Το Mazda2 εφοδιάζεται με τον 1,5 λίτρων Skyactiv-G κίνητρα συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα 24 βολτ και εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέροντας 90 ίππους και 148 Nm ροπής.
Κινητήρας: Με ηλεκτρική υποβοήθηση
67.110 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2020)
Φυσικά το σπουδαιότερο χαρακτηριστικό του ανανεωμένου Mazda 2 είναι πως ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας του, αποκλειστικά με 90 ίππους συνδυάζεται με ένα ήπιο ηλεκτρικό κύκλωμα 24V.
Το mild-hybrid σύστημα τεχνολογίας i-Loop, αποτελείται από μια με γεννήτρια/μίζα και μια μπαταρία με χωρητικότητα 0,012 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί με ηλεκτρική ενέργεια σε 10 δλ. και στον ίδιο χρόνο μπορεί να την αποδώσει πλήρως. Έτσι το i-Eloop αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται όταν χρησιμοποιείται το σύστημα πέδησης και στη συνέχεια, τη χρησιμοποιεί για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μερών του αυτοκινήτου.
Εξαιρετική οικονομία, αλλά άτονες επιδόσεις
Με τον παραπάνω τρόπο στην ουσία μειώνεται το φορτίο του κινητήρα εξοικονομώντας καύσιμα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα σούπερ κατανάλωση για το ιαπωνικό μικρό, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν μόλις 5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο από τα κορυφαία της κατηγορίας.
Βεβαίως από την άλλη δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τις επιδόσεις, ειδικά για τις ρεπρίζ, καθώς τα 148 Nm ροπής έρχονται στις 4.000 σ.α.λ., συνεπώς θα πρέπει να αναζητάτε διαρκώς τον επιλογέα για να βρεθείτε σε αυτό το φάσμα. Ειδικά σε αυτοκινητόδρομο, όπου οι πολύ μακριές τελευταίες σχέσεις δεν επιτρέπουν γρήγορη αύξηση της ταχύτητας, χαρακτηριστικό βέβαια λογικό για ατμοσφαιρικό μοτέρ.
Πάντως το σύνολο θα καλύψει τις ανάγκες της καθημερινότητας και ικανοποιεί με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα σε ήχο και λειτουργία. Τέλος πολύ θετική εντύπωση μας άφησε το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, με τις απαλές αλλαγές του –το υβριδικό σύστημα βοηθάει και εδώ- και την υπέροχη αίσθηση του επιλογέα.
Το Mazda2 έχει ταμπούρα πίσω και όχι δίσκους όπως αναφέρεται στο άρθρο. Επίσης μου κάνει εντύπωση η απόκλιση στο 0-100, με δοκιμές άλλων εντύπων, όπου τα νούμερα ήταν στο 9.8-10.4.
To έχει ο πεθερός μου, μοντελο 2019 1.5 75CV Black Tech Editition (σπορ έκδοση) τα υλικά ειναι παρα πολυ καλά για την κατηγορία του, ο κινητήρας επαρκής για καποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να μετακινείται απο το σημειο Α στο Β με οικονομία περίπου 4.7 με 5 λιτρα στα 100. Άνετο για 4 άτομα. Ο χωρος αποσκευών ειναι 280 λίτρα, 250 είναι μονο στην περίπτοση που έχεις ρεζέρβα και σχεδόν κανένα αυτοκινητο δεν έχει πλέον.. Γενικά ενα αρκετά καλο αυτοκίνητο.
Υ.Γ με λιγα λόγια όποιος ψάχνει κατι διαφορετικό-Premium στην κατηγορια Β, όμορφο εμφανισιακά (χωρής να είναι ακραίο), οικονομικό στη χρήση , ποιοτικό εσωτερικό και ποιότητα κύλισης, το συνιστώ.
Στα κατά, έλυψη turbo θέλει συχνώ κατέβασμα σχέσεων, αν και έχει καλές επιδώσεις (είναι ελαφρύ) και η τιμή του... είναι αρκετά τσιμπημένο...μόνο με κάποια προσφορά-έκπτωση, με αυτή την τιμή βλέπεις Peugeot 208, Ford Fiesta, Opel Corsa... που είναι τα τοπ στην κατηγορία Β
Το Mazda2 έχει ταμπούρα πίσω και όχι δίσκους όπως αναφέρεται στο άρθρο. Επίσης μου κάνει εντύπωση η απόκλιση στο 0-100, με δοκιμές άλλων εντύπων, όπου τα νούμερα ήταν στο 9.8-10.4.
To έχει ο πεθερός μου, μοντελο 2019 1.5 75CV Black Tech Editition (σπορ έκδοση) τα υλικά ειναι παρα πολυ καλά για την κατηγορία του, ο κινητήρας επαρκής για καποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να μετακινείται απο το σημειο Α στο Β με οικονομία περίπου 4.7 με 5 λιτρα στα 100. Άνετο για 4 άτομα. Ο χωρος αποσκευών ειναι 280 λίτρα, 250 είναι μονο στην περίπτοση που έχεις ρεζέρβα και σχεδόν κανένα αυτοκινητο δεν έχει πλέον.. Γενικά ενα αρκετά καλο αυτοκίνητο.
Υ.Γ με λιγα λόγια όποιος ψάχνει κατι διαφορετικό-Premium στην κατηγορια Β, όμορφο εμφανισιακά (χωρής να είναι ακραίο), οικονομικό στη χρήση , ποιοτικό εσωτερικό και ποιότητα κύλισης, το συνιστώ. Στα κατά, έλυψη turbo θέλει συχνώ κατέβασμα σχέσεων, αν και έχει καλές επιδώσεις (είναι ελαφρύ) και η τιμή του... είναι αρκετά τσιμπημένο...μόνο με κάποια προσφορά-έκπτωση, με αυτή την τιμή βλέπεις Peugeot 208, Ford Fiesta, Opel Corsa... που είναι τα τοπ στην κατηγορία Β