειναι 280 λίτρα, 250 είναι μονο στην περίπτοση που έχεις ρεζέρβα και σχεδόν κανένα αυτοκινητο δεν έχει πλέον.. Γενικά ενα αρκετά καλο αυτοκίνητο.
Υ.Γ με λιγα λόγια όποιος ψάχνει κατι διαφορετικό-Premium στην κατηγορια Β, όμορφο εμφανισιακά (χωρής να είναι ακραίο), οικονομικό στη χρήση , ποιοτικό εσωτερικό και ποιότητα κύλισης, το συνιστώ.
Στα κατά, έλυψη turbo θέλει συχνώ κατέβασμα σχέσεων, αν και έχει καλές επιδώσεις (είναι ελαφρύ) και η τιμή του... είναι αρκετά τσιμπημένο...μόνο με κάποια προσφορά-έκπτωση, με αυτή την τιμή βλέπεις Peugeot 208, Ford Fiesta, Opel Corsa... που είναι τα τοπ στην κατηγορία Β
Το Mazda2 έχει ταμπούρα πίσω και όχι δίσκους όπως αναφέρεται στο άρθρο. Επίσης μου κάνει εντύπωση η απόκλιση στο 0-100, με δοκιμές άλλων εντύπων, όπου τα νούμερα ήταν στο 9.8-10.4.
To έχει ο πεθερός μου, μοντελο 2019 1.5 75CV Black Tech Editition (σπορ έκδοση) τα υλικά ειναι παρα πολυ καλά για την κατηγορία του, ο κινητήρας επαρκής για καποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να μετακινείται απο το σημειο Α στο Β με οικονομία περίπου 4.7 με 5 λιτρα στα 100. Άνετο για 4 άτομα. Ο χωρος αποσκευών ειναι 280 λίτρα, 250 είναι μονο στην περίπτοση που έχεις ρεζέρβα και σχεδόν κανένα αυτοκινητο δεν έχει πλέον.. Γενικά ενα αρκετά καλο αυτοκίνητο.
Υ.Γ με λιγα λόγια όποιος ψάχνει κατι διαφορετικό-Premium στην κατηγορια Β, όμορφο εμφανισιακά (χωρής να είναι ακραίο), οικονομικό στη χρήση , ποιοτικό εσωτερικό και ποιότητα κύλισης, το συνιστώ. Στα κατά, έλυψη turbo θέλει συχνώ κατέβασμα σχέσεων, αν και έχει καλές επιδώσεις (είναι ελαφρύ) και η τιμή του... είναι αρκετά τσιμπημένο...μόνο με κάποια προσφορά-έκπτωση, με αυτή την τιμή βλέπεις Peugeot 208, Ford Fiesta, Opel Corsa... που είναι τα τοπ στην κατηγορία Β