Το Mazda2 έχει το κάτι διαφορετικό στην κατηγορία και αυτό είναι υπέρ του, ενώ παράλληλα έχει και μια premium αύρα. Από την άλλη στα ίδια χρήματα ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και υπερτερεί σε σημαντικούς τομείς σε αντίστοιχα χρηματικά ποσά.
Το Mazda2 έχει ταμπούρα πίσω και όχι δίσκους όπως αναφέρεται στο άρθρο. Επίσης μου κάνει εντύπωση η απόκλιση στο 0-100, με δοκιμές άλλων εντύπων, όπου τα νούμερα ήταν στο 9.8-10.4.
To έχει ο πεθερός μου, μοντελο 2019 1.5 75CV Black Tech Editition (σπορ έκδοση) τα υλικά ειναι παρα πολυ καλά για την κατηγορία του, ο κινητήρας επαρκής για καποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να μετακινείται απο το σημειο Α στο Β με οικονομία περίπου 4.7 με 5 λιτρα στα 100. Άνετο για 4 άτομα. Ο χωρος αποσκευών ειναι 280 λίτρα, 250 είναι μονο στην περίπτοση που έχεις ρεζέρβα και σχεδόν κανένα αυτοκινητο δεν έχει πλέον.. Γενικά ενα αρκετά καλο αυτοκίνητο.
Υ.Γ με λιγα λόγια όποιος ψάχνει κατι διαφορετικό-Premium στην κατηγορια Β, όμορφο εμφανισιακά (χωρής να είναι ακραίο), οικονομικό στη χρήση , ποιοτικό εσωτερικό και ποιότητα κύλισης, το συνιστώ.
Στα κατά, έλυψη turbo θέλει συχνώ κατέβασμα σχέσεων, αν και έχει καλές επιδώσεις (είναι ελαφρύ) και η τιμή του... είναι αρκετά τσιμπημένο...μόνο με κάποια προσφορά-έκπτωση, με αυτή την τιμή βλέπεις Peugeot 208, Ford Fiesta, Opel Corsa... που είναι τα τοπ στην κατηγορία Β
Το Mazda2 έχει ταμπούρα πίσω και όχι δίσκους όπως αναφέρεται στο άρθρο. Επίσης μου κάνει εντύπωση η απόκλιση στο 0-100, με δοκιμές άλλων εντύπων, όπου τα νούμερα ήταν στο 9.8-10.4.
To έχει ο πεθερός μου, μοντελο 2019 1.5 75CV Black Tech Editition (σπορ έκδοση) τα υλικά ειναι παρα πολυ καλά για την κατηγορία του, ο κινητήρας επαρκής για καποιον που τον ενδιαφέρει μόνο να μετακινείται απο το σημειο Α στο Β με οικονομία περίπου 4.7 με 5 λιτρα στα 100. Άνετο για 4 άτομα. Ο χωρος αποσκευών ειναι 280 λίτρα, 250 είναι μονο στην περίπτοση που έχεις ρεζέρβα και σχεδόν κανένα αυτοκινητο δεν έχει πλέον.. Γενικά ενα αρκετά καλο αυτοκίνητο.
Υ.Γ με λιγα λόγια όποιος ψάχνει κατι διαφορετικό-Premium στην κατηγορια Β, όμορφο εμφανισιακά (χωρής να είναι ακραίο), οικονομικό στη χρήση , ποιοτικό εσωτερικό και ποιότητα κύλισης, το συνιστώ. Στα κατά, έλυψη turbo θέλει συχνώ κατέβασμα σχέσεων, αν και έχει καλές επιδώσεις (είναι ελαφρύ) και η τιμή του... είναι αρκετά τσιμπημένο...μόνο με κάποια προσφορά-έκπτωση, με αυτή την τιμή βλέπεις Peugeot 208, Ford Fiesta, Opel Corsa... που είναι τα τοπ στην κατηγορία Β